RogueFreak Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Han er en newkid som bare måtte... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 er du noe bedre da, rouge freak? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Ja faktisk så er han det. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Quote: Den 2002-09-26 14:23, skrev fondus:er du noe bedre da, rouge freak? Spørs hva du mener. Noen newkid på SO er jeg ikke. Hopp tilbake til til side 16, så ser du første gang jeg skrev i SO (tror faktisk det kun var sosohal og sjanten av de faste idag, som hadde postet i SO før meg). Men jeg har ikke vært så aktiv som mange andre, har vært litt frem og tilbake med å poste her. Poster når jeg føler for det :smile: Men hvis du mener at jeg er en dårlig person for det fondus...vel, så er det ditt problem. :smile: Lenke til kommentar
Johan Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Noen som har lest sagaen om Belgarion av David Eddings? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Hehe, altså rougefreak, vet du hva newkid er for noe? newkid er en som ikke har lest hele so før han poster der, og jeg spurte deg om du var newkid, og dermed indirekte om du hadde lest alt her, så hva er svaret? :smile: Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Har fulgt med på SO helt siden første gang jeg postet her, så svaret er ja. Har du? Dessuten: newkid-definisjonen på SO er ikke om du har lest alle postene eller ei. Jeg regner med at du har lest denne og denne posten? Jeg synes det sjanten skriver er meget fornuftig og burde være obligatorisk lesestoff for alle som vil poste i SO. _________________ History admires the wise, but it elevates the brave. [ Denne Melding var redigert av: roguefreak på 2002-09-26 17:39 ] Lenke til kommentar
fondus Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Quote: Den 2002-09-26 17:26, skrev RogueFreak:Har fulgt med på SO helt siden første gang jeg postet her, så svaret er ja. Har du?_________________History admires the wise, but it elevates the brave.<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: roguefreak på 2002-09-26 17:39 ]</font> da spør jeg deg igjen, har du? Jeg har sagt både i SO og i "hvem har lest so"(siste linken du gav meg) at jeg faktisk HAR lest hele so om jeg har lest den første linken du gav meg? tja, hvordan skal jeg si det, var vel ikke til å unngå når sosohal hadde den i siggen i en lengre tidsperiode Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Enda en gang; ja. Men hvis du vil fortsette og kverulere og kalle meg newkid, så får du nå bare gjøre det. Hvis du ikke vil ha meg i SO så kan jeg holde meg langt vekk jeg...kverulanter har jeg mer enn nok av på jobben. Så, hvis jeg er til så pest og plage for deg, så bare si ifra. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 du rougefreak, jeg har aldri kalt deg newid. ALDRI. hvem har sagt at du er kverulerende mot meg? INGEN dette er noe du selv har kommet på, så det så :smile: hva jobber du med, siden det er så mange kverulanter på jobben din egentlig? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Greit, dette er ikke noe mer å diskutere uansett. Om du kalte meg det direkete eller indirekte har ingenting å si, jeg er ferdig med saken hvis du er. No hard feelings? Jobber i teknisk feilmelding i Telenor. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 enig i at diskusjonen avsluttes, men vil bare si noe utledningsvis; jeg spurte deg om du var newkid, antydet ikke noe jobber du i telenor, skjønner jeg veldig godt at du må takle veeeldig mange sure folk :smile: Lenke til kommentar
Blod Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Nå har jeg lest igjennom de 20 siste sidene! :smile: mye som har skjedd her idet siste... Lenke til kommentar
TRS Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 "Siste ord er ikke sagt....er ikke sagt.....er ikke sagt...... Siterer en gammel TV2 reklame :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Quote: Eurofighter skrev (2002-09-27 08:33):"Siste ord er ikke sagt....er ikke sagt.....er ikke sagt...... Siterer en gammel TV2 reklame :smile: Fan meg lenge siden jeg har hørt den :razz: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Quote: Den 2002-09-26 18:05, skrev RogueFreak:Jobber i teknisk feilmelding i Telenor. == Quote: "Jeg har rett, du har feil. Vær enig eller mist linja." :lol: fondus er litt småertete... han fikk meg kicka fra #hw.no (skrev feil kommando så jeg fikk ikke kicka han først ) jeg glimrer med mitt fravær fordi jeg har mangel på tid. vet dere hva det er? neppe. det vet man nemlig aldri før man ikke har nok av det... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Quote: Den 2002-09-27 13:01, skrev sjanten:fondus er litt småertete... han fikk meg kicka fra #hw.no (skrev feil kommando så jeg fikk ikke kicka han først ) ey? når var det? kan ikke jeg huske, dessuten, mIRCen min er helt fucka opp nå så jeg får kun kicka ved hjelp av f9 :sad: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 du kicka meg ikke, men du fikk meg kicka.... var vel iforigårs eller noe... /me skal utføre oppgaver i C++ Lenke til kommentar
fondus Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 nei, du drev og skrev nicket mitt, bare svarte jeg dessuten kicka Hartge meg også. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Quote: Den 2002-09-27 14:05, skrev fondus:nei, du drev og skrev nicket mitt, bare svarte jeg dessuten kicka Hartge meg også. du starta! dessuten var det du som starta med kort responstid! :mad: regn på vei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg