Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]


intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg har enda ikke sett den...lurer på om jeg skal se den når jeg kommer hjem i dag...Jeg så heller "Eyes Wide Shut" ressigert av Kuberik...man må bare se slike filmer av slike ressigører(fan så vanskelig det ordet skulle være å skrive, sikkert skrevet feil oxo:P)

 

Men men...sitter i nokk et time og gjør ingenting...jeg er bare så lat...:grin:

 

Hjemme så har min ISP dotten(nord-norsk ja) ned...eller jeg får 0 signal i følge windows, mens software jeg fikk med utstyre sier at jeg har god signal..så ikke vet jeg...jeg har en liten anelse om at det er pc'en min som bugger...skal teste det når jeg kommer hjem om jeg får signal på gammel IBM'en...

 

Og så kom fatten' hjem i går fra arbeid med en P42,26Ghz Compaq laptop...

Jeg tror jeg skal drepe han og ta laptopen :razz:(ironi).

 

 

Huff...jeg HATER å være uten nett...jeg merker bare suget etter å starte opp Opera,IRC, FTP...Tror ikke jeg kan overleve uten fastnett...:razz:

 

Tastast kanskje når æ kommer heim...æ kjeda ræva av mæ her...og med en ****-lærer som er så feit at det gjør ondt for han å gå ned trappene...

 

Jum jum....blei litt langt dette inlegget...må ta igjenn for den tapte tida...:grin:

Lenke til kommentar

nei, men jeg liker heller ikke at du skriver protest i hver melding du skrive :smile:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:grin:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...