Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]


intel_guru

Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-06-14 18:19, sanoj_20 skrev:

Utrolig hvordan dere her i "Siste Ordet" lever! (lever dere ikke her da?). Hva går "siste ordet" ut på, å få siste ordet i denne posten?



alle som sier ting som .. "jeg er sist" og "jeg har det siste ordet" osv osv blir utstøtt faktisk så liker vi ikke dere newkids...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-15 18:30, Dumbo skrev:

Jeg leder!!!



 

piss off!

 

vi trodde vi var ferdig med det der, men NEIDA! :sad:

 

kebab, soso, bekjente: hva skal vi gjøre? vi har redusert de idiotiske utsagnene utrolig mye; nesten redusert til 0%.... -til han kom :mad:

 

dumbo: bakgrunnen til mine ord ligger i denne tråden. leser du hele og forstår hva som står der så er du _velkommen_, men vi orker ikke flere 'newkids' som tror så veldig mye om denne posten.

 

start på side 1, avslutt på siste side, og skriv inn en post. da vil du se at du har utviklet deg. -med mindre du er håpløs.

 

// denne meldingen har som formål å få vekk alle idiotiske svar i denne posten, som beskrevet i 'Kære bruger'-posten. kommentarer tas imot på privat melding.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-15 22:39, Blod skrev:

Det har jo blitt vesentlig mindre med siste ordet. nå skjer det nesten ikke lengre men istedet så har har det jo kommet en flom med new_kids på resten av forumet... så vi er jo nesten like langt da
:grin:


 

det var deg! det var _DEG_!! :evil:

 

hvordan kunne du gjøre noe sånt? :sad: :cry:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-16 02:59, Eskil87 skrev:

Hva er AOTC?



Star Wars Episode2 - Attack Of The Clones.

Quote:


Den 2002-06-16 14:32, XoRc skrev:

Hmm....



Veldig stor vits med den ja ... piss off

Quote:


Den 2002-06-15 18:30, Dumbo skrev:

Jeg leder!!!



det finnes regler her .. og de sier ingen med IQ lavere en 100.. (som er gjennomsnitt)

 

Quote:


Den 2002-06-15 16:44, Zyde skrev:

Er det veldig gøy å bruke 8 måneder på en siste ord diskusjon eller?



"Siste Ordet" diskusjonen sluttet for lenge siden dette har blitt et mer sosialt tråd .. vi HATER folk som sier "jeg er sist" eller "jeg leder" osv..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...