b-real Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Quote: Kebab GUD skrev (2002-08-23 18:07):og når du poster i SO .MÅ du ha et inholdsrikt innleg Vel...tror ganske mange må ta seg i nakken akkurat når det gjelder det :razz: Men fra spøk til alvor er det bare si til "Banan": LES SO og ha litt serriøsitet og komm over det visse stadiet. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Hei Xell! Kunne vært kjekt med eit minilan.. :wink: Elles så er porten eg bruker på psybncén stengt på yrkesfag skulen der eg sitter no.Men,kan endre den.Eller be it-lærlingen (kjenner han) opne port i brannmuren men,det skal han sleppe. Serverene der eg går på skule er nede på grunn av vedlikehold på byggning. Men,der veit eg kva porter som er opne. Beklager at eg ikkje satt opp ein pub server på onsdag og i går.Men,hadde diverre ikkje tilgang til datamaskin. Elles så skulle eg ha gjordt det. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 ahh, endelig kan jeg opne SO igjen, så du ble ikke kvitt meg SÅ lett, kebab :razz: Lenke til kommentar
Blod Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Quote: Den 2002-08-23 20:50, Jannis-15 skrev:ahh, endelig kan jeg opne SO igjen, så du ble ikke kvitt meg SÅ lett, kebab :razz: Å svarte, hvem slapp inn bikkja? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Hei! Eg fekk i den eine norsk timen på skulen i dag utlevert ein kopi av ein tekst som stod i Dagbladet si papir utgave den 16/05-2001. Det ser ikkje ut som den er lagt ut på http://www.dagbladet.no så eg skriver inn artikkelen manuelt her på forumet: Ps: Artikkelen inneholder litt banning.Så dei som føler seg støtt av banning ber eg ikkje lese artikkelen.Sjølv bruker eg ikkje å banne så mykje. Men,banne orda er av ein litt vesentlig karakter i denne artikkelen. Pss: Sjølv om sjanten ikkje meiner at eg bør beklage meg ovenfor sosohal når eg skriver litt lange innlegg så beklager eg meg denne gangen. Beklager sosohal. (skrevet med innlevelse..) Synest at Terje Rønnes som har skrevet artikkelen får fram eit godt poeng. Språket liksom,ikkje sant? Det er jo sånn liksom at språket vårt er verneverdig. Atte det atte internett nå stadig griper inn i jævli mange sider av hverdagen vår liksom, gjør at vi liksom må være på alerten. For på weben er liksom ikke norsk noen jævli god måte å chatte på. Det blir liksom ikke så forbanna mange siter å velge mellom dersom atte du bare skal konse om de som er på norsk liksom. Vi er liksom bare litt over fire mill med folk her i landet, ikkje sant, og det ekke alle dem som har lagt ut egen homepage med dott com og sånn liksom. Blir jo litt sugen da liksom på å sjekke hva dem andre driver med også, ikke sant. Og da må du jo fikse engelsken liksom. Så etterhvert blir det liksom ikke så jævli mange igjenn av oss da liksom som skriver og prater norsk. Ikke sant. Så derfor mener jeg liksom at språlket vårt må vernes sånn at det ikke bare blir deleta. For vi har jo så forbanna mange jævli gode ord da liksom, ikke sant.Vi har hotel,gearkasse, espresso, megabyte, pizza, link, widescreen, offroader og sånn da liksom. Jævli mange andre også da, ikke sant. Og da blir det liksom litt teit å bare bruke noen kjipe safe. Ikke sant. Det går jo liksom an å kline til med noen kule ord innimellom da liksom. For det blir jævli difficult å skulle verne et språk som forbanna få få folk bruker fullt ut da liksom, ikke sant. Dersom atte folk da liksom prøver på litt brainstorming og sånn da, så fikser dem å sjekke ut noen nye ord til bruk i weekenden i det minste, ikke sant. Blir jo liksom jævli døll å bare prate med noen forbanna få ord, ikke sant. Og dem sier jo at det er forbanna god plass i huene til folk også da liksom, så det ekke noe excuse å si att dem ikke har stor nok harddisk liksom. Så derfor skulle alle sende en mail da liksom, til kulturministeren, ikke sant, og bare dra i gang den fighten. Sånn atte hu skjønner hvor disgusting det står til med språket vårt liksom, ikke sant. Tenk deg hu får den forbanna bigge haugen med mail, ikke sant. Og alle maila bare demander atte språket vårt kommer til å tilte liksom dersom atte ikke hu gjør noe jævli pronto. Hu kunne liksom få med seg Riksantikvaren, ikke sant. Og han kunne pushe på alle userane av språket liksom, og si atte folka må bli ***** mye kulere til å snakke sog skrive alle de gamle orda vi aldri bruker liksom, ikke sant. Og så kan vel hu ministeren, liksom kreve da, ate de aller jævliast utslitte orda bare blir kasta i rett i forbanna trashen, ikke sant. Så bare smell opp PCen din og skriv en mail med ein ***** gang da liksom, ikke sant. For atte ellers tror jeg liksom at det er game over for hele forbanna norsken, ikke sant. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Quote: Blod skrev (2002-08-23 23:37):Å svarte, hvem slapp inn bikkja? Trodde det var felles enighet om å ikke snakke til bikkja ? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 "Å svarte, hvem slapp inn bikkja?" hmm, si det.. sikkert en moderator(?) men skal ikke plage dere jeg, snakkes.. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Quote: Den 2002-08-24 00:19, B|Real skrev:Trodde det var felles enighet om å ikke snakke til bikkja jeg snakka ikke til bikkja, men jeg lurte på hvem som hadde sleppi inn bikkja... btw: nå snakker jeg til jannis... lær deg og quote... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Er det mulig?! Han har ikke lest SO ennå - og likevel poster han som om han var en vanlig SO'er! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Ok...nå får dere min stemme oxo...UT MED DEG JANNIS-15! Lenke til kommentar
Bannan Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Jeg gidder ikke lese 360 sider!!!!!!! og nicket mitt er det samme som cs nicet så det er faktisk riktig skrevet! Lenke til kommentar
Corn Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Face it, hw.no's forum vokser... Det blir flere og flere brukere, og før eller siden forviller de seg inn i "søppel" [engelmodus] Så hvorfor kan ikke vi alle være venner? Da kan alle leve i harmoni, og vi kan diskutere for alles beste. Til slutt så blir vi flere titusentalls brukere som alle kan ha en hyggelig og interresant diskusjon. [/engelmodus] jeje, not gonna happen..... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Quote: Bannan skrev (2002-08-24 09:02):Jeg gidder ikke lese 360 sider!!!!!!!og nicket mitt er det samme som cs nicet så det er faktisk riktig skrevet! Lame lille menneske, man SKAL lese hele SO! Joke off, er det riktig skrevet? Så fint :razz: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Quote: Corn skrev (2002-08-24 11:28):Face it, hw.no's forum vokser... Det blir flere og flere brukere, og før eller siden forviller de seg inn i "søppel"[engelmodus]Så hvorfor kan ikke vi alle være venner? Da kan alle leve i harmoni, og vi kan diskutere for alles beste. Til slutt så blir vi flere titusentalls brukere som alle kan ha en hyggelig og interresant diskusjon.[/engelmodus]jeje, not gonna happen..... Ja la os alle være vennner og slik at alle kan lese SO så blir alt så bra :razz: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 /me vil ikke være venn med newkids Iaffal ikke newkids som bevisst er en newkid. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Quote: Mr.Hassan skrev (2002-08-23 23:58):ET LAAAAANGT INLEGG Hassan: Det inlegget der ble litt langt for meg. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Quote: Den 2002-08-24 12:37, sosohal skrev:/me vil ikke være venn med newkidsIaffal ikke newkids som bevisst er en newkid. Folk bør være litt forsiktige med hvem de disser, selv om de er newbies som registrerte brukere av HW's forum :sad: Alle registrerte brukere kan legge inn nye meldinger og skrive svar i dette forumet Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Quote: Den 2002-08-24 09:02, Bannan skrev:Jeg gidder ikke lese 360 sider!!!!!!!og nicket mitt er det samme som cs nicet så det er faktisk riktig skrevet! Nei nicket dit er feil stavet .. det heter Banan og bannaner ikke bannan ... hvis du er i tvil ... se i ordboka Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Quote: DjSlayer skrev (2002-08-24 15:36):Folk bør være litt forsiktige med hvem de disser, selv om de er newbies som registrerte brukere av HW's forum :sad:Alle registrerte brukere kan legge inn nye meldinger og skrive svar i dette forumet Joda, men når en enkel tråd har visse regler så bør man følge de og ikke poste f.eks 30 spam-SO-poster for så og si "Ops! var det regler her? det vist jeg ikke", det er det vi "disser". Gret med 1-3 poster der man ikke viste om det, men når man blir som janice-15 så går man litt for langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg