danilovic Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Som sagt, så må vi definere spam... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 ok, her er min ide til noen spamdefinisjoner [*] "jeg er sist" - er spam [*] hvis man har postet i SO i mindre enn 30 dager, defineres meldinger på under 20 bokstaver eller 60 tegn som spam. [*] å komme med upassende emner midt i en real diskusjon, defineres som spam, spesielt hvis man har skrvet i under 30 dager. [*] Det er spam å drite ut andre i SO for de som har under 2 000 meldinger - $me :smile: [*]Leser man ikke hele SO før man skriver, defineres dette også som spam. [*] er man ikke på #hw.no @ undernet når man skriver i SO, er alt du skriver spam UANNSETT. _________________ Du finner oss kule på #hw.no@Undernet | Hvis du vet om et gratis java-apple, kunne du være så grei å maile den på [email protected] [ Denne Melding var redigert av: fondus på 2002-08-03 18:28 ] Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Spam er: - Unødvendig dobbel(eller mer)posting - Innlegg uten mening - Meningsløs quoting - "Jeg er sist" eller tilsvarende - "Det er derfor dere har så mange posts" - Generell sjikane av brukere - Posting før man har lest hele tråden (gjelder ikke hvis du leser den i ettertid) Så gjelder det bare å få opplyst folkemengden om dette. Edit: Vanskelig å skrive riktig når man ligger i stolen. :wink: [ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-08-03 18:33 ] Lenke til kommentar
fondus Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 fin definisjon det soso, men jeg liker min bedre Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Høg, hvis den er så bra, kan du godt få lov til å informere kommende newkids om dette, før de greier å spamme oss. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 hehe, det er omtrent like umulig som å finne hønsetenner. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Har du ikke sett linken til Hassan? Tror det var en som fant en tann i kyllingen elns, husker ikke helt. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 `linken til Hassan? link? Lenke til kommentar
Blod Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Leste i vg her for en stund siden om ei som fant en kondom i ei farris flaske.... Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Quote: Den 2002-08-03 19:27, Blod skrev:Leste i vg her for en stund siden om ei som fant en kondom i ei farris flaske.... Worst case scenario; Coca Cola i Pepsi flasken!! Håper jeg slipper oppleve det.. (er det coca cola jeg vil ha, så kjøper jeg det) Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Quote: Den 2002-08-03 19:27, Blod skrev:Leste i vg her for en stund siden om ei som fant en kondom i ei farris flaske.... sånt finner man ikke ut før man er halvveis i flaska anyway.... soso og fondus! dere er så opptatt av å definere alt! kan vi ikke være litt dynamiske og tillate oss ting vi ikke tillater helt ferske newkids :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 /me has the most terrible headache /me must pjuke Lenke til kommentar
Corn Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Fy da sosohal! I følge fondus "å komme med upassende emner midt i en (..) diskusjon, defineres som spam(..)" har du nettopp spammet. :razz: Det har forsåvidt jeg også. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Var vel ikke særlig til diskusjon dette, men du spamma ja. Har du lest hele SO kanskje? Lenke til kommentar
Blod Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Vel.... han fortalte hvilken form/humør han var i og hvis du har lest igjennom tråden(noe jeg antar du ikke har gjort?!) vil du kunne se på forskjellige steder at det er lov. men dette er spam fordi jeg ikke var online på #hw.no.... :wink: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Jo, vel altså... det ble jo kanskje litt mye spam her :razz: men men uannsett så leste jeg også om den kondomen i farrisflasken, ekkelt! selv om den nyheten er minst 2 uker gammel da Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Quote: Den 2002-08-03 12:40, sosohal skrev:Den 11. er det 4 dager til skolen begynner. En uke til eller fra betyr så lite:D Lenke til kommentar
Corn Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Jeg gir uansett **** i om dere synes jeg spammer eller ei! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 ang at skolen begynner den 15. for deg sosohal. 15.8.02 er faktisk en fredag. begynner du på skolen på en fredag mens resten av norges gk elever begynner på mandag den 19 :???: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 De som går på høgskolen begynner den 19, men jeg gidder ikke de første ukene:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg