Mr.Hassan Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Hei sosohal! Ok. Sendte sms melding til ein av opperetørane på shellet eg bruker.For å hører når shellet kom opp igjenn. Fekk denne tilbake meldinga: "Den kjem ikkje opp igjenn før i morra eller lørdag.. *firma* (vil ikkje namn gi firmaet) vil ikkje starte den..Så vi må flytte den til ny lokasjon.." I morra gav klasseforstandarden oss i klassen som ikkje er i Praha (Prauge) fri. Da noen av dei eg går i klasse med spurte om dei ikkje kunne få fri da dei hadde *såå* lang veg til skulen. Klasseforstandarden sa at om noen skulle få fri måtte alle få fri..(likhetsprinsippet..) Så da fekk eg også fri. Men,læraren sa vi godt kunne være diskret.. Og eg som hadde gleda meg slik til å gå på skule i morgen :/ Tenk på alt eg går glipp av.. :/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Nå syns jeg dere skal roe dere litt ned gutter...selv om jeg ikke har tilgang på nett så trenger dere ikke å skrive som noen tullinger...Jesus...internett borte i 2 dager og 50 nye post i SO... Og FY til dere som spammer...(ja deg oxo Hartge!) JJ...akkurat ferdig på arbeid...eller strax... Seff ringer de i MIN høstfeie og spør om jeg kan jobbe... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 lamer, mere lamer, lamest lame, laming, lamt spammer, superspammer, idiot spam, spammere, spammest Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Dæven.. Viking leder 2-1 over chelsea Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 /me gleder seg som en unge til i morgen. Da er det UNREAL TOURNAMENT 2003-time. Skal sette klokka på ring så jeg får kommet meg til byen fortest mulig. Edit: Bad tag. [ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-10-03 23:35 ] Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Viking videre i E-cup! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Ja, det er sykt! Kult at de vant... Brann hjalp de... Psykisk, that is. Ved å tape med vilje på mandag.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-04 00:01, skrev Jimmy Pop:Ved å tape med vilje på mandag.. Innrøm det, Brann suger i fotball. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Yepp, Brann er et møkkalag. Vredens Druer derimot. De er bra de. :wink: Lenke til kommentar
Blod Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 brann har jo tilogmed blitt slått av bryne! Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Btw: tror jeg snart avslutter kvelden. ZZZZZZZzzzzzzzzzz...... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 På tide å legge seg.. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 50 meldinger på to dager... pøh! B|Real: i glansperioden;... i GLANSperioden til SO _SÅ_ gikk det unna, når kebab avsluttet sine meldinger med en strofe forbudt idag (fordi det var løgn), og soso ikke spammet/småspammet, og Hartge var vår ærefulle beskytter! nei, det var tider.... :smile: *mimre* Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: SirHartge skrevbla bla bla Brann er best! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-04 10:07, skrev Jimmy Pop: Quote: SirHartge skrev bla bla bla Brann er best! Brann gutter liker gutterumper. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Kjøp øl sjøl! Med fare for å bli flamet... Jan Fredrik Lund Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: SirHartge skrev (2002-10-04 11:55):Brann gutter liker gutterumper. Ja, blir du ikke glad når jeg sier jeg liker brann, da? Lenke til kommentar
kjeholth Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 samma for meg bare godset vinner! heia AASS Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Hei! Driver no å arbeider med websida til #[email protected] Venter også litt på at shell serveren skal komme opp igjenn.. Som sagt hadde det vært kjekt med innspel til layout innhald.Siden serveren er nede så kan dykk sende innspel gjennom private meldingar her på forumet. Begynner på haustferie først kommande mandag :wink: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg også Hassan :smile: Skal på bylan om 1.5 timer så dette blir morsomt. Jeg har ikke pakket noe enda ,men det gjor ikke noe. (Tar med meg maskina ,penger og en pute) Det skal vell holde regner jeg med. Sitter på skolen nå og slapper av. Vi skal egentlig ha time ,men det er bare repeteringn så alle sitter på 4-16 og spiller data. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg