Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]


intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


SirHartge skrev (2002-10-08 11:14):

Quote:


Den 2002-10-08 08:21, skrev sosohal:

Jeg fikk skryt siden jeg har så rask.
:cool:


 

Rask til å hente ballene ut av mål?

 

Man må jo være rask og hente ballene.

Da kommer spillet igjen igjen og da kan man tape enda mer..

Lenke til kommentar

ok for alle dere #hw.no@undernett'ere..

 

Broren min kjøpte ny pc for 6månder siden .. (Specs unødvendig .. men med en 1700+)

så klarte han å knekke kjærna på den .. gikk til komplett å klaga .. fikk ny (1800+) etter en stund svidde den seg ..(etter 5 månder)

og inn til komplett med maskina hans... vel de bestillte ny 1800+ (enda en måned har gått)

 

og CPUen har enda ikke kommet .. så vi gjør en deal..

siden han er blakk .. tar vi heller å tar 2200+en de har der .. jeg tar den (mellomleg på 800kr) og brutteren tar min 1700+......

 

vel jeg kommer hjemm og gjett hva .. 2200+en jeg akkurat kjøpte er !!!SVIDD!!! .... (og på en tid av 6månder kan de ha klart å lurt oss for ca 1500kr (vel morra mi og bruttern da..))..

 

BRAVO KOMPLETT!!!!

 

og jeg som bare ville hjelpe min bror som ikke har hatt pc på 2 månder nå ... hva er takken .. en SVIDD CPU....

 

vel TAKK for det komplett...

 

(PS: dette gjelder butikken i sandefjord.. og til komplett sitt forsvar var butikk mannen ikke kjent med systeme der og sikkert ikke lagret .. han kan ha tatt feil ved et uhell... og han spurte heletiden andre i butikken etter hjelp..)

Lenke til kommentar

Var et "olja lyn" i fotball. Ingen, absolutt INGEN kunne måle seg med meg når det kom til hurtighet. Men så er det ikke bare hurtigheten som teller i fotball....

 

Minnes kapteinen på laget som gang på gang hylte under trening:

 

"Bare la han løpe, han bommer allikevel..."

 

Det var nok en viss sannhet i det... :grin:

 

Det er faktisk ikke så lett å treffe en låvedør på to meters avstand :wink:

Lenke til kommentar

:mad: skolen er microsifisert!

 

vi skulle utføre noen oppgaver spesifikt for å bli kjent med ms-software. deriblant equation-something.

 

så leste jeg det som sto på oppgavearket av informasjon. det hjalp meg ikke til å komme igang(finne programmet) så jeg prøvde F1. dette satte igang "setting up for the first time". -det gidder jeg ikke. (ctrl+alt+del). så googlet jeg (finner sikkert noe RTFM-style info online). dette hjalp VELDIG mye.

 

jeg brukte den guiden til oppgaven. læreren la merke til at jeg hadde IE oppe og var i den og ikke i word ( :roll: ) og spurte hva jeg gjorde, samtidig som hun lente seg over tastaturet og trykket alt+F4. hu fatta aldri problemet.........

 

 

hvrofor i ******* kan ikke de som skal lære bort data være _litt_ mer kyndige? (her vil det si: godta at andres forklaringer er bedre på området, og tenke seg om: tiden til å hjelpe kan heller brukes på dem som er HELT blanke ((ikke så få)) )

 

:roll: vel, nå er det snakk om at vi skal skaffe oss en litt kraftigere maskin; kraftig nok til KDE3.x?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...