Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]


intel_guru

Anbefalte innlegg

Quote:


Kebab GUD skrev (2002-06-16 16:08):

det finnes regler her .. og de sier ingen med IQ lavere en 100.. (som er gjennomsnitt)


Hm..d er det vist på tide å dra da :-

Quote:


"Siste Ordet" diskusjonen sluttet for lenge siden dette har blitt et mer sosialt tråd .. vi HATER folk som sier "jeg er sist" eller "jeg leder" osv..


I'm in tha lead :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-16 19:34, ZerBox skrev:

Jeg vil være sist!!!!!


Moderatorer:

Det er på tide å stenge denne posten, nå som jeg endelig har fått det siste ordet! :wink:


 

har du glemt at moderatoren legger til en SISTE post med begrunnelse?

 

Hartge: vi bærer fremdeles nag! :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-16 21:39, Kebab GUD skrev:

ohhhhh kansje jeg må bytte om der litt ..



 

neeh.

så dere han som klarte å feilposte i søppel?

 

jeg som tipsa yummy om det som en spøk; han tok den _helt_ ut og stengte posten! :grin::lol:

 

liker yummy; litt synd at vi på forhånd vet at han kommer til å miste 'piffen' slik som hartge :sad:

Lenke til kommentar

Hei sosohal!

Avspasserte?Dvs. du har hatt hatt 1-2timer meir gym ein annan dag?

Hatt ei rolig helg..

Men,våkna opp i går meg vondt i hovudet..(var oppe til klokka 04.30 men,var ikkje ute på byen og eg drakk ikkje..)

 

Ei som eg bur (budde ho flytta i går..)ringte på lenge i går før eg kom meg opp og fekk låst opp.

Ho hadde gløymt å ta med nøkkel til hybelen;(

Lenke til kommentar

Hei sjanten!

Nei,der var ikkje derfor ho flytta.Ho er ferdig på linja ho gjekk på høgskulen og skulle flytte heim for å ha ferie og jobbe.I august skulle ho begynne på høgskulen i Bø.

 

Fekk foresten sikra meg eit tv-kort fra Nvida i går for 150,- veit ikkje kva model.Men,er ok for den prisen.I steden for å kjøpe nytt.

No må eg bare finne meg ein god konverterer,slik at eg kan stikke signala rett i anntenne inngangen for ein billig penge.

 

Er ein gammal tv.Så den har ikkje scart inngang.

Og foreldra mine måtte selfølgelig kaste den gamle videospillaren før eg fekk spurt om å få den ;(

Har eit pinnacle dc10plus og mpeg2kort.Men,da får eg "bare" vist dvd filmar på tvén og ingen andre signal.

Lenke til kommentar

Quote:


sjanten skrev (2002-06-17 13:40):

hva har folket gjort i helga? som house gjorde?
:grin:


 

Fredag var det båttur med jobben. Det var knallvær, reker, øl og vin :grin:

 

Desverre ble det bare litt vin på meg for på lørdag var det utdrikningslag med go-cart kjøring (måtte jo være "kjørbar" da) i pøsende regnevær. Dritkult!! Utdrikningen gikk relativt rolig for seg, men vi hadde 17 timer med kontinuerlig morro :grin:

 

Søndag sov jeg, men det sier seg vel kanskje selv :wink:

Lenke til kommentar

Hei sjanten!

Gjorde ikkje som House..

Tok det rolig i helga.Virkelig avslapping.Såg som sagt tidligare mora mi opptre med line dance.

Såg innom butikken til Ellen (ho som viste fram antiviteter og snurrepiperier(kva det no er) på nrk1 for ei stund tilbake..(mulig programmet vises på nrk1 endå).

Så såg eg ein som eg synest ligna litt på Anders L. danse line danse..I gruppa "Wild n` kicking"...

Så var eg oppe forran pcén til klokka var 04.30 på laurdag.Da eg våkna på søndag hadde eg vondt i hovudet.Heldigvis hadde eg ikkje vondt i hovudet da eg våkna i dag tidlig slik at eg kunne reise på jobb.

 

Hei Xell!

Så det vart piker,vin og sang? :wink:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...