Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]

intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Suicid3!

Nei, det gjer du ikkje..

Nermer meg 90-100 trur eg..Har ikkje skjekka siden sesjonen og det begynner å bli ein del år siden.

Hmm..

Hadde god tid til jobbing med den siste teoretiske delen av fagprøva i dag. Den skal leverast inn i morgen tidlig. Men,da eg kom på jobb og hadde jobba i ca. 10 minutt så var det ein fiber link i den switchen datamaskina mi er kopla opp mot. Slik at eg ikkje fekk jobba mot dei lokale serverane der programvaren og databasane eg bruker låg på. Siden eg hadde fagprøve kopla eg meg på ein av switchane som fungerte. Så ville ikkje margane i skriveprogrammet eg bruker fungere. Slik at det tok ei tid å få dei slik ein ville ha dei. Dette måtte eg selfølgelig gjære på kvart dokument eg hadde laga slik at ein fekk med alle ord og setningar når eg skulle skrive ut på skrivaren. Så forsvant plustslig alle nettverksskrivarane eg hadde installert på datamaskina. Så eg måtte lagre dokumenta starte opperativsystemet/datamaskina på nytt. Logge inn med bruker ident og passord. Kver gang eg skulle skrive ut. For når eg restarta datamaskina/opperativsystemet fekk eg fram nettverksskrivane. Så når alle oppgåvene var skrevt ut var det å finne ei passande framside. Når det var gjort gjekk eg ned på trykkeriet og lagde 3 hefter.

Etter på la eg alle dokumenta eg hadde jobba med inn på ein diskett. Fordi eg skal levere to eksemplar av fagprøva pluss disketten til sensorane i morgen tidlig.

Og eg som hadde tenkt å få gått grundig igjennom oppgåvene for å luke ut eventuelle skrivefeil, bokmålsord (skriver oppgåva på nynorsk, vil helst slippe ein bokmål/nynorsk debatt på `siste ordet`)etc.

Hmm..Blei ikkje mykje tid til det i dag,nei.

Håper eg består. Litt dumt å stryke pga. tekniske problemer.. :/

Spesielt siden eg har gått to år på skule og to år i bedrift. Litt dumt å ikkje få med seg eit fagbrev.

Kan selfølgelig ta det opp igjenn neste år. Men,hadde helst sett at eg slepte det..

Får beskjed om eg består ein gang i morgen.

Eg blir sansynlegvis bedt om å gjere nokre praktiske oppgåver i morra.

Hmm..Er det tilfeldig at eg har siste fagprøve dag i morgen 25 år etter at Elvis Presleys død?

(det vil seie noen påstår at han fremdeles lever)

Neppe.. :wink:

Beklager nok ein gang sosohal..

Men,følte for å fortelle dykk som skriver fast i `siste ordet` om dagen i dag. Da den var litt spesiell (i allefall for meg). Sjølvsagt måtte det oppstå mange `tekniske problem` (fekk jo løyst dei etter kvar men, var unødvendig) akkurat i dag.

Eg kunne ha akseptert det betre om det hadde vert så og seie kva som helst anna dag/uke..Men ikkje i dag eller denne uka..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-15 16:55, Mr.Hassan skrev:

Hei en mann!

For meningsutveksling og diskusjoner.

Så så lenge ein holder seg innen for visse "normer" så kan ein skrive i denne tråden.. :wink:

i den grad vi tør det her lengre :roll: -på samme måte som at jeg ikke "tør" å sjekke mailen i IE. (klart det går an, men usikkerheten er for stor. plutselig står du der uten adgang, og uten viten om hva i h* som var galt!)

bare én ting hassan: slutt å beklag deg for lange innlegg! :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-15 17:10, Mr.Hassan skrev:

Hei Sjanten!

Ja,du har eit poeng der..Om vi tør..

Ok.Skal prøve å la vær å beklage for lange innlegg i kvar einaste post framover..

Men, eg er litt "redd" for at sosohal skal bli sint på meg for mine litt lange innlegg.. :wink:

Men,forhåpentligvis overlever han..

Det skal gå fint hvis jeg får fritak fra lengre poster. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-15 18:26, sosohal skrev:

Quote:

Den 2002-08-15 17:10, Mr.Hassan skrev:

Hei Sjanten!

Ja,du har eit poeng der..Om vi tør..

Ok.Skal prøve å la vær å beklage for lange innlegg i kvar einaste post framover..

Men, eg er litt "redd" for at sosohal skal bli sint på meg for mine litt lange innlegg.. :wink:

Men,forhåpentligvis overlever han..

Det skal gå fint hvis jeg får fritak fra lengre poster. :smile:

få meg noen klær

i morrra skal jeg til (s)os(s)lo :grin:

få meg noen klær

se om det finnes noen som har litt å dele med meg på oslo s, neida. ruser meg kun på datan jeg :grin:

MrHassan: vi får nok slutte nå før sosohal blir en newkid :razz:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...