danilovic Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Du rodde deg jo fint ut av den situsjonen. Blir spennende å se hva du finner på nå. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 ah, hvis ikke du blir litt kreativere snart, sier jeg min mening om sosser Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 ...Og skriver min mening om bønder. Du har snart 1337 meldinger. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 ja, få høre soso :smile: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Bønder: [*]Har trampoline fordi de ikke har annet å ta seg til. [*]Har aldri raskere linje enn ISDN. [*]Har moped. [*]Trimmer mopeden. [*]Tar bussen til skolen. [*]Må gå x antall km etter posten. [*]Har valget mellom å kjøre, eller få gnagsår når de skal hente pakker på posten. ...Og det er mer der det kommer fra. Merk: Du er bonde hvis 1 eller fler av disse punktene beskriver deg. [ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-09-03 21:03 ] Lenke til kommentar
fondus Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 kul liste sosohal :wink: 1 av punktene beskrev meg :smile: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Da er du bonde. :wink: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 ****, hadde jeg quota deg der, hadde du ikke kunnet skrive den meldingen, jj. /me får moped neste måned /me skal trimme den /me skal begynne å løpe (gnagsår i skoa :smile: ) Lenke til kommentar
Blod Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 fondus er bonde sosohal er en bortskjemt liten soss... :wink: /me er en mellomting... :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Bonde. :smile: Håper inderlig du skreiv i "Milepæler i en posters historie" med din 1337ende post? Edit: Bymann, ikke dymann. [ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-09-03 21:37 ] Lenke til kommentar
fondus Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Jeg blir faktisk nesten-mobba for å være nerd... sosohal er soss, hater dem. skulle gjerne skrevet det jeg har lyst til å skrive her, men rassistiske uttalelser er visst ikke lov på forumet :smile: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Soss er en type, ikke en etnisk gruppe, så fyr løs. :smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Jeg har hatt moped.. grawl. Hvor er så andre gfolka på #hw.no, hvilken server even? Vi er på oslo. Join OSLO fs. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 X=Hold-it Y=Fanta Z=Genialt 2X+Y=Z Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Dagens middag var genial. Bilder kommer i senere..:smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 My dinner is made of milk&bread :razz: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Hei! I morgen så skal alle elevar på skulen på den fjellturen som blei avlyst i forgje veke.. Så skal eg ha norsk innlevering til mandag, naturfag prøve på mandag og engelsk prøve på tirsdag.. Blir kjekt på skulen fram gjennom :wink: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 tenkte ikke over å poste der soso Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg fikk siste ordet. Dette Lenke til kommentar
Günther Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg omfg dette er så forbanna stygt , dere skulle vært skutt for "unødvendig bruk av deres levetid på jorden" elns. FINN PÅ NO ANNET Å GJØR , ELLER FINN DERE DERES EGEN LUFT FOR JEG NEKTER Å DELE PÅ MIN ! *ahh , deilig å få sagt det :wink: * l33t sup4p0w4h ;=) --- Og der fiksa du deg en måneds utestengning. Lær deg retningslinjene! -moderator yummy- --- _________________ Nå har jeg røykt hasj i fire år, fått deilig knotrete, pistrete hår. Nå har jeg snart ingen celler igjen, men det er så deilig å slippe å tenke selv.. Mozilla, King of browsers :wink: [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-09-05 02:21 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg