fondus Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 nei, nå tar du feil. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Nei. Skal vi holde på sånn her? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Ut å øvelseskjøre med mi mor...WE? :razz: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 ja :smile: neida :smile: vi får slutte nå. jeg blir vel afk resten av kvelden så du får poste alene :smile: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Hei fondus! Kvifor skulle eg være svikar av "siste ordet" Som eg har skrevet i "siste ordet" tidligare..Har eg ikkje tilgang på Internett oppkopling så mykje som eg hadde tidligare.Men,at fra begynnelsen av oktober skulle eg få ha datamaskina mi hos ein kamerat som får adsl. Anngåande festen så var det ein liten fest med totalt 45personer i ei 100kvadratmeter leilighet. Blei mykje snakk om følelser.. Anngåande kammeraten min som skulle begynnt i banken så har ikkje banksjefen sagt,ja heilt endå.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 /me er trøtt.. I morgen skal jeg ta mandlene.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Stakkars hartge. Tok dem da jeg var 6 jeg. Husker at det var SKREKKELIG VONDT. Kunne ikke snakke på fleredager Var døden nær også.. Så nå må du passe på at du ikke dør her da.. :razz: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Dakkar Hartge...jeg har enda ikke tatt mine mandler...:razz: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Ta vekk mandler som i "betente mandler"? Går du ikke glipp av et eller annet da? :???: Tror ikke /me har tatt sine... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Skal ha rotfylling.... :sad: Tannleger er noen satanistiske j*vler som nyter å påføre andre smerte. "Gjorde det ondt? Ooops , glemte visst å bedøve deg..." Må fikse på fortanna som knakk også. ungen min på to lekte at en lekebil var en baseball, mens kjeften min vistnok skulle forestille et balltre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Hm..jeg skulle egentlig ha hat ei tann rotfylt...men jeg har enda ikke fått innkalling så...: Kan ikke si ta jeg gleder meg akkurat... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Fant ut at småunger ikke har respekt for kunst. Var en smårolling her på 1,5 år som holdt på og rasere casemodden min! Han holdt på og kjøre hue sitt i gjennom plexien! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 I dag skal bli en forumdag...må ha meg en pause fra ut2k3 :razz: Så må jeg ta igjenn kjetil oxo :wink: Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Ja du får sette igang kappløpet :wink: Begynner i jobb igjenn fra fredag, så jeg vil ikke være her så ofte (nå ble dere vel glad ) Må begynne å lese på MSCE'en og. Men tid til forumet og spesielt SO vil jeg nok alltid ha. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Er det bare hos meg SO funker elendig i Opera? :???: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 sosohal: funker perfekt i opera dotten: tvert imot, vi vil nok savne deg, skulle jeg tro Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Næmmen, nå funker det jo her og. :smile: Har laga meg tre brødskiver nå: 1 med Pepperoniost 1 med Baconost 1 med Paprikaost :smile: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 hehe, hjemme nå igjen? du er aldri sånn derre... på skolen da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg