CFD Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Dottn: virker som du har et problem og løse her.. Søstra mi lærer sånne ord og kaller ofte mora mi for Sklie.. Tror ikke henne skjønner meningen av det da.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-21 07:45, skrev CFD:Søstra mi lærer sånne ord og kaller ofte mora mi for Sklie.. LOL Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Det er nesten like artig å lære utvekslingsstudenter det samme...Jeg tror det første vi lærte vår kjære Titty var "idiot" :razz: Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Sitter å skolen og lærer om java-sript. Er ganske vanskelig, og jeg er jæskla trøtt... Gjeeeeeeeessp.... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Sitter og skal ta den siste finnish på eksamens oppgaven. 5 dager til golf :sad: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Quote: SirHartge skrev (2002-10-21 11:15):Sitter og skal ta den siste finnish på eksamens oppgaven. 5 dager til golf :sad: Stakkars.../me føler med deg. Så....nå sitter jeg å har Bedøk. Og har internett!!!!!!!!!!!!! WE!!! Jeg trodde aldri denne dagen skulle komme egentlig Er så fordømt lei pinball ok kabal :razz: Vi holder på med Moms-regler og drit...dette er artig...enda en ting som jeg ikke kan Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Jeg slapp bed øk i år, har hatt det tidligere:) flaks, faget er gørr kjedelig. Dagen ble vel redda når du kom på internett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Jupp. Å sitte i 3 timer å jobbe uten nett er helt umulig. :wink: Jeg tar bare Bedøk. pga jeg slipper språk i 3 år. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Fanden, fanden, fanden! I dag starta skuespill-prosjektet vårt som omhandler "Et Dukkehjem". På fredag sa lærern min at han ennå ikke hadde bestemt om jeg skulle være tekniker eller skuespiller. Møtte opp i dag, og vi hadde ikke lærer. Han kom til slutt, og ba oss møte ved festsalen, så vi gjorde det. Der fikk vi vite at det var her teknikerne (i grunn et nokså tøft navn på en tittel) skulle være. Teknikerne var visstnok de som ikke ville ha en rolle sa lærerne vi hadde, så jeg tenkte "Shit au, en rolle vil jeg iaffal ikke ha". Så vi starta med noe lavmålt navnegreier. Vi lekte masse tullete leker. Så hørte jeg noen kompiser kom opp på festsalen og ropte "[navnet mitt]! Du skal være på gruppe med oss. Du er Helmer". Det var da min vidunerlige verden raste sammen og ble til et rent *******. Så jeg kom ned til klasserommet, og fikkr ede på hva vi skulle gjøre. Joda, vi skulle bare korte ned (50%) på 16 sider, og spille det for resten av skolen! Ikke nok med det: I tillegg skal vi gjøre noen urteite oppgaver om Ibsen og spillet hans. I alt 8 oppgaver som vi visstnok skal svare utfyllende på. Spillet hadde jeg ikke fått med meg det grann av da vi leste det i klassen, så jeg fikk lånt med meg boka, så jeg kan lese den hjemme. Jau, jau, denne uka ser ut til å bli veldig artig. Nå skal jeg trøstese på film, tror jeg. Takk. PS: Dette er et av de aller lengste innleggene mine - ever. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Ser ut som du har fått ei god start på uka Jeg fikk ei innlevering om norrønt og runer og drit Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Jeg skal hente bilen på fredag:) Er 4 dager til:( Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Jah...det er lenge til. Så, hvordan skal du komme deg til plassen der du skal hente bilen da? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-21 15:13, skrev B|Real:Jah...det er lenge til.Så, hvordan skal du komme deg til plassen der du skal hente bilen da? Kjøre sammen med en kompis. /me er trøtt, må på jobb nå :sad: Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Fikk tilbake første oppgave idag. Fikk 2.2 og er fornøyd. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 På en skala på 1 til 6? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Yupp. 1 er best og 4 er stryk. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Hei. Hartge: 4 dager er leeeeeeeeenge det... sosohal: godt å vite at det ikke bare er på skolen min at lærerene er idioter. Sånn, da var bilen min dradd opp av grøfta igjen, 2. gang denne høsten... jaja Lenke til kommentar
fondus Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 jaja, ser ikke ut som noen andre føler for å skrive. nå har btw en bydd 490 kr på skjermkortet mitt på qxl, hvordan får jeg solgt en vare til under minstepris der når jeg ikke får tak i kjøerinfo ? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-21 17:06, skrev fondus:Hei.Hartge: 4 dager er leeeeeeeeenge det... Skal kanskje hente den i morra. Om jeg får fri fra jobben. pliz pliz.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg