pegg Skrevet 23. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2002 sisate ordet ja... jeje Lenke til kommentar
ToBi Skrevet 23. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2002 :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 23. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2002 hvem her inne, som har begynnt _etter_ side 25 kan si at de har lest hele shiten? Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 23. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2002 Jeg har vært med siden side 19(?) eller noe sånt. Og jeg har lest alt etter det.. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 23. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2002 husker ikke sidetallet jeg begynnte, men jeg har lest alt.... går ut ifra at du har hatt gidda til å lese de 19 sidene før og? :wink: hva er yndlingsmaten deres? (ikke henvis til "nattmat" :smile: ) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2002 Quote: On 2002-02-23 12:34, NiceGuy skrev:Finnes det noe som heter å ta helg BORTE fra maskina?? INGEN.. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 23. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2002 i'll let u in to a secret: i use the computer a lot! Lenke til kommentar
Milla Skrevet 23. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2002 Jeg gidder ikke bygge maskin til morra mi. Hvor får jeg det beste tilbudet på ferdigPC? Den må komme på under 15.000 inkl skriver og frakt. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2002 komplett.no eller psdata.no vil jeg tro. med komplett får du levert på dåra for 200kr.. Lenke til kommentar
Milla Skrevet 24. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2002 Har bestilt til gamla nå jeg.. fra PSdata. Kom på nesten 17.000,- inkludert skriver og scanner. Hun får mye bedre maskin enn meg også da *hulk* Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 24. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2002 Quote: On 2002-02-23 19:00, sjanten skrev:husker ikke sidetallet jeg begynnte, men jeg har lest alt.... går ut ifra at du har hatt gidda til å lese de 19 sidene før og? :wink:hva er yndlingsmaten deres? (ikke henvis til "nattmat" :smile: ) Jeg leste de 5 første sidene, og så skjønte jeg at det var egentlig mye kødd i denne posten, så jeg gadd ikke mer.. :smile: Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 24. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2002 Milla... Selg din til mora di da! Og så får du den nye.. :smile: Jeg har det slik at når fattern kjøper ny maskin, så får jeg den nye, og fattern den gamle. Men så kjøper ikke han så veldig mange maskiner da. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 24. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2002 Quote: On 2002-02-24 16:24, SintBrus skrev:Jeg har det slik at når fattern kjøper ny maskin, så får jeg den nye, og fattern den gamle. Men så kjøper ikke han så veldig mange maskiner da. Go go!! Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 24. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2002 Jeg prøver å overtale han nå, (Ikke akkurat nå, men i den siste tida) men han vil ikke. Får vente et år eller to, da har jeg sikkert kjøpt min egen. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 25. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2002 Jeg hater denne tråden. Hehe... Håper den blir stengt ellerno. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2002 Tror ikke fadern har bruk for min maskin. Han kan _ingenting_ om data. Lenke til kommentar
NiceGuy Skrevet 25. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2002 Quote: On 2002-02-25 10:42, SirHartge skrev:Tror ikke fadern har bruk for min maskin. Han kan _ingenting_ om data. Mor min tør ikke engang ta på en Data... Det er som et MONSTER for henne "IIIIIK, hele verden kan jo titte inn" er hylet sist jeg tok en lur en, og satte laptop med mobilt kontakt til nett på morra min sin plass på kjk. Så for seg grov svindel og total konkurs på 2 min. "Det var ikke slik under krigen" Noen som kjenner igjen den setningen?? Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 25. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2002 Jeg har ikke så gamle foreldre at de har overlevd krigen. Men jeg har hørt noe lignende: "Slik var ikke det i gamle dager. Da var det... osv" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg