Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]


intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-20 20:03, fondus skrev:

nå sitter jeg hos kammeraten min, vi har litt små store problemer med nettverket våres, men vi
skal
få det til!



etter lynet har jeg også nett problemer .. jeg finner ikke morra mi sin pc og ikke halve PCene på nettet heller (samme på morra mi sin pc ... og vi finner inge av de samme pcene)

Lenke til kommentar

Jeg vet jammen ikke hvordan det er med denne tråden, det er jammen ikke enkelt å si hva som regnes som spam, når tråden egentlig handler om veldig lite.

 

Jeg kunne jo alltids skrive en laaang utredning med masse avanserte ord, som ingen giddet lese, om hvorfor jeg burde være den som avsluttet denne tråden. Men det er vel egentlig ikke noe vits i det, defor skal jeg la være.

 

Jeg husker faktisk første gangen jeg leste denne tråden, det begynner vel å bli en stund siden nå, men jeg må jammen si folk har vært flittige til å skrive sine innlegg her. Jeg har ikke giddet lese igjennom sidene med innlegg, fordi det mestesom sies her helt sikkert er meningsløst (men det er kanskje en del av poenget det da....)!

 

Skal ikke si mer jeg altså, for jeg tviler meget sterkt på at jeg blir sistemann til å si noe på denne tråden!

 

Keep on writing (men finn på noe meningsløst som kan være interessant å lese :wink:;))

Lenke til kommentar

Javisst, det har jeg jo lest et eller annet sted, tror det var under tråden"hvordan var din sommerjobb" /me er litt glemsk.

 

Lite med liv i SO nå om dagen, alle er jo AFK så :sad:

Nå skal iallefall jeg spille litt df2 før jeg må ryddestøvsuge svinestien jeg bor i så skal jeg se Romeo Must Die.avi

Lenke til kommentar

lese alle SO'ene?

med denne er det jo blitt 6853!

vel, dette var mitt første siste ord, håper bare ikke kebab gud blir sur nå da(?).......

 

Sir Hartge: har faktisk jobba en uke på elkjøp selv jeg....(utplassering :smile: )

 

Elkjøp hvor, forresten?

 

 

___________________

Tresprit

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...