Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]


intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-08-17 22:05, sosohal skrev:

/msg x ban siste ordet Jannis-15 perm 200 Stay out til du har lest hele so. :smile:


Du som posta før meg: Ja, stemmer nok det.


Edit: ikke fondus.


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-08-17 22:05 ]</font>


 

jeg er beæret over at noen gidder redigere en melding pga meg :razz:

Lenke til kommentar

Hei Sjanten!

Om du er trøtt kva med å sove? :wink:

 

Eg hadde brukt ei maskin på ein nettcafe.

Så da eg var på irc.Skreiv ein som har op på ein lokal #channel (trur han jobber på nettcafen også),på kanalen at om eg installerte eit script til på ein av nettcaféns datamaskiner så skulle han få meg kasta ut av nettcafen for alltid.

Så fortalte eg han at eg ikkje hadde installert script på noen av datamaskinene.Men,at eg hadde lasta ned putty for å få ein "sikrare" tilgang til shellet mitt i forhold til om eg brukte start->kjør->telnet.Det er mulig han meinte irc scripts siden eg hadde gløymt å fjerne muligheten å kople seg opp til psybnc da eg forlatte maskina.Så når han trykte connect så kom han direkte inn på psybncén..(var trøtt i går og gløymte å fjerne muligheten til det..)

 

Så beklaga han at han hadde tatt feil.

Men,sa at han hadde vert 7år på internett og så dreiv folk med nick som ´Hassan´ og leikte leet.

 

Hmm..Merkelig fyr..

Virker som han trur han er betre enn andre individ.

Han virker veldig kry av at han har op på den lokale #channelen og har holdningen "er dykk uenige med meg så banner eg dykk".

 

Kjenner dei som driver den lokale #channelen.

Kanskje eg skal snakke med han/dei og be dei roe han ned litt..

 

Blei ikkje noko drikking (Coca-Cola eller kaffi) på resturant i dag :/

 

Tenkte å "wake" litt i dag.Men,droppa det..

Lenke til kommentar

HEhe, den cafe-duden til Hassan minner meg om en som gikk i klassen min før. Kunne ikke en drit, han sa bare ordrett av det han hadde lært av broderen sin, fant jeg ut og han sa at hvis jeg ikke var enig med han, så ble det ikke noe mer divx på meg fra han :razz: :roll:

 

Da var det bare for meg og gå på forumet og printe ut poster som motbeviste det han sa, og da holdt han kjeft :grin:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...