Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]

intel_guru

Anbefalte innlegg

Quote:

sjanten skrev (2002-06-21 23:32):

håh! du skulle sett i glansperioden vår! hohåy! 5-6 dager om dagen var ikke uvanlig, og jeg lover deg; hvis noen var så uheldige å komme med en dobbeltpost (CFD!!) eller poste to (ulike) meldinger like etter hverandre (og ikke legge det inn i den forrige, rediger) (CFD!!!) så var det lynsjestemning fra resten av gjengen! -og hartge rydda litt... -det var tider det! :grin:rømme:

Jeg gjorde en LITEN FEIL!

Du trenger ikke og rippe opp i det.

Hva med og starte en nyd glansperiode?

Legge ut linken overalt på IRC.

Synes jeg har lagt inn endel meldinger jeg og i det siste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CFD: du var siste tilfelle :wink:

-og noe skjer med en når man har vært med fra den spede begynnelse; side 7 og lest ALT som overhodet finnes i denne tråden (det betyr dog ikke at jeg HUSKER alt :wink: )

ny glansperiode: ja, kanskje det; men så skal vi holde linken så tett innved brystet at INGEN (selv ikke dama di) får nyss om den! :evil:

soso: tja... er 11 i fysikk godt nok? :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-22 20:11, fondus skrev:

hvis vi skal ha ny glansperiode, må vi nok skrive mer enn en melding annenhver time, slik som i dag :smile:

Fy Phaen så kjedelig www er hvis ingen skriver noe på SO...

samma hvor ofte vi skriver, vel! -bare vi har INNHOLD i postene :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-22 22:14, CFD skrev:

For 3 dager siden kunne vi få svar 1min etter at vi hadde skrevet.

Litt mIRC hjalp da.

egentlig finner jeg ikke på noe vettugt å skrive, men jeg må holde SO igang... IRC er en fin måte å informere om at det er et nytt inlegg ja

Lenke til kommentar

Quote:

sjanten skrev (2002-06-22 22:54):

hva med å sammenligne

mot

Thinkgeek er enklere å finne fram i, men iwantoneofthose har bedre utvalg, og flere kule duppeditter.

Quote:

har enda et stykke å gå, men det var jaggu på tide å få ei seriøs sjappe "her" ilandet óg (mangler bare at det kommer ei _her_ og :sad: )

GeekStuff eri startgropa, og vil nok komme sterkere tilbake. men my kult der og. bare synd jeg er blakk.

Lenke til kommentar

syns ikke iwantoneofthose hadde noe særlig bedre utvalg. -men jeg likte globusen som svever i mid-air! :grin:

og den grønne laseren til ThinkGeek da! :sad: -en slik en vil jeg ha....

hvis jeg ikke hadde vært blakk hadde jeg kjøpt meg en pc. hadde jeg hatt meg en ok pc hadde jeg kjøpt f.x. denslags ting :wink: (og jeg _vil_ ha denslags ting!)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...