Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]

intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-09-26 14:23, skrev fondus:

er du noe bedre da, rouge freak?

Spørs hva du mener. Noen newkid på SO er jeg ikke. Hopp tilbake til til side 16, så ser du første gang jeg skrev i SO (tror faktisk det kun var sosohal og sjanten av de faste idag, som hadde postet i SO før meg).

Men jeg har ikke vært så aktiv som mange andre, har vært litt frem og tilbake med å poste her. Poster når jeg føler for det :smile:

Men hvis du mener at jeg er en dårlig person for det fondus...vel, så er det ditt problem. :smile:

Lenke til kommentar

Har fulgt med på SO helt siden første gang jeg postet her, så svaret er ja. Har du?

Dessuten: newkid-definisjonen på SO er ikke om du har lest alle postene eller ei.

Jeg regner med at du har lest denne og denne posten?

Jeg synes det sjanten skriver er meget fornuftig og burde være obligatorisk lesestoff for alle som vil poste i SO.

comp8.gif

History admires the wise, but it elevates the brave.

[ Denne Melding var redigert av: roguefreak på 2002-09-26 17:39 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-26 17:26, skrev RogueFreak:

Har fulgt med på SO helt siden første gang jeg postet her, så svaret er ja. Har du?

comp8.gif

History admires the wise, but it elevates the brave.

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: roguefreak på 2002-09-26 17:39 ]</font>

da spør jeg deg igjen, har du? Jeg har sagt både i SO og i "hvem har lest so"(siste linken du gav meg) at jeg faktisk HAR lest hele so :grin:

om jeg har lest den første linken du gav meg? tja, hvordan skal jeg si det, var vel ikke til å unngå når sosohal hadde den i siggen i en lengre tidsperiode :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-26 18:05, skrev RogueFreak:

Jobber i teknisk feilmelding i Telenor.

==

Quote:

"Jeg har rett, du har feil. Vær enig eller mist linja."

:lol: :lol:

fondus er litt småertete... han fikk meg kicka fra #hw.no (skrev feil kommando så jeg fikk ikke kicka han først :roll: )

jeg glimrer med mitt fravær fordi jeg har mangel på tid. vet dere hva det er? neppe. det vet man nemlig aldri før man ikke har nok av det...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-27 13:01, skrev sjanten:

fondus er litt småertete... han fikk meg kicka fra #hw.no (skrev feil kommando så jeg fikk ikke kicka han først
:roll:
)

ey? når var det? kan ikke jeg huske, dessuten, mIRCen min er helt fucka opp nå så jeg får kun kicka ved hjelp av f9 :sad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...