Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]


intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Har vært vekke noen dager no.Installert meg i huset mitt.Begynnt på skule (diverre er det ombygning på gang slik at eine serveren er nede da kan ein ikkje surfe med datamaskinene på skulen :/)

Elles så var eg på vorspiell og nachtspiell på Advokat kontoret der eg går på skule.. (dvs.I samme bygning som Advokat kontoret og trafikk skulen)

Begynnte på vorspiellet klokka. 18.00. Gjekk å la meg i 03.30 tida.Var på skulen 08.45.Ferdig på skulen 15.55.Etter vorspiellet gjekk vi på fabrikken å drakk (fabrikken heiter eit utested der eg går på skule,var egentlig meininga at eg og noen kammerater/venninner skulle gå på ekspedisjonen å drikke..(ekspedisjonen er eit anne utested).Men,det vart det ikkje noko av..

 

Var ei på vorspiellet som sa eg hadde søte auge...

Hmm..Eg takka for komplimentet..

Men,det er ikkje førstegangen eg hører damer seie det til meg..*Merkelig*..

 

I dag så blir det vorspiell klokka 19.00.

Da er det skum party på fabrikken (fremdeles ein utestad)..

 

Hei Xell!

Synd med northlan. Du har nemt tidligare at det bare var å komme oppover (nedover ?) til northlan..

 

Men,no er det vel på tide å ete noko mat..

Lenke til kommentar

Quote:


Mr.Hassan skrev (2002-08-22 16:55):

Hei Xell!

Synd med northlan. Du har nemt tidligare at det bare var å komme oppover (nedover ?) til northlan..


 

Nedover, ja :smile: Men det blir i hvertfall ikke noe av i Slagenhallen. Kanskje vi kan få dratt i gang et lite minilan :grin: Men det er kanskje litt langt å reise bare for et lite minitreff.

 

Nå blir det i hvert fall bare flytting og ordning i ny leilighet en måneds tid fremover for meg. Får overtagelse 10. go flytter midlertidig hjem til de gamle noen uker mens jeg venter på det. Hater å flytte så det er ekstra kjip å måtte ta det i 2 etaper. Det kjipeste er at jeg må pakke ned PCen og det går sikkert en stund før jeg er oppe på nett igjenn i ny leilighet. :sad:

Lenke til kommentar

Quote:


fondus skrev (2002-08-21 17:58):


phaen du er heldig!

får ikke en gang lov til å ha med usb2 disc jeg :sad:


takket være de idiotene som brukte dem før!



 

Ifjor så lastet vi ned og tok med HDDèn min i slutten av uka.

Ble tatt og ble nesten utvist.

Er like strengt her.

 

Men jeg søkte til PPT kontoret og jeg fikk lov til og bruke datamaskin til undervisniner sålenge jeg skaffet en selv.

Det er gjort nå og jeg fikk en nettverkskabel inn.

Så jeg har strevd for og få det.

 

Var vell 10timer inne hos rådgiver i fjor.

Akkurat skaffet meg Kabinett+PSU

Mangler bare disk da....

 

Foresten har vi skaffet endel kult i klasserommet:

PS2

TV

Min Data

Noen fete høytalere (mangler Amp nåda) Men vi skal bygge en

Snart kommer kjøleskap

Micro

 

Dette er ikke kødd asså.

Alt er ting som vi har ståedne hjemme.

Lenke til kommentar

Quote:


sjanten skrev (2002-08-22 17:08):

Quote:


Den 2002-08-21 17:54, CFD skrev:

Skal sette den opp til FTP også.


 

:grin:

 

lykke til :wink:

 

Skjønner ikke akkurat hva du mener.

Men en IRC bot må jeg også sette opp.

Mye jeg må sette opp på den.

Win2k må instaleres

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-23 07:51, sosohal skrev:

Morn.

I dag skal vi på sexklinikken.
:grin:


 

vi visste at du var syk, men at det var så ille... tut mir leid... :sad:

 

CFD: var noen som ble dømt for å ha mp3server på jobben. 2mill mener jeg det var, og hw'en ble selvsagt beslaglagt, men 20k fra eller til gjør ingenting :wink:

 

noen som har lest de nye retningslinjene? :lol:

 

hw truer med å be isp om å disconnecte hvis en bruker kommer tilbake med nytt navn!

 

hvis de noengang gjør alvor av _den_ trusselen ødelegger de "nok" ryktet sitt litt. står og at de har hørt på brukerne.... er ikke helt sikker.... :roll:

 

idag er det godt med termikk, men jeg skal på gymnasfest. imorgen kommer det til å være rimelig dødt. :mad: fordømte fest!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...