Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]


intel_guru

Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-07-21 18:09, Dumbo skrev:

SirHartge, har du noe i mot å publisere oppskriften på pizza'en din ? Så utrolig god ut.


Nammenam..
:grin:


 

Har ingen oppskrift. Alt er laget på måfå og etter erfaring. Men jeg kan fortelle sånn ca.

 

- Lag en pizza deig, slik at du har nok til bunn og topp i ei ildfast form. Her bruker jeg aldri noe mål eller slik, så jeg vet ikke hvor mye mel etc.

 

Lag så fyll:

 

En kjøttdeig

En stor løk

En paprika

2-3 store champijong

Bacon

en pose mexicansk pizza fyll

chili saus

ost

 

Fres alt samme og smak til med krydder.

 

Smør forma og legg deigen i bunn og vegg. Ha fyll i, strø halvparten av osten over. Ha på deiglokket og strø ost over.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-22 13:07, SirHartge skrev:

Quote:


Den 2002-07-22 13:01, MrA| skrev:

Er du klart over at de selger 1.5GHZ willy med GF2 MXxxx for 18.000,-? Det er det man kan kalle svindleri! Hvordan orker du å svindle sier jeg
:grin:
.



 

AT du gidder. Typisk 14tiss uttalelse.

er jo sant da... de gjør det ..

Lenke til kommentar

Hei!

Har ferie no.

Reist og besøkt foreldrene mine.

Var ein liten tur på byen på fredag som sjåfør.

Kom heim 03.00 til låst dør.. :/

Ringte på slik at mora mi vokna og låste opp.

Klokka 12.00 til 09.00 lørdag jobba eg hos faren min.

09.00-23.00 grilla eg og noen kamerater og dama til den eine kammeraten min.Mens,vi drakk noen pils..

Bad den eine kammeraten kjøpe hansa fatøl til meg siden eg ikkje rakk ølpolet (sikkert mange av dykk som kan kjøpe direkte i butikk).Så hadde han kjøpt Hansa pilsner :/.

Så var vi ute på byen.

Kom heim i 03.30 tida.

Jobba hos faren min fra klokka 12.00-23.00 søndag.

Lagde blandt anna karbonader av 30kg farse (deig)

Stod tidlig opp i dag for å lage kjøtkaker av 30kg farse (deig) i dag.

Det har eg forøverig nemt i denne posten:

Hartge's spesial (nerde) mat :smile:

 

Har fått kjøpt eit nesten ikkje brukt tvkort av ein venn for 150,-.Slik at eg kan sjå andre video format enn dvd på Tv.

Fekk ein gammal mobiltelefon av han som eg har tenkt å bruke i eit WOL prosjekt.

Prosjektet vil fungere på samme måte som dette prosjektet Fjernstyring... jah!

 

Kom foresten over ein litt spessiel flash film/video på no nettopp.Filmen/videoen finner dykk her

 

Endlig ein god nyhet for personer som ikkje er fornøyd med ringetoner ein har kjøpt :

Stygg ringetone gir pengene igjen

 

Bør kanskje slutte å skrive dette innlegget no før Sosohal blir endå meir frustrert.. :wink:

Lenke til kommentar

hehe, digger disse laaaange innleggene. selv har jeg sovi til klokken var 11.00 i dag pga at jeg døgna lørdagsøndag så var jeg på jobb kl 15.00 i dag til 21.30 i dag. nå er klokken 21.52 og jeg har nettopp lest om SirHartges uttalelser og svar på tiltale og Mr.Hassans innlegg om dagen sin :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-22 15:34, Kebab GUD skrev:

Quote:


Den 2002-07-22 13:07, SirHartge skrev:

Quote:


Den 2002-07-22 13:01, MrA| skrev:

Er du klart over at de selger 1.5GHZ willy med GF2 MXxxx for 18.000,-? Det er det man kan kalle svindleri! Hvordan orker du å svindle sier jeg
:grin:
.



 

AT du gidder. Typisk 14tiss uttalelse.

er jo sant da... de gjør det ..

 

 

Du kan vel innrømme litte granne at elkøp svindler folk? Bare bitte litt... For 18k kan man kjøpe en ganske heavy PC, som får trippelt opp med 3dmarks i forhold til den Willyn. Og hvorfor skal man alltid inkludere det dårligste av grafikkort man finner?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...