Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]


intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-11 11:30, Kebab GUD skrev:

nå sitter jeg her å pugger til "komunikasjon, signal og alarmanlegg" eksamen ...


gøøøøøøøøy det



 

og det å være online kvalifiserer til cheating, ikke sant?

 

hassan: kontorfag? vil det si å sitte på et kontor for så å bli vurdert på _hvor_ godt du sitter der? :razz:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-11 17:01, B|Real skrev:

Quote:


sjanten skrev (2002-06-11 12:44):

...og det å være online kvalifiserer til cheating, ikke sant?...


D er noe skoler ikke tenker på under tentamen...vet at så og si hele klassen min satt på irc og byttet svar i økonomi-tentamenen vi nettopp hadde.

 

 

heldige dere er da, på skola mi VIRKER ikke en gang IRC der, det har ILLUSION sørget for! (se forrige side m.m. :mad: )

 

og hvis vi skal være på datarommet, står lærerne over oss hele tiden... bokstavelig talt!

 

Brudd på menneskerettighetene klaller jeg det!

 

(virker jeg veldig mot illusion??)

Lenke til kommentar

fondus: nei, du virker som en PR-agent som prøver å selge et produkt etter prinsippet 'All PR er positiv PR' :razz:

 

Hassan: det heter HMS! H - M - S la oss si det i kor, shall we?! H->M->S! sådan! :grin:

 

etter å ha brukt ksirc en stund var det en DRØM å få installert XChat! :eek:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-11 17:29, sjanten skrev:

fondus: nei, du virker som en PR-agent som prøver å selge et produkt etter prinsippet 'All PR er positiv PR' :razz:




 

jada, selvfølgelig vil jeg at andre stakkars ungdommer i norge m.m. skal lide pga at noen idioter fant ut at de ville tjene penger på security...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-11 17:47, fondus skrev:

Quote:


Den 2002-06-11 17:29, sjanten skrev:

fondus: nei, du virker som en PR-agent som prøver å selge et produkt etter prinsippet 'All PR er positiv PR' :razz:




 

jada, selvfølgelig vil jeg at andre stakkars ungdommer i norge m.m. skal lide pga at noen idioter fant ut at de ville tjene penger på security...

 

[melody]

'Hva var det jeg sa?!'

[/melody]

 

:razz:

 

sitter og vurderer om jeg skal legge inn kernel 2.4.18 (har 2.2.14-5.0) :-[

Lenke til kommentar

Quote:


fondus skrev (2002-06-11 17:09):

heldige dere er da, på skola mi VIRKER ikke en gang IRC der, det har ILLUSION sørget for! (se forrige side m.m.
:mad:
)

og hvis vi skal være på datarommet, står lærerne over oss hele tiden... bokstavelig talt!

Brudd på menneskerettighetene klaller jeg det!

(virker jeg veldig mot illusion??)


vel...heldig å heldig, vi har gammle 233 manskiner og mus og tastatur fra xxx-tallet med superrask Win98 på maskina.

Tror rett og slett at han JR har glemt å sette på firewall på d. datarommet vi er på. wee!!! :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-11 21:05, sjanten skrev:

hva sier folket? har været bedret seg etter alt drittværet de siste par dagene?
:grin:


 

Nei, sol er faktisk bedre enn dette. pga torden i går, gikk strømen 6 ganger på 5 timer. min stakkars maskin sto og gikk og ble slått av, starta og ble slått av hele tiden. det samme skjedde en gang i dag, det var til helvete med det forsøket på å rippe harry potter :sad:

 

overskyet er best :grin:

Torden er verst

sol er greit når man er utenlands :smile:

Lenke til kommentar

Siden halv ti i går har ingen skrevet noe her... det skremmer meg. Er KebabGUD og sjanten døde?

 

Anyway sitter jeg nå på skola og skulle liksom spille delta force 2, men takket være et dritt security program, får jeg ikke kobla til novavorld, så multiplayer virker ikke. laster inn caramgeddon2 nå, får spille det i dag :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-12 09:38, fondus skrev:

Siden halv ti i går har ingen skrevet noe her... det skremmer meg. Er KebabGUD og sjanten døde?


Anyway sitter jeg nå på skola og skulle liksom spille delta force 2, men takket være et dritt security program, får jeg ikke kobla til novavorld, så multiplayer virker ikke. laster inn caramgeddon2 nå, får spille det i dag :smile:



 

nesten. det var faktisk ikke langt ifra :sad:

 

uansett: overskyet.... hmmm. aller aller aller best: grille oss med sol i flere uker (30 grader plus) så kommer en kaldfront og bytter ut all lufta, og vips så popper cumulus'ene opp over alt!! :grin: :grin: :grin: :grin:

Lenke til kommentar

Hei sjanten!

Skreiv hms i parantes.Da det heiter hmt på nynorsk og hms på bokmål..:wink:

Btw,så har eg vært med å laga og holdt 40timars kurs i hms/hmt arbeid for 150++ personer.

Har fått dokumentert at mine hms/hmt kunnskaper er på linje med det som kreves av folk på leder nivå..(om det seier så mykje..)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-12 10:31, Mr.Hassan skrev:

Hei sjanten!

Skreiv hms i parantes.Da det heiter hmt på nynorsk og hms på bokmål..:wink:

Btw,så har eg vært med å laga og holdt 40timars kurs i hms/hmt arbeid for 150++ personer.

Har fått dokumentert at mine hms/hmt kunnskaper er på linje med det som kreves av folk på leder nivå..(om det seier så mykje..)



 

hmm... leder er ikke det beste... det er 'konsulentnivå' som er høyt. en leder er en som sier ja eller nei på bakgrunn av hvordan diskusjonen mellom økonomen og fagkonsulenten ender. :grin:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...