Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]

intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-09-10 18:55, sosohal skrev:

Sjekk siggen min. Jeg råder dere andre faste SO'ere til å gjøre det samme. :smile:

Spørs hvor mange av folkene som faktisk ville komme inn hit og skrive "jai fikk sista ordet og jai denga dai" som skjønner at SO står for siste ordet da..

Lenke til kommentar

I dag er jeg sint! :mad:

Jeg går på komplett sine hjemmesider og skal skjekke om de har sent Digitalkameraet som jeg og fatteren ha bestilt, og da ser jeg det syggeste jeg noen gang har sett...DVD-spilleren som jeg nettopp har bestilt kjøres nå til spesialpris til kr.450.00,-

Og jeg betalte ca 650,- (inkl. frakt), så jeg har så og si kastet bort 100kr rett ut av vinduet :mad :mad :mad

Men nokk om det...

Så er det økonomitime...2 timer nå og så er det rett hjem...en rolig dag med 2 timer Norsk, har om norrøn mytologi og greier...og så 2 timer med økonomi. Så er det hjem og se 51.state (S.L.Jackson). Og kanskje SW:AOTC (svcd)....

Eller kanskje dra til drakiR på LAN....han har hele huset ledig..:grin:

jj...vi får se hva jeg gjør...blir vel mest sannsynlig at jeg sitter hjemme å klør meg i hode :razz:

Lenke til kommentar

såsåså gutter; han er bare newkid, så selvom dere får utslett og kviser av han så bare se en annen vei og skaff dere oksygenannlegg. :grin:

sikten her er rimelig god nå (over 10km), på tross av at røyken fra moskva er over roskilde og fucker up flytrafikken :lol:

noen andre enn meg som mener at usa har misbrukt sin tillit etter 11.sep 01?

Lenke til kommentar

usa bare sparker folk i skinnleggen; de kommer til å bli straffet for det, og ikke regn med at det blir noen rettferdig straff!

dilemmaet til terroristene:

det er staten som er fienden, men en skjult organisasjon kan ikke angripe en stat/politikken. de er så nødt til å ta de sivile (nødt til er MEGET relativt her).

jeg sympatiserer ikke med noen terrorister, men jeg har fått usa opp i ganen!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...