Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]

intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tar ein liten sjanse her; det stod ein eller anna plass på side 398 at ein måtte ha lest heile tråden for å få svare, men det har eg ikkje. Ønskja berre å opplyse om at "en mann" er utestengt i 7 dagar på grunn av spamming. Det var originalt 10-15 postingar der det stod berre "hei hei", no er det berre to igjen.

mvh.,

Vegard,

moderator

Lenke til kommentar

Nå skal det sies det at jeg er en av de få her som har lest hele tråden og svart veldig lite. Og det virker (for meg) som om det er et par stykker her som tror at de faktisk eier denne tråden her...

Jeg mener det at "Kebab Gud" fortjener minst like mye utestengelse som "en mann", ettersom det var han som startet alt dette oppstyret, og at "en mann" faktisk slettet alle spam-meldingene sine.

Lenke til kommentar

Hei!

Dobbel post på grunn av at eg skreiv meldinga på ei datamaskin på biblioteket og den er treig.. :/

Mr.Hassan

Fagarbeidar - student

Når utgangspunktet er galt,blir resultatet genialt.. (H.Ibsen)

[ Denne Melding var redigert av: Mr.Hassan på 2002-08-26 18:11 ]

Lenke til kommentar

Hei Johan!

Blir nok 1års jubileum.

(kjøpe meg noko mat og ei avis (nyheter på døde trær).

fondus:

Sikkerhet vil til "sjuande å sist" vere avhengig av tillit mellom mennesker..

Om ein skulle ha personer som kontrollerte personer som kontrollerte personer og så vidare..

Ville ein brukt veldig mange årsverk...

(men,arbeidsledigheten ville gått ned..Kanskje også bli heilt vekke..:wink: )

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-26 12:29, Jimmy Pop skrev:

Jeg mener det at "Kebab Gud" fortjener minst like mye utestengelse som "en mann", ettersom det var han som startet alt dette oppstyret, og at "en mann" faktisk slettet alle spam-meldingene sine.

Hat jeg startet allt dette ?? jaså det var nytt for meg ..

en mann slettet ikke postene sine kilogram gjorde det.. og bannet han i en uke :grin: fra forumet for spamming

Lenke til kommentar

Takk skal du ha kilogram :grin:

det ser ut som vi endelig klarer å få kontrollen igjen. bare synd vi må vente helt til en moderator er on nett :sad:

jj, sånn er livet.

/me har fått seg dame og kommer til å prioritere irc og so _litt_ ned, men ikke mye :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Jimmy Pop skrev (2002-08-26 12:29):

Ok, du har lest hele SO(noe som jeg oxo har gjort) så hadde du kanskje fått med deg at det er ikke pga oppstyr "en mann" har blitt utestengt, men pga spamming, noe som er utilgivelig i hvilket som helst forum.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-26 12:29, Jimmy Pop skrev:

Nå skal det sies det at jeg er en av de få her som har lest
hele
tråden og svart veldig lite. Og det virker (for meg) som om det er et par stykker her som tror at de faktisk eier denne tråden her...

hvis du hadde lest hele tråden, jimmy, hadde du lest at den godeste kilogram :grin: faktisk slettet alle utenom 2.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...