CFD Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Da har du gått elektro da. Hvordan er det på den andre siden? (Tenker elektronikk-Elektro.) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Quote: Den 2002-06-21 21:43, CFD skrev:Da har du gått elektro da.Hvordan er det på den andre siden?(Tenker elektronikk-Elektro.) er ikke sikker hva du mener der... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Jeg har selv satt elektro på første valg nå og er rimelig sikker på å komme inn der med de karakterene jeg har. er det noe tøft der eller (GK) ? eller må jeg bare grue meg til neste skoleår? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 ElektroGK er enkelt. Bare skaff deg elektronikk 2000 bøkene og IKKE elektronikk i praksis. Har begge fra GK. (Du kan kjøpe dem) kebab: Hvordan er det på elektro i forhold til elektronikk? Elektronikk og elektro er helt andre sider. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Quote: Den 2002-06-21 21:51, CFD skrev:kebab:Hvordan er det på elektro i forhold til elektronikk?Elektronikk og elektro er helt andre sider. er egentlig ganske likt ..... bare litt faligere det jeg skal ... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 masse skal du ha for dem da? (tror vi ikke skal gå lengre før noen sinte moderatorer (hartage) finner på å banne oss for salg og sånn :razz: ) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Likt? Elektro er jo bare stikkkontakter ,tverrsnitt ,reg.brytere. OG endel andre kjedelige ting. Det er elektronikk som er bra. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Var så uheldig og poste samme 2 ganger. Unskjyld... [ endret av CFD den 2002-06-21 22:00 ] Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Dette er jo hartge`s tråd så han finner på noe. Ble nesten bannet fordi jeg hadde vappo i siggen min. Mange ilsinte moderatorer her. Men jeg vet ikke må sjekke priser først. Bare spørr skolen om boklista du , så skal jeg se om det er noe jeg kan gjøre. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Quote: Den 2002-06-21 21:56, CFD skrev:Likt?Elektro er jo bare stikkkontakter ,tverrsnitt ,reg.brytere.OG endel andre kjedelige ting.Det er elektronikk som er bra. kan virke kjedelig for deg men det er men likt en du skjønner.......... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Jeg skal selvsagt ha avslag for at den er brukt og seff enda mer avslag fordi at du sikkert har herpa den sånn at boken er tapet i sammen med pakketape :razz: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Hoy. Herrejesus hvor dere skriver...borte 3(4?) dager og må bla meg igjennom masse sider. Ro litt ned da Lenke til kommentar
Blod Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Man må alltid være innom ihvertfall engang om dagen for at men skal kunne holde følge på diskusjonen. men så er det de forbannede spamerene da som har fylt et par sider med bare dritten. :smile: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Quote: Den 2002-06-21 23:09, B|Real skrev:Hoy.Herrejesus hvor dere skriver...borte 3(4?) dager og må bla meg igjennom masse sider.Ro litt ned da håh! du skulle sett i glansperioden vår! hohåy! 5-6 dager om dagen var ikke uvanlig, og jeg lover deg; hvis noen var så uheldige å komme med en dobbeltpost (CFD!!) eller poste to (ulike) meldinger like etter hverandre (og ikke legge det inn i den forrige, rediger) (CFD!!!) så var det lynsjestemning fra resten av gjengen! -og hartge rydda litt... -det var tider det! :grin:rømme: men nå har vi kommet dithen at personer med flere HUNDRE poster kommer og spammer! men jeg vender tilbake til glansperioden. sosohal er ikke spesielt begeistret for "Hassan-innlegg", han mener det er for mye å lese igjennom (lange, innholdsrike poster :wink: ) og det var ikke få av dem! (ofte var det en samtale mellom meg, hassan, kebab, sosohal eller hartge. tror ikke vi var stort flere på den tiden). _hver_ gang kom soso og klaget litt, før innholdet kom :wink: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Enig at dette har blitt dødt nå (og for en kjedelig kveld)... anyway, skulle ønsket at newkids ikke fikk tilgang til SO, men at man måtte søke for å få skive der (drømmer...). Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Quote: Den 2002-06-21 23:44, fondus skrev:Enig at dette har blitt dødt nå (og for en kjedelig kveld)... anyway, skulle ønsket at newkids ikke fikk tilgang til SO, men at man måtte søke for å få skive der (drømmer...). hvor mye koster amund...? kanskje litt dyrt med én amund pr side, så vi kutter det ned til en amund på hele tråden :wink: hmm... jeg er så trøtt at jeg kunne lagt meg på toppen av ei ku og sovna... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Åssen karakterer fikkd dere? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Quote: Den 2002-06-22 12:19, sosohal skrev:Åssen karakterer fikkd dere? altfor dårlige fikk jeg ... men jeg har aldri fått så jÆvli bra da.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Quote: fondus skrev (2002-06-21 22:04):Jeg skal selvsagt ha avslag for at den er brukt og seff enda mer avslag fordi at du sikkert har herpa den sånn at boken er tapet i sammen med pakketape :razz: Har du så dårlige tanker om meg. Nå ble jeg såret her.. :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg