Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]


intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det er nesten rart hvorfor det er så mange personer her etter den "litt" skjeve starten.

 

De 10første sidene var vell noe sånt:

JEG HAR SISTE ORDET!!

Nå HAR JEG DET OG IKKE SKRIV NOE HER ,DA KLIKKER JEG

 

Jeg leste litt so , men det virket som om alt var det samme ,så jeg gadd ikke og lese videre.

Hoppet derfor over 100sider og da var det noe inntresant.

Hoppet helt til siste mld og da var det jo personer som snakket jo , jeg tenkte at dette kunne jo være gøy.

 

Så joinet jeg hw.no@undernet og hørte folk si:

SO ditt og SO datt.

Jeg spurte hva de snakket om og fikk svaret Siste ordet.

Jeg fant ut at det nesten bare var den kanalen som holdt selve SO gående.

 

Det er mange morsommme personer her og jeg vil trekke fram Sosohal som altid klager på at folk skriver lange inlegg , noe som MR.Hassan har skriver hele tiden.

 

Vell det er mye morsomt her i SO.

Joinet kanalen og Begynte og lese og skrive i SO.

Det er et fint tidsfordriv.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-13 01:28, dnivie skrev:

Eeh... var ikke spam det naj :smile: .. Merket en tom post eller.no uten avsender.. bare .. "Que pasa" lissom :smile: *trøtt* :razz:


 

 

Og det var nettopp derfor det var spam. en melding uten mening, som du sier "lissom" (liksom :wink: )

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-14 19:15, SirHartge skrev:


Ikke alt jeg gidder å lese. Nå har jeg spist gratinerte poteter med pølser. Lettvint men godt.,


 

Fælt til luksusmat du spiste i dag da. Jeg, derimot spiste tørre koteletter, ferdig grønnsaksblanding og potetsalat :sad:

 

Vi kom hjem fra ferie i går kveld og hadde ikke noe anne i huset :sad:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-14 19:46, fondus skrev:

Les ID: 6728 så finner du det ut :

(gidder ikke skrive det en gang til)



 

du har leita deg frem til det nøyaktige innlegget, så hvorfor ikke bare quote? :razz:

 

hartge, da! :roll: :wink:

 

gjett hvem som skal til "utlandet" på ferie! (norge :razz: )

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-14 21:54, sjanten skrev:



du har leita deg frem til det nøyaktige innlegget, så hvorfor ikke bare quote? :razz:


hartge, da!
:roll:
:wink:


gjett hvem som skal til "utlandet" på ferie! (norge :razz: )


 

fordi at hartage kan phaen meg lese innleggene i SO han som andre, er ikke du ganske nøye på det da? hehe, neida. men jeg prøver å hindre hartage i å bli newkid :razz:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-14 21:57, fondus skrev:

fordi at hartage kan phaen meg lese innleggene i SO han som andre, er ikke du ganske nøye på det da? hehe, neida. men jeg prøver å hindre hartage i å bli newkid :razz:



 

hartge, dvs uten a :wink:

 

hartge er ikke newkid, men han _slurver_! :wink: -han kom _før_ newkid-uttrykket var aktivt.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-14 22:03, sjanten skrev:


hart
ge
, dvs uten a :wink:


hartge er ikke newkid, men han _slurver_! :wink: -han kom _før_ newkid-uttrykket var aktivt.


 

greit, en liten skrivefeil i nicket hans.

 

Jeg har ikke sagt at hartge er newkid, men at jeg ville hindre han i å bli det jeg da :razz:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-14 21:57, fondus skrev:


fordi at hartage kan phaen meg lese innleggene i SO han som andre, er ikke du ganske nøye på det da? hehe, neida. men jeg prøver å hindre hartage i å bli newkid :razz:



 

Jeg tror du kan bare drømme langt etter den statusen jeg har i SO. Jeg har vært borte en tid pga av RL og lei av forumet.

Lenke til kommentar

Jeg vet du har en høy status her i SO, og har ikke noen planer om å prøve å ødelegge den (hadde jeg ikke klart uannsett). Bare prøver å si at: hadde jeg skrevet et innlegg som sto på siden foran, ville jeg blitt kalt newkid, så det beste er å lese SO før man skriver. Jeg er dårlig til å forklare og uttale meg slik jeg skulle ønsket, men håper du skjønner hva jeg mener. (huff, nå begynner jeg snart å bli seriøs)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-14 22:13, SirHartge skrev:

Jeg tror du kan bare drømme langt etter den statusen jeg har i SO. Jeg har vært borte en tid pga av RL og lei av forumet.


 

lei av forumet?! bare møte opp i SO fra tid til annen :wink:

 

ang status: du blir ihvertfall ikke newkid før alle vi "veteranene" er vekke fra dette stedet (tror ikke det betalforumet kommer til å være noe godt for SO)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-15 04:12, qvestus skrev:

BLÆÆÆÆ!!!


Jeg har det siste ordet !!!


For de som ikke har fått det med seg så spiller FFK mot Rosenborg i morgen !


Lett match for guttæne!



 

gå hjem og vugg! kan du ikke lese topic?

 

videre: foppal kan legges under off topic -> religion. nei! vent. søppel.

 

-og hvis du bare "trodde" det ene eller det andre: DITT problem! les hele tråden før du svarer!

 

(hrmph! *@#$%£& newkid!)

 

(det skulle likestille oss i denne sammenhengen) det så ut som om forumet var på bedringens vei, men alikevel kommer det en eller annen (putt inn fornærmende ord) her og leker :sad:

 

hartge?....

 

sitter og pakker.... skal reise (dvs: tar ut av oppvaskmaskinen slik at vi kan reise :roll: )

Lenke til kommentar

Hei SirHartge!

Dumt du ikkje var i Ålesund i helga..Slik at vi fekk festa.Men,fekk no drevet med havfiske på Runde :wink:

Fekk litt sei og makrell.Men,gadd ikkje sløye fisken så dei vart mat til måkene (burde vel,egentlig ikkje matet måkene)....'

 

Og nattbading i fjorden samman med søstra til dama til kammeraten min..(klokka 04.00 søndagsmorgon..)

Bada med kleda på..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...