Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]

intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

sjanten skrev (2002-09-01 19:59):

Quote:

Den 2002-09-01 11:02, SirHartge skrev:

Quote:

Den 2002-09-01 01:55, amd_guru skrev:

12 år gamle Knut er tre ganger så gammel som sin bror. Hvor gammel er Knut når han er dobbelt så gammel som broren?

Knut er fortsatt 12 år.

en av oss, hartge har misforstått. slik jeg forstår det er det de samme brødrene, og spørsmålet er:

hvor mange år er de nødt til å vente før bror*2=knut, når bror*3=knut NÅ.
:roll:

Egentlig ikke så vanskelig. Hvis Knut er 3 ganger så gammel som broren er broren 4. Det vil altså si at Knut var 8 (12-4) når broren ble født. Dobelt så gammel som en person vil man være når den personen er blitt like gammel som man selv var da personen ble født. Altså når broren er 8 er Knut dobelt så gammel, og han er dermed 16.

SirHartge: når jeg så svaret ditt synes jeg det var litt kult svart. Knut er 12, men er er her, helt gramatisk korrekt, brukt om et gitt tidsbilde i framtiden. Kanskje man heller slulle skrevet "Når Knut og broren er blitt så gammle at Knut er dobbelt så gammel som broren, hvor gammel vil da Knut være?"

Lenke til kommentar

Blah for en dritdag.

Begynner med at jeg forsover meg.

Jeg stilte klokka på mobilen slik at jeg IKKE skulle forsove meg. Men tror du svarten ta jeg ikke hadde skrudd a alarmen da den ringte og satt den på 9:00! :mad:

For en DRIT dag :mad:

Og da jeg kommer på skolen begynner norsklæreren vår å kjefte om bøker og drit OG at "b-real, du har en vane og komme for seint" Upp my ass jeg har...MAX 25 forseinkomminger i løpet av fjordåret og det er IKKE mye :mad:.

Så er det 3 timer med BEDØK og regnskapsføring noe som er så gay så det går ann å få det. Og maskinene er gammle 366 med win98(jeg er en av de heldige som har god oppløsning på pc'en). Og så går det ikke an å komme seg på IRC heller, pga en føkkings firewall som en sugen systemansatt har satt opp. Ikke en gang http://www.mirc.no får tilgang på IRC....BLAH for en føkkingsugen dag... :mad:

Og så skal jeg ned å overføre 7000,- til sperret konto... :cry: 7 høvdinger fattigere.

Og jeg som skulle kjøpe HDD (WD120SE) :cry:

Nå skal jeg ned i banken og så sykkle hjem i PISSVÆR.

Meldt storm i løpet av kvelden.

Og toppen av kaka så skal jeg på sykehuset i morgen!!

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tror jeg skal legge meg ned å dør.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...