Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]


intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-27 14:52, Mr.Hassan skrev:

Hei sjanten!

Mulig at det var snakk om 815 sider.

Det er da snakk om Ultimate utgaven.Dvs. mange av novellene samla i ei bok.



 

tar vel ikke pingleutgaven, gjør vi vel? :grin:

 

hmm.. kjedelig på forumet og kanalen idag :sad: :cry:

Lenke til kommentar

Jeg har ikke mange innlegg i denne tråden, men håper dere tillater meg å skrive noen linjer. Det har nemlig skjedd forandringer både når det gjelder pc-en, mobilen og sykkelen min...

 

1. Byttet akkurat ut min grønne, store, stygge Alcateltelefon med en nokia6510. Revolusjon! Sjekk bilde her!

2. Min IBM 45GB 75GXP dødde på seg og innen kort tid får jeg en IBM 60GB 120GXP tilbake i retur fra PsData. Blir artig å sammenligne IBM-en vs. min WD 120GB...

3. Ramma på sykkelen min brakk(!) da jeg syklet Nordsjørittet for et par uker siden. Ny bedre ramme er på vei fra USA og jeg får det selvsagt på garantien.

 

Ahh... det var godt å få skrevet dette! :smile: Kanskje ikke så interessant for dere da, men bildet av mobilene mine skulle kunne gi dere en liten latter...

 

[ Denne Melding var redigert av: havegg på 2002-06-27 18:18 ]

Lenke til kommentar

Quote:


havegg skrev (2002-06-27 18:16):

At han hadde fått en ny fin mobil.


 

Det står nittedal på de fyrstikkene :smile:

Er født og oppvokst der.

 

Tok litt i nå da , er født på aker sykeshus og flyttet ditt når jeg var 2år og bodde der til jeg fylte 14.

12år på samme plass er vell ikke så galt.

 

Bor nå i bergen.

Lenke til kommentar

Forresten var det skikkelig stress å ta bilde av mobilene. Først måtte jeg jo finne ei fyrstikkeske - og det er ikke lett for tida. Går mest på lightere... (det er derfor fyrstikkeska er så slitt)

 

Mistet ellers den store grønne mobilen i bakken to ganger. Det var to artige fall ned den 3 meter høye fjellskrenten (prøvde å fotografer dem på høykant oppå et gjerde, men så kom vinden...)

 

6510-en datt bare ned fra utebordet på verandaen én gang...

 

Nei, nå må jeg slutte å mase om mobiltelefoner. Pc-en blir sjalu :smile:

Lenke til kommentar

Jimmy: :mad:

 


 

hmm... bodde 15 år på samme sted før jeg flykta :roll:

Quote:


Den 2002-06-28 03:11, havegg skrev:

Forresten var det skikkelig stress å ta bilde av mobilene. Først måtte jeg jo finne ei fyrstikkeske - og det er ikke lett for tida. Går mest på lightere... (det er derfor fyrstikkeska er så slitt)


Mistet ellers den store grønne mobilen i bakken to ganger. Det var to artige fall ned den 3 meter høye fjellskrenten (prøvde å fotografer dem på høykant oppå et gjerde, men så kom vinden...)


6510-en datt bare ned fra utebordet på verandaen én gang...


Nei, nå må jeg slutte å mase om mobiltelefoner. Pc-en blir sjalu :smile:


 

hvorfor tok du ikke bildet vedsiden av en mynt da, hvis det var så problematisk med fyrstikker? :razz:

 

jaja, den grønne mobilen betydde vel ikke så mye... kan koble den til wakeOnLAN nå :wink:

 

stakkars pc. min blir aldri sjalu! :grin: (lær din no' folkeskikk!)

Lenke til kommentar

Hei sjanten!

Bra at noen har kustus på pcén sin :wink:

 

Var ein del nordmenn som har vært på ferie i Danmark som fekk seg ein liten støkk da dei ikkje fekk tatt ut kontanter med visa kortet sitt.Visa Norge seier det var ein systemfeil som dei jobba på spreng med å få fiksa.

 

Btw,kor har du gjordt av Billy?

 

 

Hei havegg!

Så vanskelig å få tak i fyrstikker?

Selges ikkje det på omtrent alle daglivare butikker?

Eller er det vare eg som er priviliert?

Jobba på detaljist foretninga til far min før.

Og der åt vi penner (ikkje bokstavelig talt men,forbruket på penner var høgt).

 

------

 

Litt spesiell nettbank dette her

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...