Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]

intel_guru

Anbefalte innlegg

*Sukk* jeg vet det soso. kebab gud, hassan, hartge, santen ++ er noen svikere ovenfor SO :sad: :sad: :mad:

men vi gir oss vel ikke soso? det gjør iallefall ikke jeg!

Vi har lovd å nå post 10k, og det skal vi klare, ikke sant?

Så kan de andre seile sin egen sjø mens vi er lojale mot fedretråden :grin:

Skulle nesten tro at Hartge kom til å fortsette med siden han liksom er founder av #hw.no, men men.

DAGENS GLADMELDING

jannis-15 får sin velfortjente refs :grin: :grin:

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...m=60&replies=19

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som nevnt et par sider tilbake, så har jeg lest gjennom dette her.

Kan nesten spørre deg om du har lest SO siden du ikke har fått det med deg :wink:

Nei, for å være ærlig, så var jeg VELDDIG dritings den dagen. Kan hverken huske å ha skrevet flere av postene eller å ha lest gjennom hele SO. Husker en del, men ikke alt. Litt mye drikke :smile: Holdt på fra klokken 7 om morningen til ? på natten med noen kompiser.

Var første dagen fri fra unger på over et år. Farlig det :grin:

Skumleser greiene en gang til. Er kommet til 500 et eller annet. Husker å ha lest noe av det før :grin:

Så jeg er nok fortsatt en "newkid" :sad:

Men jeg er ikke drita idag, så forhåpentligvis så går det ikke i glemmeboken :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-15 18:31, Dotten skrev:

Skumleser greiene en gang til. Er kommet til 500 et eller annet. Husker å ha lest noe av det før
:grin:

Men jeg er ikke drita idag, så forhåpentligvis så går det ikke i glemmeboken

Synes det er imponerende av meg å ha lest over 500 sider når vi no er på side 422....... :grin:

Mente 200 et eller annet.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-15 18:50, Dotten skrev:

Quote:

Den 2002-09-15 18:31, Dotten skrev:

Skumleser greiene en gang til. Er kommet til 500 et eller annet. Husker å ha lest noe av det før

Men jeg er ikke drita idag, så forhåpentligvis så går det ikke i glemmeboken

:lol:

Hadde du ikke gjort meg oppmerksom på det, hadde jeg aldir merka det

go sit in a corner, newkid :razz:

neida, bare tuller jeg :smile: men jeg vil like deg bedre når du har lest ALT :smile:

Synes det er imponerende av meg å ha lest over 500 sider når vi no er på side 422.......

Mente 200 et eller annet.

Lenke til kommentar

ettersom man trenger et egg for å skape ei høne, og ei høne for å skape et egg konkluderer jeg med at høner ikke eksisterer.

hardware.no "nesten" hacket! :lol: det står at de var nødt til å kaste dem ut av systemet, så må de jo ha vært inne! "nesten" du liksom!

soso: jeg brukte hørselsvernplugger fra flyplass :grin: (til replacement på koss-øreplugger)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...