fondus Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 puuh IKKE SÅ FORT, JEG KLARER IKKE Å LOADE FORT NOK!!! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 ja jeg er veldig flink på sånnt jeg .. bytta sig nå ... den gjelder ikke før litt uti uka da Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 fonuds: kan du komme med bedre innlegg en det ... ?? /me er tøff etter lov Lenke til kommentar
fondus Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Quote: Den 2002-08-12 18:17, Kebab GUD skrev:fonuds: kan du komme med bedre innlegg en det ... ??/me er tøff etter lov har det kommet en ny fyr på forumet, ettersom du driver å snakker med fonuds? jj, jeg kan jo alltids skrive en melding som innholder "k" da :razz: tøff etter lov? må være kebabloven det da :???: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 en skriveleif beklager !! Quote: [16:56] <K-DoG> §2,1 1998 : K-DoG er den tøfeste :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Quote: Den 2002-08-12 18:22, Kebab GUD skrev:en skriveleif beklager !! Quote: [16:56] <K-DoG> §2,1 1998 : K-DoG er den tøfeste :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: akk... de gærne har det godt... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 det stemmer :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: jeg beklager hvis dette kan se ut som spamm.. men jeg kjeder meg ... og jeg har et spørsmål til alle SOere... ********************? fyll in spørsmål selv Lenke til kommentar
fondus Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Quote: Den 2002-08-12 18:30, Kebab GUD skrev:det stemmer :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: jeg beklager hvis dette kan se ut som spamm.. men jeg kjeder meg ...og jeg har et spørsmål til alle SOere...********************? fyll in spørsmål selv det ser faktisk ut som spam, men siden du kjeder deg, er du tilgitt :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 huff .. jeg klarer ikke vente på mitt mobo og ram noen som vet hvor lang tid multicom bruker på å levere? Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 ikke av meg, og gi meg nå et lite pusterom før dere svarer! ******* da! man trykker på svar, og før man trykker på "Send" så har det kommet 3-4 ekstra meldinger. -minder om storhetstiden noe nytt idag? dere har lest om winpad-skandalen, har dere ikke? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 sosohal: du klager, som har adsl (pga oslo(bedre å ha eget hus som 15 åring enn adsl ))? link til nyheten`? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 hmm, noen som vet sånn cirka hvor lang tid komplett.no bruker for å sende ut en vare? begynner å bli lei av å velte... :sad: er det forresten fler enn meg som har vert plaget av torden i natt/dag? har mista strømmen her 8-10 ganger. heldigvis har jeg en UPS til pc'n som tar seg av strømbruddene.. :smile: så bare glemm det Tor, du klarer ikke å drepe denne pc'n også selv om du klarte det med den forige.. MUHAHAHAHA... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 HA det er THor hahahaha... sjanten : url! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 (nå får jeg sikkert en orkan fra KebabGUD med innhold: du spammer, blablabla :smile: ) Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 han pleier å vere ganske streng på det ja kebab: kanskje vi ikke skulle ha meldt ifra om Herr_ORdbok... jeg har dysleksi, det får du bare leve med... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 det virker som alle har det her .. hvor BOR du? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Quote: det virker som alle har det her .. hvor BOR du? "det virker som alle har det her.." hva da? "hvor bor du?" hvem? jeg? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Quote: Den 2002-08-12 18:58, Jannis-15 skrev:"det virker som alle har det her.." hva da? dysleksi Quote: "hvor bor du?" hvem? jeg? det var du som hadde meldinga før min var det ikke? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 ok jo det var vel det, jeg bor i Moss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg