Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]

intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jannis: kan du slutte å sentrere topic om _deg_?! jeg gir f* i om du kommer eller går, bare du ikke ødelegger totalt! diskuter on topic (les siste 5-10 innlegg)! :mad:

kebab, blod, etc: jannis har kommet over værste newkidperiode, beste måten å få ham til å venne seg til SO (vi/DERE klarer uansett ikke å fryse ham ut når dere snakker så varmt om han hver gang han viser trynet sitt her!). få ham med i diskusjonene, etter hvert som gamle so'ere stikker av må vi ha et visst tilsig, og jannis er bedre enn de fleste jeg har sett de siste par titalls innlegg.

nåh! enough about that guy!

sitter og leser et stort hefte om "menneskelig yteevne og begrensninger"... ikke det tørreste jeg har vært borti (i motsetning til aerodynamikk! puh! -og jeg har enda ikke møtt på "lover og bestemmelser", gruer meg.)

har lite tid for tiden :grin: )

Lenke til kommentar

Quote:

Kebab GUD skrev (2002-08-11 20:39):

Jannis-15 : ut med deg !!!

det var nr:1

Jeg har ikke noe imot Newkids men kan du ikke bare lese alle sammen da?

Tar ca. 1dag så skal vi ikke klage mer.

Og opfør deg på en lit finere måte.

VI er litt spessielle her.

Hvis ikke du tilpasser deg så sier jeg:

Jannis-15 : ut med deg !!!

det var nr:2

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-11 17:17, fondus skrev:

nei?

jeg har aldri fått voice av deg på #hw.no

Det er fordi Hartge er raskere enn meg...

Quote:

Grønnsak-frukt-tingen

En grønnsak kan også være en frukt... :roll:

En frukt er da bare noe som er rundt et frø for å spre det, slik at dyr spiser frukten, og bæsjer ut frøene et annet sted. :smile: Agurk for eksempel, er en frukt.

Quote:

stikk din homo lamer

:lol:

Quote:

kan vi ikke gjøre det enklere, de brukerene som ikke vil ha meg her skriver en post i denne tråden om dette, kommer det mer en 10 poster er det siste gang dere ser meg!

Vel, jeg vil ikke ha deg her, så lenge du ikke har lest hele SO. :smile: Nei, det har du ikke!

Quote:

Den 2002-08-11 22:10, Telcontar skrev:

Jannis_15, be gone.

Now get

Telcontar

Oi! Telcontar jo. :smile:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...