danilovic Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Nå er jeg her igjen, og kan passe på. La dere merke til at spammerne formelig forsvant da jeg returnerte? Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Tar ein liten sjanse her; det stod ein eller anna plass på side 398 at ein måtte ha lest heile tråden for å få svare, men det har eg ikkje. Ønskja berre å opplyse om at "en mann" er utestengt i 7 dagar på grunn av spamming. Det var originalt 10-15 postingar der det stod berre "hei hei", no er det berre to igjen. mvh., Vegard, moderator Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Tusen takk, kilogram! :smile: Du kan få være æres-SO'er. :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Dårlig aktivitet i natt! Lenke til kommentar
Johan Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 2001-09-30 16:46 ble SO opprettet. Blir det 1årsjublieum eller? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Nå skal det sies det at jeg er en av de få her som har lest hele tråden og svart veldig lite. Og det virker (for meg) som om det er et par stykker her som tror at de faktisk eier denne tråden her... Jeg mener det at "Kebab Gud" fortjener minst like mye utestengelse som "en mann", ettersom det var han som startet alt dette oppstyret, og at "en mann" faktisk slettet alle spam-meldingene sine. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Hei! Dobbel post på grunn av at eg skreiv meldinga på ei datamaskin på biblioteket og den er treig.. :/ _________________ Mr.Hassan Fagarbeidar - student Når utgangspunktet er galt,blir resultatet genialt.. (H.Ibsen) [ Denne Melding var redigert av: Mr.Hassan på 2002-08-26 18:11 ] Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Hei Johan! Blir nok 1års jubileum. (kjøpe meg noko mat og ei avis (nyheter på døde trær). fondus: Sikkerhet vil til "sjuande å sist" vere avhengig av tillit mellom mennesker.. Om ein skulle ha personer som kontrollerte personer som kontrollerte personer og så vidare.. Ville ein brukt veldig mange årsverk... (men,arbeidsledigheten ville gått ned..Kanskje også bli heilt vekke..:wink: ) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Quote: Den 2002-08-26 12:29, Jimmy Pop skrev:Jeg mener det at "Kebab Gud" fortjener minst like mye utestengelse som "en mann", ettersom det var han som startet alt dette oppstyret, og at "en mann" faktisk slettet alle spam-meldingene sine. Hat jeg startet allt dette ?? jaså det var nytt for meg .. en mann slettet ikke postene sine kilogram gjorde det.. og bannet han i en uke fra forumet for spamming Lenke til kommentar
fondus Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Takk skal du ha kilogram det ser ut som vi endelig klarer å få kontrollen igjen. bare synd vi må vente helt til en moderator er on nett :sad: jj, sånn er livet. /me har fått seg dame og kommer til å prioritere irc og so _litt_ ned, men ikke mye Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-08-26 12:29):Jeg mener det at "Kebab Gud" fortjener minst like mye utestengelse som "en mann", ettersom det var han som startet alt dette oppstyret, og at "en mann" faktisk slettet alle spam-meldingene sine. Ok, du har lest hele SO(noe som jeg oxo har gjort) så hadde du kanskje fått med deg at det er ikke pga oppstyr "en mann" har blitt utestengt, men pga spamming, noe som er utilgivelig i hvilket som helst forum. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Quote: Den 2002-08-26 12:29, Jimmy Pop skrev:Nå skal det sies det at jeg er en av de få her som har lest hele tråden og svart veldig lite. Og det virker (for meg) som om det er et par stykker her som tror at de faktisk eier denne tråden her...Jeg mener det at "Kebab Gud" fortjener minst like mye utestengelse som "en mann", ettersom det var han som startet alt dette oppstyret, og at "en mann" faktisk slettet alle spam-meldingene sine. hvis du hadde lest hele tråden, jimmy, hadde du lest at den godeste kilogram faktisk slettet alle utenom 2. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Hei fondus! Gratulerer med at du er blitt samman med ei dame.. :wink: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 takk er dritglad, har ikke vert sammen med ei jente siden 7. klasse før nå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Hmz...babes...long time no see... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 er hu fin?? bilde?? ja .. vanter på svar fra jimmy poop Lenke til kommentar
fondus Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 så klart er hu fin har vert avstandsforelsket i maaange år, men nå er vi altså sammen. jeg stikker nå, gjett hva jeg skal hun er litt sjenert, så det blir nok ikke noe bilde på dere, sorry. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Hei fondus! Ete? Sjå på tv? Og om du legger eit bilde ut på internett. Vil det være der for alltid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg