Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]

intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

en mann skrev (2002-08-25 18:36):

btw: leste gjennom noen sider, og fant at "Kebab GUD" er den som har spammet mest. Ikke bare har han quotet ulovligt mye, men også vært useriøs og usaklig.

Og hadde du lest enda videre så hadde du sett at Kebab GUD har skjepet seg og er en meget serriøs (på sin egen måte :smile:) i motsettning til deg. Prøv heller å tenke på nåtiden, ikke hva som har vert.

Lenke til kommentar

Ja, du er faktisk mest useriøst. Sammen med resten av dere som snakker der.

Du sa jo til og med at du ikke hadde noe liv, derfor skriver du i SO.

= Useriøst.

Nok om det. jeg er newkid, du er pro som spammer SO med all slags 1-linjers crap. Jeg kan slette meldingene.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-25 18:30, fondus skrev:

som du opplagt ikke har fått med deg (fordi du er newkid) så har so endret seg. i begynnelsen var det sånn at alle kunne skrive jeg er sist osv, men nå har vi faktisk seriøse diskusjoner her og spam av typen du bedriver er faktisk ikke tillatt her. du bryter faktisk en av reglene i so når du poster her uten å ha lest hele tråden.

[provosere]

Sant, men en tråd er en tråd.. Skal noen bli bannet fordi de holder seg til temaet (siste ordet)?

Dessuten er det fryktelig vanskelig for en som er spott ny på hw.no og vite hva man kan si og ikke si, i en kategori som heter "søppel" som har nærmere 8000meldinger i seg.

Videre hvis man slår opp på en enkelt side så er det ikke alt som står der som ser så fryktelig fornuftig og seriøs samtale ut, går man f. eks 3 sider tilbake i tråden finner man en tråd som består av 17bokstaver i bold, + 3 uttropstegn, fulgt av en haug med ekle smilies...

Selvsagt enig at slik spamming som i forrige sider er noe sjiit, men om man skal bli utestengt er jo litt verre å dømme da.. Trenger man kanskje en Pop-up disclaimer før man går inn i søppel som sier strengt at Retningslinjene gjelder her også?

Jaja, det var et laangt innleg, men for all del, det var jo et seriøst sådan, og det er jo slike vi vil se elle?

[/provosere]

Lenke til kommentar

Endelig en som skjønner noe og ikke er like kjepphøy som kebab GUD osv.

Dere tror dere eier SO?

Jeg hadde det siste ordet noen ganger, og jeg visste f*** ikke noe om noen "nye regler" som dere har laget.

Jeg skal slette trådene, og deretter le av dere.

Dette er boss, søppel, garbage, trash, noe som ikke noen burde bry seg om

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-25 18:55, Corn skrev:

Quote:

Den 2002-08-25 18:30, fondus skrev:

som du opplagt ikke har fått med deg (fordi du er newkid) så har so endret seg. i begynnelsen var det sånn at alle kunne skrive jeg er sist osv, men nå har vi faktisk seriøse diskusjoner her og spam av typen du bedriver er faktisk ikke tillatt her. du bryter faktisk en av reglene i so når du poster her uten å ha lest hele tråden.

[provosere]

Sant, men en tråd er en tråd.. Skal noen bli bannet fordi de holder seg til temaet (siste ordet)?

Dessuten er det fryktelig vanskelig for en som er spott ny på hw.no og vite hva man kan si og ikke si, i en kategori som heter "søppel" som har nærmere 8000meldinger i seg.

Videre hvis man slår opp på en enkelt side så er det ikke alt som står der som ser så fryktelig fornuftig og seriøs samtale ut, går man f. eks 3 sider tilbake i tråden finner man en tråd som består av 17bokstaver i bold, + 3 uttropstegn, fulgt av en haug med ekle smilies...

Selvsagt enig at slik spamming som i forrige sider er noe sjiit, men om man skal bli utestengt er jo litt verre å dømme da.. Trenger man kanskje en Pop-up disclaimer før man går inn i søppel som sier strengt at Retningslinjene gjelder her også?

Jaja, det var et laangt innleg, men for all del, det var jo et seriøst sådan, og det er jo slike vi vil se elle?

[/provosere]

jeg skjønner tankegangen din, men det står klart og tydelig i topic at [/b] spam i denne tråden ikke tolereres! [/b]

da kan ingen her komme og si at man "ikke skjønte" at det ikke var lov til å spamme her. skriver man en melding med "jeg er sist", er dette nok spam, man er kanskje ikke klar over at man gjør det slik som du sier.

MEN

når man flooder, er det spam UANNSETT. det kan ingen komme vekk fra.

Lenke til kommentar

Quote:

MEN

når man flooder, er det spam UANNSETT. det kan ingen komme vekk fra.

Selvsagt, det er spam. Og sterk spam/flooding burde jo ikke være lov.

Jeg husker fortsatt første gang jeg fant offtopic->søppel og da sa jeg mykje piss.

Jeg synes fortsatt at enkelt forseelser i søppel av folk som åpenbart er nye til søppel ikke bør føre til mer enn maks 1-2 dagers ban. Med mindre det er lovstridig da.

Men om man fortsetter på samme dumme måte så kan jo "vanlige" regler gjelde.

Nei nå oorker jeg ikke være seriøs mer :smile: :smile:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...