Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]

intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, i dag skal jeg på min første parade ever. :sad:

Altså at jeg må møte opp en halvtime tidligere, fordi jeg angivelig kom "for sent" til en time (ikke første).

Ja, jeg gikk mot klasserommet når det ringte inn, men man må visst sitte utafor og vente, i tilfellet lærern skulle komme tidsnok (skjer 1/100 ganger ca). :evil::mad:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-16 07:18, skrev sosohal:

Altså at jeg må møte opp en halvtime tidligere, fordi jeg angivelig kom "for sent" til en time (ikke første).

Ja, jeg gikk mot klasserommet når det ringte inn, men man må visst sitte utafor og vente, i tilfellet lærern skulle komme tidsnok (skjer 1/100 ganger ca).
:evil::mad:

DEtte er kjipe greier da. Hvor ofte er lærerene tidsnok til timene? Vi hadde alltid ett kompromiss med læreren om dette..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-16 07:47, skrev SirHartge:

Quote:

Den 2002-09-16 07:18, skrev sosohal:

Ja, jeg gikk mot klasserommet når det ringte inn, men man må visst sitte utafor og vente, i tilfellet lærern skulle komme tidsnok (skjer 1/100 ganger ca).
:evil::mad:

DEtte er kjipe greier da. Hvor ofte er lærerene tidsnok til timene? Vi hadde alltid ett kompromiss med læreren om dette..

Vel, de pleier selv å dra fra lærerværelse når det ringer, dessuten gir ikke de andre lærerne parade for det. En av lærerne sier at vi ikke trenger å være ved klasserommet før 4 minutter etter at det har ringt.

Men her snakker vi om _the_ Drittkjerring da. :sad:

Lenke til kommentar

Quote:

fondus skrev (2002-09-16 17:28):

Lærerene lærer oss ingenting, de bare sier hva vi skal gjøre på skola vår.

Vell det er helt motsatt her.

Vi hadde avd.ledern en gang vi.

Lærte mer på 1dag en vi hadde gjort på 1mnd med klasseforstandarn.

Noen kan lære vekk skikkelig bra.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-16 22:09, skrev CFD:

Quote:

fondus skrev (2002-09-16 17:28):

Lærerene lærer oss ingenting, de bare sier hva vi skal gjøre på skola vår.

Vell det er helt motsatt her.

Vi hadde avd.ledern en gang vi.

Lærte mer på 1dag en vi hadde gjort på 1mnd med klasseforstandarn.

Noen kan lære vekk skikkelig bra.

Ja, noen , men de er sterkt underrepresentert.

Utrolig hvor mye makt som blir gitt til så mange inkompetente mennesker, som det finnes i lærerstanden. :mad:

Lenke til kommentar

Morn. :smile:

DE fleste lærerne jeg har, kan faget sitt, men de "lærer" bort ting vi kan fra før, og dessuten bruker de 5× så lang tid på det som de kunne ha gjort. Ikke lærer vi nyttige ting heller. :smile:

I dag begynner jeg seinere, så jeg skrudde på PCen nå. Den skal stå og idle masse i dag, ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...