Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]

intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-23 21:56, sjanten skrev:

du er klar over farene ved å ha #hw.no i siggen? MASSE newkids! :sad:
:mad:

(men der er det noe som heter både KICK og BAN!
:grin:

Ja, og hvis newkidsene skulle bli for mange... er jeg nettop blitt registrert Undernet bruker :smile: neida, men jeg tror ikke at en irc kanal vil lide så mye som forumet her. dessuten vil vi vel ha så mange brukere som mulig? ikke vanskligere enn /ban #hw.no newkid :smile:

Lenke til kommentar

Hei!

Hatt ei fin helg?

Eg skulle besøke ein kammerat.

Men,før eg kunne gjære det "måtte" eg kjøre ein person heim.Og hente ei som skulle sitte på med meg eit stykke.

Han som eg skulle kjøre heim "måtte" først snakke meg ein person.Når eg endelig fekk han til å sette seg i bilen "måtte" vi selfølgelig ligge bak ein bil som kjørte sakte.Og det kom bilar i mot heile veien så eg kunne ikkje kjøre forbi.Da eg hadde fått kjørt han heim og henta ho som skulle sitte på med meg eit stykke.Kom eg 1 1/2minutt for seint til den første ferja.Og måtte da vente i 45minutter på neste ferje.Det vil seie at ho som skulle sitte på med ikkje rakk den bussen ho skulle ta fra der eg skulle sette ho av.Så såg eg at ein som eg jobber med kjørte i bilen bak meg.Da ringte eg han og lurte på om han kunne ta ho som satt på med meg med seg.Da han måtte kjøre gjennom plassen ho skulle til for å komme dit han og dama hans skulle.Etter vi hadde stoppa og ho som satt på med meg hadde gått over i bilen til han eg jobber med skjedde det ei bil ulykke slik at det blei stor kø.Da rakk eg akkurat ikkje ferje numemr 2.Og måtte vente 30minutt.Så måtte eg kjøre 50minutter til for å komme fram til kameraten min.Vi grilla og festa på fredagen.Vinduet på soverommet eg sov på var ope ((pga. at det blei varmt i rommet ellers) (rommet var på loftet)).Så da eg fann ut at eg skulle legge meg til å sove i 05-06 tida så tenkte eg ikkje på å late igjenn glaset.Vokna av at det vart litt vått ved beina;(

Det regna forholdsvis kraftig og vinduet stod forholdsvis mykje ope... (lukka vinduet og la meg i ei anna seng)

På veien heim igjenn var eg akuratt litt forsein til ferjene igjenn.. ;(

Lenke til kommentar

hassan: ferjekø kjenner vi :razz:

kystbussen er en av de få kollektive bussene jeg liker. misliker lokalbusser STERKT! :mad:

og hassan: hvorfor kjørte du ikke forbi på høyresida?! :grin: :razz: (har jeg vært her for lenge nå, tror du? :razz: )

hvordan var den ulykka? hvor mye fikk du sett? bare vrakene og en ambulanse, eller the actual happening?

Lenke til kommentar

Hei!

Vel,var ikkje mulighet for å kjøre forbi på høgresida.

Du har ikkje vært her forlenge :wink:

Vel,for ei ambunase,sivil (politibil?) og ein stor politibil.Ulykka skjedde rett over for eit kryss.Veien blei stengt.Stod noko om det i lokal avisa i dag men,har ikkje lest artikkelen.Såg ein person bli frakta på båre og inn i eit helikopter.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-24 12:40, Mr.Hassan skrev:

Hei!

Vel,var ikkje mulighet for å kjøre forbi på høgresida.

Du har ikkje vært her forlenge :wink:

Vel,for ei ambunase,sivil (politibil?) og ein stor politibil.Ulykka skjedde rett over for eit kryss.Veien blei stengt.Stod noko om det i lokal avisa i dag men,har ikkje lest artikkelen.Såg ein person bli frakta på båre og inn i eit helikopter.

når først noe fælt skal skje skader det ikke å være øyenvitne :smile:

her blåser det stadig stikker og strå hele tiden :sad:

btw, hassan: du i dk nå?! :???: (siden du skriver "her")

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-24 17:44, Kebab GUD skrev:

i dag hadde jeg min første dag på jobb.....

jÆvla sløv dag egentlig ...

skulle bytte noen lys rør i taket på varden ungomskole.

Stilaset var litt feil så vi fikk bare bytta noen...

.... HEI .... (jeg er trøtt)

er du elektrikker eller vaktmester?

'

Jeg for min del skal bli... noe med god lønn :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-24 20:13, Kebab GUD skrev:

frekk du ....

.................

TV SUGER!!!!!

TV suger?

Nesj, gjør det vel ikke, Dexters Lab @ Cartoon Network ruler da :grin:

Men ellers er det ikke så mye å se på, bort sett fra Friends (Venner for Livet)

Nye episoder av Futurama til høsten!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...