Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]


intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er jo hartge`s tråd så han finner på noe.

Ble nesten bannet fordi jeg hadde vappo i siggen min.

 

Mange ilsinte moderatorer her.

Men jeg vet ikke må sjekke priser først.

Bare spørr skolen om boklista du , så skal jeg se om det er noe jeg kan gjøre.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-21 23:09, B|Real skrev:

Hoy.


Herrejesus hvor dere skriver...borte 3(4?) dager og må bla meg igjennom masse sider.

Ro litt ned da
:grin:


 

håh! du skulle sett i glansperioden vår! hohåy! 5-6 dager om dagen var ikke uvanlig, og jeg lover deg; hvis noen var så uheldige å komme med en dobbeltpost (CFD!!) eller poste to (ulike) meldinger like etter hverandre (og ikke legge det inn i den forrige, rediger) (CFD!!!) så var det lynsjestemning fra resten av gjengen! -og hartge rydda litt... -det var tider det! :grin:rømme:

 

men nå har vi kommet dithen at personer med flere HUNDRE poster kommer og spammer! :evil:

 

men jeg vender tilbake til glansperioden. sosohal er ikke spesielt begeistret for "Hassan-innlegg", han mener det er for mye å lese igjennom (lange, innholdsrike poster :wink: ) og det var ikke få av dem! (ofte var det en samtale mellom meg, hassan, kebab, sosohal eller hartge. tror ikke vi var stort flere på den tiden).

 

_hver_ gang kom soso og klaget litt, før innholdet kom :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-21 23:44, fondus skrev:

Enig at dette har blitt dødt nå (og for en kjedelig kveld)... anyway, skulle ønsket at newkids ikke fikk tilgang til SO, men at man måtte søke for å få skive der (drømmer...).


 

hvor mye koster amund...? :grin: kanskje litt dyrt med én amund pr side, så vi kutter det ned til en amund på hele tråden :wink:

 

hmm... jeg er så trøtt at jeg kunne lagt meg på toppen av ei ku og sovna... :roll:

Lenke til kommentar

Quote:


fondus skrev (2002-06-21 22:04):

Jeg skal selvsagt ha avslag for at den er brukt og seff enda mer avslag fordi at du sikkert har herpa den sånn at boken er tapet i sammen med pakketape :razz:



 

Har du så dårlige tanker om meg.

Nå ble jeg såret her.. :razz:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...