Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]


intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

f**n i h**vetes forbanna netlevrandører her i landet.

 

Jeg sjekka NGT sine sider for å sjekke om jeg kunne få ADSL fa dem der jeg har kjøpt leilighet før jeg hadde overtagelse. Da hadde jeg selvsagt ikke noe telefon der (selger hadde ikke fast telefon) så jeg gikk på telefonkatalogen.no og fant et nummer som lå i samme blokka, og joda, dette skulle gå bra. Nå har jeg fått flytta telefonen min og fikk da endelig bestilt. Jeg taster inn mitt nye telefonnummer og får beskjed at, joda, jeg kan få ADSL på dette nummeret. Så jeg fyller lykkelig ut skjemaet, men hva skjer? Jo, status; Sentralen du er tilkoblet er ikke planlagt utbygd.

 

Etter en telefon til NGT får jeg beskjed om at den sentralen vil i hvert fall ikke utbygges før til våren. Jeg sa opp Telenor fordi det var billigere å si opp enn å flytte uten binding (eneste som hadde vært litt billiger hadde vært å flytte med ytterligere 12mnd binding), men det er like greit for jeg nekter å gå tilbake til Telenor.

 

Denne dager er offisielt den verste dagen hittil i år!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-20 17:07, skrev sjanten:



selv dotten har å irritere seg over newkids! tror han føler seg som hjemme her nå
:grin:


 

Ja, skal man være en ekte SO så er man forpliktet til å mislike "newkids". Har brukt en god del timer på å lese x antall poster her i SO så jeg føler meg berettiget til å ta steget opp fra "newkid" til ? Ja hva som enn kommer over :grin:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...