Mr.Hassan Skrevet 18. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2002 Hei Sjanten! Vi hadde masse plen tidligare.På alle sider av huset.Forran,på sidene og bak huset..Vart til slutt så lei av all klippingen at vi likegodt fjerna den største delen og lagde den om til parkeringsplass :wink: Btw,så liker eg ikkje å slå plenen;) Sendte ein epost til support hos plextor og fant ut at min Plextor 16x cd-brennar ikkje støtter 99min/900Mb cder pga. dei ikkje er i den "oransje boken" ;( Der gjekk dei 289,- ut glaset om eg ikkje får selt dei. Elles så lurer eg på å få tak i eit gamalt og brukt pci skjermkort som ingen bruker slik at eg kan ha fleire skjermer om ikkje det nvida kortet eg får kjøpt billig av ein venn har to skjerm innganger.(veit at eg kan kjøpe ein nytt skjermkort med to innganger men, har ein ledig pci plass og sparer litt penger (om eg får tak i eit gamalt og brukt..) Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 18. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2002 hassan: måtte da være billigere å kjøpe en av de plenklippertraktorene? hva skal du med så mye parkeringsplass? bygg heller ut huset og skaff et kjølerom til radiatoren :grin: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 18. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2002 Mr. HAssan har du noen bil å ha der da? (med tanke på ditt ***********************(fant ikke på noe å skrive her)) Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 18. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2002 noen som har sett dagens larsson? :grin: skal vi gå på stranden? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 18. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2002 Hei Sjanten og fondus! Vel,faren min driver butikk så den kom no godt med. Er foresten ein del år siden no. No er det bare den irriterande snømåkinga om vinteren..Det som traktoren ikkje klarer å ta vekk..(leiger ein person med traktor til å fjerne meste parten av snøen..) Har ein WVpassat...Kvalitetsbil..:wink: Sjanten:Har ikkje sett dagens larssons.Men,vi kan godt gå på stranden..:wink: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 18. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2002 hassan: hvor mye koster en WagenVolks idag? :razz: du har ikke lyst til å dra på stranden for å _bade_ hvis du har sett dagens larsson -normale strandaktiviteter on the other hand... :wink: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 18. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2002 Hei Sjanten! Spørs kva modell etc. Veit ikkje om eg bør oppgi kva eg kjøpte min for.Da eg kanskje vil selge den om noen år..:wink: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 18. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2002 Quote: Den 2002-06-18 11:05, Mr.Hassan skrev:Hei Sjanten!Spørs kva modell etc.Veit ikkje om eg bør oppgi kva eg kjøpte min for.Da eg kanskje vil selge den om noen år..:wink: huff.... bool alive = 1; if ($bodytemp =< $ambient) { cout << "koker!"; alive = 0; do sleep(void); while (alive == 0); } -så varmt at'n ikke engang koder rent! Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 18. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2002 Hei sjanten! Ja,det er ikkje lett å være koder fortida..:wink: Btw,har ikkje koda c++ på lenge.. Får vente til vintaren før eg begynner igjenn..:wink: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 18. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2002 Quote: Den 2002-06-18 13:23, Mr.Hassan skrev:Btw,har ikkje koda c++ på lenge.. hvordan avslørte du meg? :wink: huff... snart skal pc'en av pga ðor! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2002 Quote: Den 2002-06-18 14:41, Dikky skrev:! sliker meldinger er totalt unødvendig ... så Gi **** .. jaævla newkid Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 18. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2002 Hei sjanten! Vel, angåande avsløringa..Trur eg skal få tak i eit 829 nummer og kjøpe ein annonse plass i Dagbladet med teksten : Mr.Hassan`s synske evner Lang erfaring Ring telefonnummer 829 XXX XX 12,89 kroner pr. min. --------------------- Sjanten skreiv: huff... snart skal pc'en av pga ðor! --------------------- Sjønte ikkje heilt kva du meinte med: ðor Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 18. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2002 ðor: ð == th brukt i lydskrift, på island og færøyene. kommer fra gammelnordisk. ð == thor == thor med hammeren (thor, ja. ikke tor) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 18. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2002 Quote: Den 2002-06-18 13:23, Mr.Hassan skrev:Hei sjanten!Ja,det er ikkje lett å være koder fortida..:wink:Btw,har ikkje koda c++ på lenge..Får vente til vintaren før eg begynner igjenn..:wink: at du gidder c++. det er jo f*en meg bare matte og variabler og masse sånn drit (har ei bok på 600 sider om det, huff :sad: ) Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 18. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2002 Quote: Den 2002-06-18 17:26, fondus skrev:at du gidder c++. det er jo f*en meg bare matte og variabler og masse sånn drit (har ei bok på 600 sider om det, huff :sad: ) jeg har ei bok på 1000 sider om det -og all programmering er i utgangspunktet matte variabler er nødvendig i all programmering og class/struct etc er nødvendig i OOP. -noen skal skrive programmene du bruker til vanlig :razz: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 18. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2002 Quote: Den 2002-06-18 17:36, sjanten skrev:jeg har ei bok på 1000 sider om det -og all programmering er i utgangspunktet matte variabler er nødvendig i all programmering og class/struct etc er nødvendig i OOP.-noen skal skrive programmene du bruker til vanlig :razz: man har da noe som heter JAVA :razz: de fleste c++ proggene er uannsett bare virus Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 18. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2002 Quote: Den 2002-06-18 17:59, fondus skrev:man har da noe som heter JAVA :razz:de fleste c++ proggene er uannsett bare virus java? neitakk! krever for mye av programmøren for at ikke koden skal bli treig og lat! og langtifra de fleste C/C++programmene er virus ( ), med mindre du kaller open source for virus Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2002 Nå skal jeg ut og spille foppal. Og apropos foppal, Sør-Korea slo ut italiener-jævlene! *danse rundtomkring* Slapp av sjanten, bare halvannen uke igjen nå. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 18. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2002 Quote: Den 2002-06-18 18:27, sosohal skrev:Slapp av sjanten, bare halvannen uke igjen nå. :grøss: btw; hørt om charmap? :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg