Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]


intel_guru

Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-08-18 17:32, Mr.Hassan skrev:

Hei!

Var litt liv hos foreldra mine i går kveld..

Noen fulle ungdommer prøvde å knuse eit vindu (stort vindu..)

Fekk avverga knusing av ruta.

Men,dei stakk av i ein taxi.Før ein fekk holdt dei igjenn.Ringte taxien men,da hadde han slept dei av på ein ute stad.Men,veit kven dei er...



 

hehe, hva skal du gjøre med dem da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei fondus!

Vel,eg skal snart reise vekk..For å gå på skule på mandag.Men,får vel, gå inn på http://www.lovdata.no og lese diverse lover og regler.Da ein ikkje vil gjere noko som er lovstridig.

 

Om dykk ser på denne linken:

 

http://www2.nrk.no/inkluder/popup.asp?w=71.../sognogfjordane

 

På nrk.no/sfj står det:

 

Sogndal er søndag på Jæren for å møte Bryne i helgens Tippeliga-runde. Kampen kan du se direkte her på våre nettsider klokken 18.

 

Hmm..Kvifor linker dei da til tv2.no/webtv? :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-18 17:56, Mr.Hassan skrev:

Hei fondus!

Vel,eg skal snart reise vekk..For å gå på skule på mandag.Men,får vel, gå inn på
og lese diverse lover og regler.Da ein ikkje vil gjere noko som er lovstridig.


Om dykk ser på denne linken:




På nrk.no/sfj står det:


Sogndal er søndag på Jæren for å møte Bryne i helgens Tippeliga-runde. Kampen kan du se direkte her på våre nettsider klokken 18.


Hmm..Kvifor linker dei da til tv2.no/webtv? :wink:



:lol:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-17 22:40, Mr.Hassan skrev:

Hei Sjanten!

Om du er trøtt kva med å sove? :wink:


 

du vet godt hva jeg gjør i helgene! :roll:

 

Quote:


Eg hadde brukt ei maskin på ein nettcafe.

Så da eg var på irc.Skreiv ein som har op på ein lokal #channel (trur han jobber på nettcafen også),på kanalen at om eg installerte eit script til på ein av nettcaféns datamaskiner så skulle han få meg kasta ut av nettcafen for alltid.

Så fortalte eg han at eg ikkje hadde installert script på noen av datamaskinene.Men,at eg hadde lasta ned putty for å få ein "sikrare" tilgang til shellet mitt i forhold til om eg brukte start->kjør->telnet.Det er mulig han meinte irc scripts siden eg hadde gløymt å fjerne muligheten å kople seg opp til psybnc da eg forlatte maskina.Så når han trykte connect så kom han direkte inn på psybncén..(var trøtt i går og gløymte å fjerne muligheten til det..)


Så beklaga han at han hadde tatt feil.

Men,sa at han hadde vert 7år på internett og så dreiv folk med nick som ´Hassan´ og leikte leet.


Hmm..Merkelig fyr..

Virker som han trur han er betre enn andre individ.

Han virker veldig kry av at han har op på den lokale #channelen og har holdningen "er dykk uenige med meg så banner eg dykk".


Kjenner dei som driver den lokale #channelen.

Kanskje eg skal snakke med han/dei og be dei roe han ned litt..


 

ja, vi kjenner en hel del sånne folk :roll:

 

-og av dem som har hørt noe og er heeeelt sikre på at dem har rett og NEKTER totalt å innse at de har feil :roll: (synd en god kamerat av meg er sånn...) men vi har alle våre feil og mangler. de gode sidene er det værre med.....

 

Quote:


Den 2002-08-18 15:38, fondus skrev:

Quote:


Den 2002-08-18 15:12, sosohal skrev:

*gjesp*


La meg ved halv fem tida. :smile: Også stod jeg opp 15.00. Ny rkeord det. :]


 

du skriver ganske dårlig til å ha 6 i norsk :razz:

 

 

:lol:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...