Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]


intel_guru

Anbefalte innlegg

Ok, SO er seriøst... men det kommer jo ann på hva man legger i seriøst da.

 

Synd du ikke fikk noe fisk da Hassan, better luck next time. hvis det er noen trøst, så får jeg fisk i gjennomsnitt hver 20 time av det jeg fisker :sad: (får omtrent 1 fisk pr 5. år).

 

Nei, holder meg til datan jeg :grin:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-28 18:22, SirHartge skrev:

Quote:


Den 2002-07-28 18:15, sjanten skrev:

Quote:


Den 2002-07-28 17:31, sosohal skrev:

Gjett hva jeg spiste til middag? Anyone? Hassan?


 

næhæi?! tuller du? stakkars hassan da!
:eek:

 

Smakte det?
:D

 

 

Litt surt, kanskje :razz:

Lenke til kommentar

Sosohal: Blitt kanibal nå?

Vell her sitter jeg på en maskin som klikker hvert 10min og han som eier den skjylder på meg.

 

Blir litt irritert på at han tror det er meg.

Han bruker win98 og han stoler ikke på meg når jeg sier at det er et gammelt og utdatert OS.

Han har jo altid brukt det og det var det som fulgte med maskinen og da er maskinen spesial beregnet på det.

Det mener han.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-28 21:21, CFD skrev:

Sosohal: Blitt kanibal nå?

Vell her sitter jeg på en maskin som klikker hvert 10min og han som eier den skjylder på meg.


Blir litt irritert på at han tror det er meg.

Han bruker win98 og han stoler ikke på meg når jeg sier at det er et gammelt og utdatert OS.

Han har jo altid brukt det og det var det som fulgte med maskinen og da er maskinen spesial beregnet på det.

Det mener han.



la meg snakke med han ...

jeg bruker win98 selv, men det er fordi jeg har dårlig erfaring med winME, win2000 og XP (hvem har ikke dårlig erfaring med winME :grin: )

 

har også prøvd linux noen ganger men gir opp for lett... men jeg skal snart (når jeg har penng) sette opp en server som skal kjøre linux :grin:

Lenke til kommentar

Hei Fondus!

Vel,fisker ikkje så ofte eg heller.

Men,får vel skylde på hondedagane..

Begynner egentlig på i morgen (søndag)..

Men,mulig fiskane begynte tidligare..

(det seies at ein ikkje får fisk under hondedagane..som varer ein 1mnd.All form for mat blir veldig fort dårlig..)

 

Hei sosohal!

Tja..Følte meg litt dårlig i magen i går.. :/

 

Hei Sjanten!

På tv2 været 21.15 i dag.Var bilde av clolumninums (veit ikkje om eg skreiv det riktig) sky.

Såg ut som ei atomsky.

Veit ikkje om det går ann å sjå været i reprise på tv2.no under webTV.

Så kunne du fått sett bilde av skya.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-28 21:34, Kebab GUD skrev:

Quote:


Den 2002-07-28 21:21, CFD skrev:

Sosohal: Blitt kanibal nå?

Vell her sitter jeg på en maskin som klikker hvert 10min og han som eier den skjylder på meg.


Blir litt irritert på at han tror det er meg.

Han bruker win98 og han stoler ikke på meg når jeg sier at det er et gammelt og utdatert OS.

Han har jo altid brukt det og det var det som fulgte med maskinen og da er maskinen spesial beregnet på det.

Det mener han.



la meg snakke med han ...

jeg bruker win98 selv, men det er fordi jeg har dårlig erfaring med winME, win2000 og XP (hvem har ikke dårlig erfaring med winME
:grin:
)

 

har også prøvd linux noen ganger men gir opp for lett... men jeg skal snart (når jeg har penng) sette opp en server som skal kjøre linux
:grin:

 

 

 

 

helt enig med deg Kebab GUD. 98se er best. 2k er stabilt, men er ræva på spill og xp er jo en stor vits. nei, det er nok 98se, det gode gamle stabile os'et som er noe. ang ME så finnes det vel ingen uten dårlige erfaringer med det. Jeg har tilbrakt utallige kvelder med å fikse maskiner til 2 av kammeratene mine som kjøpte HP maskin på elkjøp med ME, jeg er så dritlei det os'et at jeg kunne ************************

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-28 21:54, Mr.Hassan skrev:

Hei Sjanten!

På tv2 været 21.15 i dag.Var bilde av clolumninums (veit ikkje om eg skreiv det riktig) sky.

Såg ut som ei atomsky.

Veit ikkje om det går ann å sjå været i reprise på tv2.no under webTV.

Så kunne du fått sett bilde av skya.


 

Cumulunimbus, CB?

 

mørk stygging med en anbolt på toppen.... :cry:

"it's an :evil: bastard!"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...