Mr.Hassan Skrevet 1. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2002 Hei Sjanten! Du leser ikkje norske tegneserier lenger? ;( Hei Sirhartge! Såg ikkje deg på bildene fra AAlesund da mange fra Sør Korea var samla for å sjå den siste Sør Korea kampen i dette fotball WM. Btw,fått kompliert kjernen i netleseren din? Hadde vært kjekt med noen screen shots.. Hei Sosohal! Gratulerer med overstått. Hei House! Haster ikkje slik med gadgetét. House skifte house? :wink: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2002 på tide å skrike etter Screenshots igjen Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2002 Quote: Den , skrev: meninsfylt melding :razz: Foresten så har jeg hatt maskina oppe og gå i flere dager nå. Må snart reboote fordi VirualDuv versjonen min bare passer med win98. Har quadruppelBoot mellom: winXP ,win98,W2k,Linux Mandrake 8.2. Noen som har mer? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 2. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2002 Hei CFD! Kjører bare windows 2000 no. Kjørte dualboot med win98 og Mandrake8.1 før. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2002 i dag er det siste dagen dere ser meg her på 2 uker... FERIE! .. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 2. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2002 Hvor går turen da, Kebab GUD? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2002 skal til crand canaria.. eller no Lenke til kommentar
fondus Skrevet 2. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2002 Høres morsomt ut. Men vet du hva jeg skal neste uke eller? noe mye morsommere enn det du skal, nemlig til Sverige :razz: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 2. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2002 Quote: Den 2002-07-01 08:43, Mr.Hassan skrev:Hei Sjanten!Du leser ikkje norske tegneserier lenger? ;( selvsagt :razz: Quote: Btw,fått kompliert kjernen i netleseren din?Hadde vært kjekt med noen screen shots.. støtter kebab jeg! screenshot! :wink: Quote: Hei Sosohal!Gratulerer med overstått. ingen som sa noe til meg... (slapp å gi'n gave ) Quote: Den 2002-07-02 13:36, CFD skrev:Må snart reboote fordi VirualDuv versjonen min bare passer med win98.Har quadruppelBoot mellom:winXP ,win98,W2k,Linux Mandrake 8.2.Noen som har mer? vel... har gjerne en 7 kjerner til linux... men har sletta et par da... hadde nok bortimot 20, og selvsagt win95 Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 3. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2002 Hei! Sjanten skreiv: selvsagt tenkte på soso som billy ------------------------------------ Det var dine ord.Ikkje mine.. Hmm..Synest litt merkelig at Kebab_gud skal reise til utlandet i dag uten å vite heilt kor han skal. Det store spørsmålet er: Reise han sammen med venner/venninner eller med familien? :wink: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 3. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2002 han reiser med familien og treffer veninna når han er sammen med foreldrene og føler seg skikkelig flau Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 3. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2002 Hei sjanten! Du var ikkje på Roskilde og såg Berlevåg Mannsangforening da? Lurer på om Kebab_gud vart stoppa med Kpc N1 i tollen.... Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 3. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2002 Quote: Den 2002-07-03 11:48, Mr.Hassan skrev:Hei sjanten!Du var ikkje på Roskilde og såg Berlevåg Mannsangforening da? nope... :-/ Quote: Lurer på om Kebab_gud vart stoppa med Kpc N1 i tollen.... i tollen?! neeh. sikkerhetskontrollen Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 3. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2002 Hei sjanten! Meinte sikkerhetskont®ollen... Hmm.. Ikkje på Roskilde...Var ute og flydde i steden for? Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 3. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2002 Quote: Den 2002-07-03 14:46, Mr.Hassan skrev:Hmm..Ikkje på Roskilde...Var ute og flydde i steden for? hvem? jeg? var i kongeriket jeg :wink: skulle flydd idag... men været er i veien. Lenke til kommentar
bluesmaster Skrevet 3. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2002 Steve Ray Vaughan var Gud på gitar.. ****, G-strengen min røk i dag.. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 3. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2002 Quote: Den 2002-07-03 21:49, bluesmaster skrev:Steve Ray Vaughan var Gud på gitar..****, G-strengen min røk i dag.. G-streng? håper den var digital... soso: jeg tror jeg vet om en måte å fikse den *host* dritt-*/host*telefonen din: -ut med batteri og simkort -ta av deksel -rengjør med elektronikkrens (for å fjerne evt saltrester som kortslutter) HVIS ingen av delene funker så antar jeg at du glemte å ha den i tørketromla etterpå Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2002 Kan dere ikke skjønne det da? Den hadde bare godt av å bli vaska. Mange måneder siden det skjedde. Har funka nesten utmerket. Hmm...Vaskepulver=kalk=mineraler=salt? Elns... Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 3. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2002 Quote: Den 2002-07-03 22:59, sosohal skrev:Kan dere ikke skjønne det da? Den hadde bare godt av å bli vaska. Mange måneder siden det skjedde. Har funka nesten utmerket.Hmm...Vaskepulver=kalk=mineraler=salt? Elns... *hint* korrekt */hint* :wink: dvs: elektrorens. men huska du tørketrommel etterpå? :???: VELDIG VIKTIG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg