CFD Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Vell her på skolen som jeg laster ned i fra ligger vi ofte på 2-8mbs :smile: Sp3 til WIn2k gikk med 8mbs. Det var hardisken som holdt oss igjen tror vi. Var nesten som datan frøs ,mens den lastet ned. Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 jeg drømte ei natt at jeg kn***a en sau. Jævli kjipt at sauen var dau. Alt var stivt, alt var kaldt. Blod og tarmer over alt! /me i teten atter igjen. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Æsj, få vekk Tom da. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Ehh... dette kan du vel for så vidt holde for deg selv! FY F4EN Lenke til kommentar
fondus Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Vær så snill da, argh, æsj! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Ok, der ble sexlysten min ihvertfall ødelagt for en GOD stund... Men eg leder no (så lenge det varer) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 ikke ver så newkid, dotten. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Han trenger vel bare en liten innkjørings-periode... Vi har vel hatt den alle, eller?? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Men fondus da, irriterer eg deg eller noe....? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Ikke bare han... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Jeg synes han har startet en del fine diskusjoner... Litt mange, kanskje, men jeg overlever han... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Vel spørsmålet er om det er eg som er irriterendes eller andre her som e' irritabel (eller kanskje en kombinasjon)... Ønsker ikke tråkke folk på tærne, men det er da et forum for alle? Eller er det noen som føler at de "eier" det? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Vell det er for alle ,men denne tråden krever at du er litt spessiel. VI har en egen IRC kanal som heter hw.no@undernet. Du kan lese litt om hva vi har diskutert og sånn så kommer du nok inn i det. Og så sier Mange at du må lese hele SO for og svare. Dette synes jeg er litt overdrevent ,men jeg og mange andre har gjort det.. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Vel det var fint å få et skikkelig svar. Skal gjøre mitt ytterste for å bli "spesiell" Er takknemlig for at du holder en hyggelig tone når du forklarer noe. I motsetning til andre :wink: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Quote: Den 2002-09-10 16:51, Dotten skrev:Vel det var fint å få et skikkelig svar.Skal gjøre mitt ytterste for å bli "spesiell" Er takknemlig for at du holder en hyggelig tone når du forklarer noe. I motsetning til andre :wink: er jeg en "motsetning"? sorry i såfall. yt alt, så blir du like spesiell som oss damene vil naturligvis avsky en nerd som deg, men... prioriteringer er viktig i våre dager :smile: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Grunnen til at noen av oss ikke holder en hyggelig tone mot deg, Dotten, er at du oppførte deg som en liten dr*ttunge. Vi er ikke veldig interessert å høre om sexfantasiene dine. Og velligst les "Kære bruger"-posten av sjanten. Det er et must, om man vil poste i SO. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 noen som har linken til kæreburger @ kebab gud. har nesten glemt hva den handler om jeg. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Vel dame (og to unger . Men får ta detå bli "spesiell" som en utfordring vedsiden av jobb, dame, festing og unger :smile: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Etter et "raskt" (ikke med dette forumet her nei) søk med http://forum.hardware.no/search.php , fant jeg http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=29208&forum=63 . :smile: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Sjekk siggen min. Jeg råder dere andre faste SO'ere til å gjøre det samme. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg