Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]


intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


sanoj_20 skrev (2002-06-17 14:42):

Det er amd-duden som har opprettet denne tråden så jeg kan være her så mye jeg vil!


Hiv meg ut da hvis dere kan! Nænænænæææ-næ


Jeg har siste ordet... Bææ!


Jeg er ingen newkid...


 

nei, man bryter jo ingen lov ved å opføre seg som en dust, men det er jo ingen ting å trakte etter fordet

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-17 14:53, Xell skrev:

Quote:


sanoj_20 skrev (2002-06-17 14:42):

Det er amd-duden som har opprettet denne tråden så jeg kan være her så mye jeg vil!


Hiv meg ut da hvis dere kan! Nænænænæææ-næ


Jeg har siste ordet... Bææ!


Jeg er ingen newkid...


 

nei, man bryter jo ingen lov ved å opføre seg som en dust, men det er jo ingen ting å trakte etter fordet

 

 

Å være barnslig var jo meninga. Denne tråden er barnslig... De har jo holdt på i evigheter for å få siste ordet. Vet ikke om du er "med"?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-17 15:46, sanoj_20 skrev:

Å være barnslig var jo meninga. Denne tråden er barnslig... De har jo holdt på i evigheter for å få siste ordet. Vet ikke om du er "med"?



begyn å les trådene før du komenterer .. vi som er her ofte (fast) driver ikke med sånt siste ord piss det er bare newkidsa som gjør det ..

 

dette er en sosial tråd ikke no annet ..

 

 

og nå over til ande saker ..

hvis jeg hadde hat en strømforsyning i dag ville jeg blitt ferdig med kuttingen i KPC-N1 men ja .. det har jeg ikke så ..

Lenke til kommentar

sanoj_20: Skjerp deg, ellers er det ut. Uansett hvor usaklig, tåpelig, barnslig, teit, fin, seriøs, flott eller sexy du måtte synes en tråd er, er ikke den slags oppførsel greit.

 

Du er herved offentlig advart, og jeg har bedt admin om å se på saken. Jeg stenger tråden inntil widerøe til en annen moderator ser på saken (tråden blir åpna igjen om en liten stund)

 

_________________

Project SU

http://hinux.hin.no/~vidarf/

Skribent for overklokking.no

Moderator

 

[ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-06-17 17:41 ]

 

[CannoliBoy]

Tråden er åpnet igjen og privat melding er sendt til omtalte forumbruker.

[/CannoliBoy]

 

[ Denne Melding var redigert av: CannoliBoy på 2002-06-17 18:09 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-17 18:22, sjanten skrev:



-men det var og flott at de tok affære med'n. skulle likt å visst hva det ble med'n :???:


 

Jeg synes vi brukerene burde få tilgang til et register der det stod alle nyregistrerte, bannede personer osv...

Det hadde vert litt tøft :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-17 18:26, fondus skrev:

Jeg synes vi brukerene burde få tilgang til et register der det stod alle nyregistrerte, bannede personer osv...

Det hadde vert litt tøft
:grin:


 

gapestokk tenker du på? :grin:

 

nyregistrerte er ikke så vanskelig; det er bare å prøve de forskjellige brukerID'ene fra den siste du visste om og så videre oppover. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-17 18:29, sjanten skrev:




nyregistrerte er ikke så vanskelig; det er bare å prøve de forskjellige brukerID'ene fra den siste du visste om og så videre oppover. :smile:


 

Kan du ordlegge deg litt bedre? (skjønte (nesten) ikke en døyt)

 

_________________

construct.gif

 

[ Denne Melding var redigert av: fondus på 2002-06-17 18:33 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-17 18:32, fondus skrev:

Kan du ordlegge deg litt bedre? (skjønte (nesten) ikke en døyt)


 

næmmen så ku'du ikke quote heller så det ut som :wink:

 

hvis du trykker på et nick så får du frem en bruker. ser du i adressefeltet så ser du nummeret til denne brukeren, ved å endre dette nummeret manuelt får du vite hvem som er sist.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-17 18:33, Kebab GUD skrev:

det skulle vert ulovlig å poste mer en 1 melding om gangen i en tråd (så de aldri ble 2 like etter hværandre)



 

Du mener dobbelposting?

 

jeg har kanskje skrevet litt for mange meldinger på SO den siste halvtimen, men jaja, er jo [k] litt [/k] viktig detta da ::)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...