Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]


intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel nå er jeg en blid mann :smile:

 

Er nettopp ferdig med å sette sammen min nye pc. Endelig kvitt P3 maskinen jeg har sittet med de siste månedene og endelig kvitt ME :grin:

 

Madammen klager over at Thermaltake kabinettet var litt for stort, but who cares?

 

Nå gjenstår bare x antall timer med å installere programmer, spill osv...

 

Men nå er det sengetid. Sov godt :smile:

Lenke til kommentar

dette blir en hard dag. la meg ikke før halv ett i går, burna rundt med bil med en kammerat i går etter friends.

 

så vra det opp 6 og ta bussen til pappa som jeg skal være frem til 10.00 da skal jeg ha kjøre time, så skal jeg kjøre opp 13.00. gleder meg til å kunne kjøre lovelig for en gangs skyld :grin:

Lenke til kommentar

er det bare meg som får den gode gamle julepakkefølelsen når pc'en er clean? problemer med å legge seg? _nå_ er julaften bare en dag; riktignok så spiser vi litt godt, kler os merkelige (med dress eller hva vet jeg) og synger andre sanger,etc. men følelsen jeg hadde som liten; den lever videre når jeg installerer programmer; akkurat som å pakke pakker opp.

 

man har en forventning om hva som skal skje; hva som ligger under install.exe eller program.bin.

 

ang bil; jeg likte biler LENGE før jeg fikk prøve en! bare lyden av en V8'er putrende uanstrengt for så plutselig å frese opp i sinne og forsvinne i det fjerne.

 

i år fikk jeg muligheten til å lære å kjøre bil. ikke i trafikken enda, dog (da skal jeg tilbake til norge først. er gammel nok nå)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...