Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]


intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


SirHartge skrev (2002-10-21 11:15):

Sitter og skal ta den siste finnish på eksamens oppgaven. 5 dager til golf :sad:


Stakkars.../me føler med deg.

 

 

Så....nå sitter jeg å har Bedøk. Og har internett!!!!!!!!!!!!!

WE!!!

:grin:

 

Jeg trodde aldri denne dagen skulle komme egentlig :grin:

Er så fordømt lei pinball ok kabal :razz:

 

Vi holder på med Moms-regler og drit...dette er artig...enda en ting som jeg ikke kan :grin:

Lenke til kommentar

Fanden, fanden, fanden! :mad:

 

I dag starta skuespill-prosjektet vårt som omhandler "Et Dukkehjem". På fredag sa lærern min at han ennå ikke hadde bestemt om jeg skulle være tekniker eller skuespiller.

 

Møtte opp i dag, og vi hadde ikke lærer. Han kom til slutt, og ba oss møte ved festsalen, så vi gjorde det. Der fikk vi vite at det var her teknikerne (i grunn et nokså tøft navn på en tittel) skulle være. Teknikerne var visstnok de som ikke ville ha en rolle sa lærerne vi hadde, så jeg tenkte "Shit au, en rolle vil jeg iaffal ikke ha". Så vi starta med noe lavmålt navnegreier. Vi lekte masse tullete leker.

 

Så hørte jeg noen kompiser kom opp på festsalen og ropte "[navnet mitt]! Du skal være på gruppe med oss. Du er Helmer". Det var da min vidunerlige verden raste sammen og ble til et rent *******.

 

Så jeg kom ned til klasserommet, og fikkr ede på hva vi skulle gjøre. Joda, vi skulle bare korte ned (50%) på 16 sider, og spille det for resten av skolen! :evil:

 

Ikke nok med det: I tillegg skal vi gjøre noen urteite oppgaver om Ibsen og spillet hans. :evil: I alt 8 oppgaver som vi visstnok skal svare utfyllende på. Spillet hadde jeg ikke fått med meg det grann av da vi leste det i klassen, så jeg fikk lånt med meg boka, så jeg kan lese den hjemme. :mad:

 

Jau, jau, denne uka ser ut til å bli veldig artig.

 

Nå skal jeg trøstese på film, tror jeg. Takk.

 

 

PS: Dette er et av de aller lengste innleggene mine - ever. :grin:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...