m-kane Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Quote: sitter og leser et stort hefte om "menneskelig yteevne og begrensninger"... ikke det tørreste jeg har vært borti (i motsetning til aerodynamikk! puh! -og jeg har enda ikke møtt på "lover og bestemmelser", gruer meg.) Sikkert kommet til lover og bestemmelser nå, men om du ikke har det, så pass på å være opplagt. bedre sovemiddel skal du lete lenge etter! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 mr-kane: Jo , noen deler av ringenes herre boka er utrolig kjedelig. Når det er 20sider med beskrivelser så er du rimlig trøtt. Men de gode tingene i boka overskygger de dårlige da.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Håper jeg får en søt liten hentelapp på posten i dag. :smile: Lenke til kommentar
Blod Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 får vel gå ut og sjekke post kassa om jeg har fått noe hentelapp jeg og da.. :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Venta oxo på hentelapp, men skjekka med komplett og står forsatt på "plukkliste".... Må vist sende email å spørre om de trenger folk til å plukke :smile: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Er dette "Hentelapp-dagen"? :smile: Håper jeg får varene på døra... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 jeg håpet også på hente lapp men fant ingen ... men den kommer vel i morge ... i statusen på Multicom står det at den de er sendt Lenke til kommentar
Xell Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 pakkesøk er altid fint. da ser man bare om den er kommet på postkontoret eller ikke. Noen ganger kommer de på postkontoret for sent til at du får noe lapp i posten den dagen, men har du nummeret på pakka er det bare å dra å hente den. Jeg bruker det alltid når jeg har bestilt noe for da slipper jeg å dra hjem å sjekke postkassa først, for da rekker jeg ikke posten. Istede drar jeg bare rett innom postkontoret :smile: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Oi, Xell har snart 1k posts. :smile: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Xell har et poeng der. Pakkelappen kommer ofte 1 dag eller 2 etter selve pakka. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Hei! Sjanten: Du skreiv om at : svaler i heftig dogfight!Og at dei hadde noen ufattlige skills.. Da har du ikkje lest om Betty har nå utfordret sjimpansenes renomméDet ligger også ein link til ei video fil i *.mov formatet der ein kan sjå Betty i aksjon. Du får i det minste trim av syklinga.. :wink: Johan: Å gi ein lærar sparken er faktisk forholdsvis vansklig.Ein lærar har forholdsvis masse rettigheter i forhold ein del andre yrker. Så om arbeidsgivar vil sparke ein lærar er det ikkje så lett sjølv om arbeidsgivar vil. Sosohal: Kvifor informerer du meg om arkivet dykkar? :wink: Ikkje tilfeldig at du har so 2 ganger i nicket ditt? :wink: Så var første dag av eksamen ferdig. 4igjenn.. Har ikkje vært noen gamer men,har spilt igjennom Ureal turnement Deathmatch (sikker feil skrevet) på datamaskina til kameraten som eg bur hos mens,eg gjennomfører eksamen. Diverre har ein seie på Tv 2 sesong start i dag.Og dama til kameraten min (han med datamaskinen (også han som var med meg til sverige og danmark)) er veldig opslukt av såpeserier og reality konsept.. :/ Pcén står diverre i samme rom som Tv. Kan kanskje flytte Pcén eller Tvén men,er ikkje eg som bur der.. Sirhatge: Funker sikkert om 2 uker også..:wink: snesoey: Ser videoen seinare..Har eksamen i 5 dager. Btw,broren min og ein kamerat driver å lager reklamefilm som skal bli vist på Tv2.Han er 16år. Xell: Fungerer det men,du har fortalt at post personalet ikkje alltid er like blid for at du gjær det på den måten. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 jannis: man kan ikke slette username, men man kan abandon'e det. ikke quote meg på dette, eller svar på det. skal du fortsette, så ikke snakk om _deg_ men om _topic_! Quote: Den 2002-08-12 10:02, CFD skrev:mr-kane:Jo , noen deler av ringenes herre boka er utrolig kjedelig.Når det er 20sider med beskrivelser så er du rimlig trøtt.Men de gode tingene i boka overskygger de dårlige da.. BS! ingen direkte kjedelige deler i RH, men i the Brotherhood of the Ring er de første ca 100 sidene litt tørre. Quote: Den 2002-08-12 03:44, m-kane skrev:Sikkert kommet til lover og bestemmelser nå, men om du ikke har det, så pass på å være opplagt. bedre sovemiddel skal du lete lenge etter! tviler ikke! :sad: kom ikke igjennom MYB før jeg trengte søvnen igår, fullfører kapittelet idag. btw: soso: bare delvis rett: en frukt kan og ha frøene på _utsiden_ (f.x. jordbær) nøtter er og en frukt (strengt tatt) telco: velkommen! tenkt å bli her? du kan få midlertidig dispansasjon fra å lese alle sidene Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Hassan: Den posten var ond. Du spurte jo. :wink: Er nok ikke tilfeldig det med soso, nei. :smile: Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Quote: Den 2002-08-12 13:50, sosohal skrev:Er dette "Hentelapp-dagen"? :smile:Håper jeg får varene på døra... Jeg fikk hentelapp i dag! Fikk tilsendt et hovedkort. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 regnvær i hele dag *se hva dmi lover for imorgen* på lørdag skal det være et arrangement et godt stykke herfra hvor seilflyklubben skal stille med instruktører og fly, innflyvingen inkluderer følgende i _lav_ høyde: -leirdueskyting (Lehrmeister vil kanskje risikere å bli forvekslet) -høyspendtledninger (forskjellige størrelser, 420kV) -oljeraffineri med STOOORE tanker! -kullkraftwerk, king size -ujevn mark som midlertidig flyplass -den perfekte flyplass! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Quote: Den 2002-08-12 16:24, Kenny000 skrev:Jeg fikk hentelapp i dag! Fikk tilsendt et hovedkort. den posten din mangler no ... som foreksempel : hvilket mobo?? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 og glemte en ting Xell: NettSpor aka pakkesøk er nede nå :sad: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Quote: Den 2002-08-12 16:20, sjanten skrev:btw: soso: bare delvis rett: en frukt kan og ha frøene på _utsiden_ (f.x. jordbær) nøtter er og en frukt (strengt tatt) Ja, var ikke sikker på det området der. Poenget mitt var at en frukt er "noe som skal hjelpe den som har laga frukten og frøet med å spre frøet gjennom folk/ting som spiser det. :smile: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Nå er jeg knust Sitat fra mail jeg fikk fra INO sin agent: "Pr. dags dato er det dessverre ikke dekning for INO's bredbånd der du bor." Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 *mobbe* /me bor i Oslo /me bor i Oslo /me bor i Oslo /me bor i Oslo /me bor i Oslo /me bor i Oslo /me bor i Oslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg