Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]


intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-09-30 21:37, skrev fondus:

jaja, rimelig bra det da, selv om det ikke er det beste på markedet
:grin:

du fikk jo solgt scussy-brenneren din så :sad:





 

Sorry fondus, men hadde lagt den ut på qxl før jeg snakka med deg.

 

LG brenneren er bra den:)

 

RADEON EIER!!!111111111111111

Mye bedre 2d grafikk enn det råtne gf2 kortet mitt.

Betalte ikke mer enn 1600kr inkl porto for min oppgradering.

Lenke til kommentar

Som Hassan påpekte driver jeg å pusser opp leilighet. Jeg har ikke fastnett om dagen og kommer ikke til å ha det på en stund heller, for jeg nekter å binde meg i 12 nye månder til Telenor. Foreløpig er det ikke noe problem for jeg har ikke engang hatt tid til å sette opp PCen. Utrolig nok har 5 uker uten PC hjemme gått veldig fort. Nå har jeg jo hatt nok å gjøre og jeg har jo PC og internett på jobben så de helt stor abstinensene har uteblitt. Men det spørs jo hvordan det går til vinteren. Det blir nok fort både desember og januar før jeg er helt ferdig med leiligheten og i løpet av den tid hadde jeg håpet at jeg skal få en melding i fra NGT om at "sentralen du et tilkyttet er ferdig utbygd 'dato etellerannet' ", for det er jo litt lettere å forholde seg til en dato. Så får jeg heller benytte tiden uten netverk til å fullføre ett eller flere av mine "prosjekter".

Lenke til kommentar

Vell jeg tror jeg skal begynne med Lange SO meldinger igjen.

Har lest lenge nå uten og sagt noe ,men jeg vet ikke helt hva jeg skal si.

 

Vell som B|real har sagt takker jeg også en spessiell person.

Jeg har akkurat rippet et nytt album med Luxus leverpostei og jeg må egentlig si at de lager rimelig god musikk.

 

Jeg sitter akkurat nå på HW.no@undernet og lurer på om det ville ha vært lurt og ha flyttet kanalen til EFnet.

Undernett har egentlig et dårlig nettverk og Netsplits er dagligdags.

 

Servern på skolen er det virkelig noe spessielt med.

Reiser jeg den opp så slår den seg av , og hvis noen slår i bordet hvor den ligger så slår den seg også av.

Jeg har spurt om jeg kan ta den fra hverandre og feilsøke litt ,men siden den virker (Hvis den ligger og folk ikke rører bordet ,synes de det er bortkasta)

BTW så er WinXP instalert der , det er nesten tragisk siden WinXP er så ustabilt i forhold til win2k at det nesten er fælt.

Den bråker også ,men jeg har på meg hodetlf så det plager egentlig ikke meg.

 

Det var jeg som hadde ansvaret for nøkkern inn til Rom4-16 (Vårt eget Datarom) men nå har jeg klart og miste den og lærern er sur og alle er sure på meg fordi jeg ikke kan låse dem inn. Noen som vet hvor jeg kan lete?

 

Jeg har BTW en norskprøve i morra.

Om Forskjellige Sjargonger og Kjennetegn med dialekter.

(Palatanisering ,Tykk L og sånne ting)

 

Jeg har fått låne meg 40CDèr som jeg holder på og kopiere og med alt det jeg har fått fra Internett de siste ukene så har det gått over 100CDèr. (Kødder ikke)

Det er endel og det koster meg noen enorme CDkostnader ,men skal man være nerd så får man vell tåle noe sånt.

 

På skolen i dag så drev jeg og jobbet med Workbench ,men desverre så kom noen og kutte sikringen hele tiden så jeg klarte ikke og jobbe.

Så også På Startrek 7 Generations da.. (De på skolen ville se Enterprise (Som de kjenner fra TNG) gå i bakken.

De sto og gapskrattet , jeg fulgte spent med selv om jeg hadde sett filmen mange ganger før.

 

Vell dette er vell min tilbakekomst etter et langt opphold fra SO.

Jeg har lest ,men ikke funnet noe og skrive om.

Har sett at Hassan har begynt og skrive korte innlegg nå ,dette gleder vell sosohal siden han ikke har sagt noe i det siste.

Har akkurat sagt at han skal sjekke SO om 5min så dere får nok en mld fra han snart.

Og jeg tror jeg vet hva som det vil stå i den mld , og det vet vell de fleste.

Foresten så håper jeg det kommer flere på Bylan siden det nesten ikke er noen folk påmeldt , så alle som er i SO og kjenner noen bergensene burde si ifra om Bylan..

Lenke til kommentar

Quote:


Xell skrev (2002-10-01 09:19):

Utrolig nok har 5 uker uten PC hjemme gått veldig fort.


 

Ja det er utrolig Xell.

Jeg var 4uker uten PC i sommer jeg og jeg tenkte ikke over det engang.

Kan jo være noe med at jeg var på sørlandet med Badeliv og motorbåt.

Og en sånn Tube (Sånn badering som henger etter båt)

Det er noe jeg synes alle burde prøve.

Men pass på at han som kjører ikke deg oppå land.

Jeg ble slept over en holme jeg , faktisk så var det ikke så vondt ,men jeg turte ikke mer etter den turen.

Har vell noe med angst og gjøre , men sånn er nå den saken.

Foresten så ville jeg ha bundet meg til Telenor ,men jeg har jo ISDN og hva som helst av ADSL er bedre en det.

Og jeg hadde det en tid i sommer og jeg har ingenting og klage på.

768-128 hadde jeg og med Downloads på 85-90kbs så virker det for meg som om Telenor er en bra ISP ,men det er jo mange personer som sier det motsatte.

FÅr håpe du gidder og lese igjennom dette da.

Med modem kan jo det bli dyrt.. :razz:

Lenke til kommentar

**** da CFD, det inlegget over er lengre enn noen av mine meldinger ever!

 

håper du skrev det på skola, og ikke lot telenor-køddene inkassere penger på at du skrev den.

 

nå skal jeg se friends når det begynner, har begynt å bli en stund siden sist nå :/

går altfor sent :sad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...