Johan Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Vi hadde en kul lærer på skolen, som faktisk var inspirerende. Det er sjelden. Nå får vi skolens værste, men jeg vet hvordan man kan hanskes med ille lærere: Få alle jentene i klassen til å si at læreren (hvis hankjønn) ser på baken deres, og oppfører seg pedo. Så får han sparken, og slikt. :evilgrin: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Ah...ferdg på jobb...da var det bare å pelle seg hjem til Austin Powers: Goldmember Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Johan: Takk for tipset, tro meg, jeg skal bruke det...! hehehehehe.... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 00:58, Corn skrev: Quote: Den 2002-03-05 19:39, Kebab GUD skrev: BØY DEG NED FORAN GUD!!!!! PS: Gene Roddenberry er GUD!!!!!!! jeg er bare en under GUD Men en GUD fordi!!!!! JIppI siste ord!! dette klassifiseres som spam ... og som du sikkert kan se i topicen ..... så gotas ikke det ... denne tråden har klare regler som kan leses i bunn på denne siden ... jeg håper dette ikke skjer igjen ... Ta en titt på datoen ... !! sier deg noe ??? Da den meldingen var postet var dette ikke no sosial tråd slik den er nå men den var fortsatt det den var skapt som ... og slutt å bøff min "SMTS (Super Melding Til Spammere") _________________ www.gfx-hysteria.com 7p7 = religion og et politisk parti! [ Denne Melding var redigert av: Kebab GUD på 2002-08-07 16:11 ] Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 ****, så mange njukidds det er for tida! Kan dere se å lese So før dere poster èn eneste post til? sjanten: jeg har spamma mye. :wink: Men har ikke house^-spamma heldigvis. Bare en og annen meningsløs melding i ny og ne. :smile: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 bare et lite spm, tar dere meg for å vere en newkidds? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 17:49, Jannis-15 skrev:bare et lite spm, tar dere meg for å vere en newkidds? ja.. vi tar deg/dere for å være en newkid ... Årsak: DU ER EN NEWKID!!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Jannis-15 skrev (2002-08-07 17:49):bare et lite spm, tar dere meg for å vere en newkidds? Ja, du er en newkid som spør å graver om absolutt ALT, noe som er den perfekte deffinisjonen av en newkid :razz: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 1/4 av meldingene mine er spm. 3/4 er svar på spm DERE har lurt på..!! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 da er det på tide at vi setter en siste grense for newkids.. de gammle reglene er for kompliserte... Sjanten vi trenger din hjelp Lenke til kommentar
Johan Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Hva med en egen moderator for kategorien søppel? Eller å flytte SO til off topic/annent. Mange spammer vel her fordi de kommer og ser at trådel ligger under søppel, og da er liksom alt lov. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 har da ikke prøv å spamme jeg..! har heller ikke tenkt til å gjøre det, så hva er poenget ditt? at alle kommer hit for å spamme? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Vi har en moderator/Admin Dud og det er vår herre SirHartge Spamming er ikke lov på noen del av forumet .(punktum) les retningslinjene... om det er søppel har ikke noe å si ... det er ikke lov Lenke til kommentar
Blod Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 18:09, Kebab GUD skrev:Sjanten vi trenger din hjelp Det kan bli litt vansklig for de 7 neste dagene.. fordi han ble utestengt pga. en humor post, enkelte moderatorer har ikke sans for humor Lenke til kommentar
fondus Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Kan vi ikke snakke med noen moderatorer med hjerne som kan unbanne han da? Lenke til kommentar
Blod Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 De har vel en slik avtale om at de ikke skal blade seg opp i de andre moderatorenes utstegelser ol. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Skriver denne meldingen for å sjekke om jeg har blitt banna. ikke ta det som spam, er dere greie, og heller ikke fleip om denne meldingen min. takk, dere er greie :smile: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Jannis er newkid! Kan du seå lese SO før du poster mer? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 sjekker fortsatt om jeg er bannet. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Da ser det ut som jeg ikke ble bannet fra forumet, og det er jeg glad for. Huff, nå begynner pulsen min å gå ned igjen. Jeg grøsser med tanken på å bli banna. vel, nå kan jeg snakke hyggelig om all spamen og newkidene i SO i sammen med dere igjen _________________ Du finner oss kule på #hw.no@undernet [ Denne Melding var redigert av: fondus på 2002-08-07 23:28 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg