Mr.Hassan Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Hei C. Alshus! Har ikkje lagt meg.. Eg var vekke ei lita stund for å lage meg noko mat. Da var også asdl forbinnelsen brutt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Vel, jeg har enda ikke sett den...lurer på om jeg skal se den når jeg kommer hjem i dag...Jeg så heller "Eyes Wide Shut" ressigert av Kuberik...man må bare se slike filmer av slike ressigører(fan så vanskelig det ordet skulle være å skrive, sikkert skrevet feil oxo:P) Men men...sitter i nokk et time og gjør ingenting...jeg er bare så lat... Hjemme så har min ISP dotten(nord-norsk ja) ned...eller jeg får 0 signal i følge windows, mens software jeg fikk med utstyre sier at jeg har god signal..så ikke vet jeg...jeg har en liten anelse om at det er pc'en min som bugger...skal teste det når jeg kommer hjem om jeg får signal på gammel IBM'en... Og så kom fatten' hjem i går fra arbeid med en P42,26Ghz Compaq laptop... Jeg tror jeg skal drepe han og ta laptopen :razz:(ironi). Huff...jeg HATER å være uten nett...jeg merker bare suget etter å starte opp Opera,IRC, FTP...Tror ikke jeg kan overleve uten fastnett...:razz: Tastast kanskje når æ kommer heim...æ kjeda ræva av mæ her...og med en ****-lærer som er så feit at det gjør ondt for han å gå ned trappene... Jum jum....blei litt langt dette inlegget...må ta igjenn for den tapte tida... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 nå har jeg lest begge de lange inleggene på denne siden i løpet av 2 dager *sliten* :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 De var da ikke så lang :razz: Jeg syns ikke det :razz: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-01 23:47, skrev fondus:bra sagt Hartgeenig med deg Hartgekunne ikke sagt det bedre selv Hartgethe man is Hartge Som jeg skulle ha sagt det selv:D Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Dette er min protest mot lange innlegg. Lenke til kommentar
kjeholth Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 :razz: funker detta tru? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-02 12:29, skrev sosohal:Dette er min protest mot lange innlegg. grr, so fantes ikke i søppel kategorien, så jeg måtte søke etter so før jeg fikk åpnet den, argh Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeg syntes SO har blitt ganske lang, syklig spør du meg! :razz: Lenke til kommentar
kjeholth Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 men det er nok ikke slutt enda.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Ha dere vekk, newkids! (Ny protest) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 du og disse protestene dine, kan snart bli protenstant i usa du :smile: Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 oi... jeg må ha kommet feil... beklager :razz: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-02 13:23, skrev Noldus:oi... jeg må ha kommet feil... beklager :razz: haha, vi ler oss skakk!! seriøst, kaller du det der humor? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Haha, morro. (Enda en protest) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Nå proteseterer jeg mot alle protestene! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Ikke kom her og si at du faktisk liker de umennesklige innleggene til CFD og Hassan? :???: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 nei, men jeg liker heller ikke at du skriver protest i hver melding du skrive :smile: Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 fondus... dette er da ikke postet under humor... dessuten kan det ikke bli værre enn det allerede er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg