Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]


intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-15 19:36, fondus skrev:

Kan du ikke leie vannscooter da? Det er drittøft
:grin:
(man må være 18 for å kjøre)



gidder ikke ... (PS: ingen aldersgrense her nede paa det)

 

og i norge er det heller ikke no alders grense paa det heller for der er det ulovlig med vannscooter..

HEIA NORGE!!

Lenke til kommentar

Quote:


Mr.Hassan skrev (2002-07-16 10:35):

Hei Sirhartge!


Du greier ikkje å bevilge deg litt fri når du er fungerende avd leder på data/tele på elkjøp?



 

Det der er jo det største problemet med å være liksom-sjef (fungerende leder). Skal man ha fri, må jo noen andre steppe inn som fungerende leder, men siden han bare er fungerende leder har han neppe tillatelse til å deligere ansvaret videre.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-16 10:47, Xell skrev:


Det der er jo det største problemet med å være liksom-sjef (fungerende leder). Skal man ha fri, må jo noen andre steppe inn som fungerende leder, men siden han bare er fungerende leder har han neppe tillatelse til å deligere ansvaret videre.


 

Noe i den dur..

Lenke til kommentar

Hei Xell!

Jo,eg veit at det kan være eit problem å få fri når ein er fungerende leder pga. at ein ikkje alltid har muligheten til å deligere vidare..

 

Hei Sosohal!

Vel noen har ferie og er ikkje oppkopla mot internett så mykje som før..

 

Har vel egentlig ikkje "holdt meg på matta".

Men,har ikkje blitt skrevet så mykje da det ikkje har vært så mange å diskutere med..

 

Har ikkje hørt så mykje fra Jente16 i det siste..

Er Sjanten som har hatt mest kontakt med ho i det siste..Men,mulig eg snakker med ho litt på fredag eller laurdag..:wink:

Skal nemne at du er intresert i ho.. :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-16 12:37, Mr.Hassan skrev:

Hei Kebab_gud!


Nettavisen skriver at AvP filmen vil i hovedsak være basert på dei første fire Alien-filmene og de to Predator-filmene som er laget.

Kilden deiras er Ananova.



men men men .. de har jo ikke en dritt felles...

det er en tegneserie som heter Alien Vs Predator (som spilla er bassert paa) det sa at filmen (som har vert kjent lenge naa) skal vere bessert ut av den serien og ikke spilla.. (lykke til aa lage en film ut fra filmene som strekker seg utover 200aar..)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-13 23:27, fondus skrev:

Ja, samme med meg som med CFD. Begynte å skrive her (fordi jeg syntes dere som var her var kule). Så, en vakker dag jeg kjedet meg på skolen begynte jeg å lese SO (var litt interessant) så nå har jeg lest nesten alt, mangler bare noen av meldingene til Hassan + en del spamsider :smile:


Jeg håper på å bli en del av gutta i nærmeste fremtid jeg og da :smile:


No offence lenger da, fondus. :wink:

Quote:


Det er mange morsommme personer her og jeg vil trekke fram Sosohal som altid klager på at folk skriver lange inlegg , noe som MR.Hassan har skriver hele tiden.


Konklusjon: Jeg er alltid morsom. :razz:

 

Men nå må du slutte å oppmuntre Hassan til å skrive langt igjen.

Quote:


gå hjem og vugg! kan du ikke lese topic?


videre: foppal kan legges under off topic -> religion. nei! vent. søppel.


-og hvis du bare "trodde" det ene eller det andre: DITT problem! les hele tråden før du svarer!


(hrmph! *@#$%£& newkid!)


(det skulle likestille oss i denne sammenhengen) det så ut som om forumet var på bedringens vei, men alikevel kommer det en eller annen (putt inn fornærmende ord) her og leker


hartge?....


sitter og pakker.... skal reise (dvs: tar ut av oppvaskmaskinen slik at vi kan reise )


Du er så søt når du er sur, sjantie. :wink:

 

 

Hjem, kjære hjem!

PC, kjære PC!

 

Hurra! Nå kom far hjem med min nye Ericsson T65. :grin: :grin: :grin:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...