Jimmy Pop Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Quote: sosohal skrev (2002-09-07 19:01):Dotten: Les hele SO før du poster, takk. Det er mange her som garantert ikke har lest hele tråden! Det viktigste er å få med seg Emne: Siste Ordet [spam tolereres ikke i denne tråden] Lenke til kommentar
fondus Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Quote: Den 2002-09-07 20:04, Jimmy Pop skrev:Det er mange her som garantert ikke har lest hele tråden!Det viktigste er å få med seg Emne: Siste Ordet [spam tolereres ikke i denne tråden] har du lest hele SO da :???: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Jeg tviler ikke på at du har lest hele, men jeg skrev faktisk en post tilbake for noen uker siden at jeg hadde det, ja... Kanskje du har glemt det... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 JEG HAR LEST HELE SO!!!!!! husker du alle meldiner som er skrevet so kanskje? bra du har lest hele da, slik at jeg slipper bli sur på deg :smile: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Ja, jeg skjønner du har glemt det, det var det jeg mente... Om jeg husker alle? Ja, seff!! Det er jo mulig! Husker sikkert 1/1000... Husker litt om øl, litt spamming i begynnelsen, litt spamming for et par uker siden, med utestenglse av "en mann", og diverse småting, men å huske over 8000 poster er umulig, hvis du ikke er autentisk! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 hehe, utestengingen av gunthe var verre, den var btw "sponset" av meg *stolt* Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Vel, har nå lest hele denne greia. (skumlest er vel ordet :smile: ) Kastet bort hele dagen. Dama e' pissed fordi eg har sittet foran pc'en hele dagen og drukket... Hvis eg spammer no og, så få siste ordet og gi meg et ord, så skal eg kutte ut. Snakker bergensk og ikke norsk så forstår meg ikke på slike fjortis ord. Uansett, beklager så meget hvis noen er blitt fornærmet (det skal ikke mye til her inne ) Sov godt! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Siggen din er scary, fondus - jeg finner den støende. Jimmy Pop: Har du tenkt å bli en av _the_ SO'ere? Får du joine #hw.no@undernet og. :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 :roll: :roll: :roll: _________________ "My pupils dance, lost in a trance. Your sacred silence, losing all violence. Stars in their place, mirror your face.I have to find you.. [ endret av B|Real den 2002-09-08 03:52 ] Lenke til kommentar
Blod Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 søren å mange smilys da! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Sukker om morran...sukker om kvelden...sukker over alt...WE! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Quote: sosohal skrev (2002-09-08 03:16):Siggen din er scary, fondus - jeg finner den støende. Enig... Jeg er for at den fjernes! Ø-Y-E-B-L-I-K-K-E-L-I-G! Quote: Jimmy Pop: Har du tenkt å bli en av _the_ SO'ere? Får du joine #hw.no@undernet og. :smile: Nei, jeg bruker ikke irq... Vi får se... Jeg bare skriver litt her innimellom.. :smile: Men takker for tilbudet... Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 irq? oj, jeg leder igjen... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Leder, du??? Ehh.. trokke det! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Det er sant. ..Og morn. :smile: Jeg våkna av at alarmen vår ulte som eff - typen til søstera mi hadde stikki, og låst alarmlåsen. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Eff i hå da! Dette er ikke en dobbeltpost! [ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-09-08 16:44 ] Lenke til kommentar
Blod Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Svarte å mys dobbel posting det har blitt på deg idet siste da! du spammer vel ikke :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Beklager. :sad: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Det finns en knapp som heter Slett denne posten sosohal :wink: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Ikke for de som vil ha så mange poster som mulig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg