fondus Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 takk :smile: kinkig å svare på? på hvilken måte? sa han sannheten om deg slik at du ikke har noe å svare? spurte han om hva som kom først av høna og egget? hva var det for noe? link? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Nei, jeg bare kom ikke på noe å skrive. :smile: Btw, så er jeg rimelig sikker på at høna kom før egget. :smile: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Sikker på deT? hvordan ble den første hønen til da... hvis den ikke kom ut av et egg, mener jeg? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Min hypotese er at den har evolusjonert seg fra en eller annen organisme til å bli en levende høne (ikke et egg). Og hva tror så du? :smile: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 vetta f jeg. men har du noen ideer om hvordan universet kom til da? vi ar dette med gud og skape alt på 7 dager osv. det er usannsynelig så har vi også den teorien om et hydrogenatom som blåste seg opp til hele universet. men hva lagde liksom det atomet da :???: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Big bang tror jeg iaffal ikke på. Tror rett og slett at universet alltid har vært - og alltid vil være. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 alltid vert der?? ALLTID VERT DER? ehm... jorden er ikke x antall år gammel, den har alltid vert her? sånne små orgasmer har liksom finnes forever før de utviklet seg til dyr? j, kan jo hende, men... ganske umulig å svare på dette. vi vet jo ikke en gang hva som er innen for vår egen galakse, da er det helt umulig for oss å vite hva som skjuler seg lengre ut (noen hunde års lengre køring med dagens romskip :smile: ) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Quote: Den 2002-09-14 23:19, fondus skrev:alltid vert der??ALLTID VERT DER? ehm... jorden er ikke x antall år gammel, den har alltid vert her?sånne små orgasmer har liksom finnes forever før de utviklet seg til dyr?j, kan jo hende, men... ganske umulig å svare på dette.vi vet jo ikke en gang hva som er innen for vår egen galakse, da er det helt umulig for oss å vite hva som skjuler seg lengre ut (noen hunde års lengre køring med dagens romskip :smile: ) Jorda har ikke alltid vært nei. :smile: Det har jeg heller ikke sagt. Jorda har blitt til av en hel masse rare ting som har samla seg i verdensrommet. :smile: Men universet (skrives det emd stor U?) tror jeg alltid har vært, ellers må det jo ha bli lagd av noe... [ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-09-14 23:23 ] Lenke til kommentar
fondus Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Quote: Den 2002-09-14 23:22, sosohal skrev: Jorda har ikke alltid vært nei. :smile: Det har jeg heller ikke sagt. Jorda har blitt til av en hel masse rare ting som har samla seg i verdensrommet. :smile: Men universet (skrives det emd stor U?) tror jeg alltid har vært, ellers må det jo ha bli lagd av noe... Tror det er med stor u :smile: <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-09-14 23:23 ]</font> unnskyld alle mine skrivefeil i forrige melding, men dere hadde skjønt meg hvis dere hadde mitt (les pappas) tastatur :sad: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Ro, ro til fiskeskjær, ingen fisker får vi der. - Hartge. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 det ligger sikkert Hartge i en grøftekant og synger nå, helt drita han kunne heller vært her og fikset opp i newkids @ annet om data :sad: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Da hadde vel nicket hans vært "Partyboy" på IRC da. :smile: Varmt her. :sad: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 hehe, sant nok. varmt her og. gleder meg til vinteren, for da skal jeg ha kab. temp på 5 grader :smile: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Hva blir romtemp på da? Gleder med til å kaste snøball jeg. ...Og å komme i julestemning. :smile: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 vel, siden det er snakk om kjøkkenet mitt må jeg nok ha romtemp på 18-22 grader for ikke å fryse når jeg spiser frokost en kald vintermorgen klokken 6. jeg og gleder meg til jula... FERIE gleder meg til påsken, for da skal jeg på tG Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Jeg vil også på TG - aleine. Hadde vært morro (jeg vet det skrives med en R) å få linja helt for seg selv. :wink: Men egentlig vil jeg dra med noen, ja. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 jeg skal kanskje dra med noen jeg. en med elkjøppc og ME :sad: Digger å mobbe han for det Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Tror jeg må ha meg noe snacks. :smile: Denne posten er vanskelig for fondus å svare på. ;p Lenke til kommentar
fondus Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Quote: Den 2002-09-15 00:55, sosohal skrev:Tror jeg må ha meg noe snacks. :smile:Denne posten er vanskelig for fondus å svare på. ;p eh, øhm... altså... hmm... anyway.. vel... æsj :razz: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 I dag har jeg modda meg noen nye øreproppsaker til Koss-øreproppene mine, da jeg har mistet 4 originale øreproppsaker. ...Og nå driver jeg og renamer alle MP3'ene mine. :smile: Sut til at det nesten bare er du og meg som er aktive i SO, fondus... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg