Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]


intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-09 21:10, sjanten skrev:

men så tar det bare lengre tid før de lærer... de lærer forhåpentligvis, men det tar tid... lang tid
:grin:
:grin:


 

men gir vi da hver person 1000 piskeslag, så blir det 500 = 8,3 minutter pisking som vli si at de har vonde merker i månedvis etter på, og da vil de sikkert ikke spamme i den perioden affal :grin:

 

Kill'em all!!

 

Ingenting er over før den siste driten faller!!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-07 21:53, snesoey skrev:

Quote:


Den 2002-06-07 21:48, Kebab GUD skrev:

nå snakkerrrrrrrrrr jeg berrrrrrrgensk dialekt ..


dette errrrrrrrr gøy ...


KPC errrrr enda nærrrmerrrre å bli ferrrrrdig :smile:



 

:smile:

Har du hør folk fra Oslo? De e ikkje fra Oslo, de e fra Osjhlo :smile:

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: snesoey på 2002-06-07 21:55 ]</font>

Åff kårs er vi fra Oschlo, hvem sier Oslo da? :roll:

Lenke til kommentar

ja, hvem sier oslo? vel, alle folk som ikke er fra norges 'snobbekvarter' :razz:

 

huff, hater storbyer :roll: noen elendige drittbyer er det! kan ikke finne verken det ene eller det andre, og alle butikker av interesse er ca 1 mil fra hverandre!

 

nei, byer som f.x. stavanger og sandnes er optimale!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-09 21:36, sjanten skrev:

ja, hvem sier oslo? vel, alle folk som ikke er fra norges 'snobbekvarter' :razz:


huff, hater storbyer
:roll:
noen elendige drittbyer er det! kan ikke finne verken det ene eller det andre, og alle butikker av interesse er ca 1 mil fra hverandre!


nei, byer som f.x. stavanger og sandnes er optimale!


 

liker ikke sossestedene jeg heller. hva er så kult med oslo da? (her skulle jeg finne på en god kommentar, men kom ikke på noen) :smile:

 

eneste fordelen med byer er at du har ADSL og BREDBÅND!

Lenke til kommentar

Hei Sjanten!

Tenkte på Kongen som i (HMK)...

Kongen var ikkje på Tivoliet før i går.Eg var det på laurdag;( Trur han hadde blitt med på ein tur med karrusell da Kongen virker som ein sporty kar..:wink:

Diverre hadde ikkje tivoliet edjection seat..

Det er ein karusell der ein sitter inn i ei kule som blir "skutt" 60 meter opp i lufta av store strikker festa til to store kraner..

Ein har da ein fart på 160km/t og 4g :wink:

Den karusellen måtte selfølgelig være igjenn i Stavanger..;(

Men,eg var vist på riksdekkande tv i helga..Føler meg så stolt... (NOT)..

Lenke til kommentar

nå sitter jeg på skolen og skal liksom drive med c++, men jeg venter på at han dataansvarlige driten skal deaktivere illusion, sånn at jeg får innstallert programmer. det ***** programmet sperrer også tilgangen til irc servere :mad: . ****s security programmeR!!!

 

anyway, gleder meg til i morra, for da skla hele klassen linke CS :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-10 09:38, Mr.Hassan skrev:

Hei Sjanten!

Tenkte på Kongen som i (HMK)...

Kongen var ikkje på Tivoliet før i går.Eg var det på laurdag;( Trur han hadde blitt med på ein tur med karrusell da Kongen virker som ein sporty kar..:wink:

Diverre hadde ikkje tivoliet edjection seat..

Det er ein karusell der ein sitter inn i ei kule som blir "skutt" 60 meter opp i lufta av store strikker festa til to store kraner..

Ein har da ein fart på 160km/t og 4g :wink:

Den karusellen måtte selfølgelig være igjenn i Stavanger..;(

Men,eg var vist på riksdekkande tv i helga..Føler meg så stolt... (NOT)..


4G? det kan ikke være lenge, må være over innen et par sekunder (f.x. 2 :roll:

 

så den danske kronprinsen igår når han skulle få en liten look på spitfire'en på flystevnet. :grin: i tillegg har han gjort masse annet 'tull' :wink:

 

Quote:


Den 2002-06-10 10:28, fondus skrev:

nå sitter jeg på skolen og skal liksom drive med c++, men jeg venter på at han dataansvarlige driten skal deaktivere illusion, sånn at jeg får innstallert programmer. det ***** programmet sperrer også tilgangen til irc servere
:mad:
. ****s security programmeR!!!


anyway, gleder meg til i morra, for da skla hele klassen linke CS
:grin:


securityprogrammer har aldri gjort noe nytte for seg, med mindre de som setter det opp vet _nøyaktig_ hva de sperrer, og dermed tilpasser programmene. det burde være et minimumskrav med tanke på datakunnskap/programmering for å sette opp securityprogrammer.

eneste problemet blir da at de klarer å sperre ute det de vil ha vekk :wink:

Lenke til kommentar

Hei sjanten!

Veit ikkje kor lenge det er snakk om 4g men,det viktigaste er at det er 4g..:wink:

Ein er spent fast forholdvis bra,ja..

Veit du bur ved siden av ein flystasjon...

Men,du flyr mykje aleine?

Meiner det var rundt 4g at menesket ikkje klarer å klart...

Var vist snakk om at formel 1 førarane oppnådde 4g på noen svinger i noen baner...

 

Hmm..Froskemann.Så om det bryter ut krig eller Danmark må forsvares så blir han sendt ut for å forsvare/krige?

Trur ikkje det er så aktuelt..

Lenke til kommentar

Quote:


securityprogrammer har aldri gjort noe nytte for seg, med mindre de som setter det opp vet _nøyaktig_ hva de sperrer, og dermed tilpasser programmene. det burde være et minimumskrav med tanke på datakunnskap/programmering for å sette opp securityprogrammer.

eneste problemet blir da at de klarer å sperre ute det de vil ha vekk :wink:


 

ikke nok med det, men jeg prøvde å fjerne driten. jeg uninstalla programet, sletta mappa, fjerna den som oppstart i msconfig.exe OG kobla fra nettverkserveren da jeg starta maskina. ennå er det fordømte programet her. tror det legger seg i minnet ved restart og starter opp som det første når windows starter.. om trent som et VIRUS. altså er programet ulovelig fordi det er virus og må fjernes. har jeg rett eller :razz:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-10 12:41, Mr.Hassan skrev:

Hei sjanten!

Veit ikkje kor lenge det er snakk om 4g men,det viktigaste er at det er 4g..:wink:

Ein er spent fast forholdvis bra,ja..

Veit du bur ved siden av ein flystasjon...

Men,du flyr mykje aleine?

Meiner det var rundt 4g at menesket ikkje klarer å klart...

Var vist snakk om at formel 1 førarane oppnådde 4g på noen svinger i noen baner...


Hmm..Froskemann.Så om det bryter ut krig eller Danmark må forsvares så blir han sendt ut for å forsvare/krige?

Trur ikkje det er så aktuelt..


 

jeg bor ikke vedsiden av en flystasjon, men er 1mil fra den lokale (små-)flyplassen. der jeg flyr

 

har akkurat gått solo! :grin: :grin: :grin:

 

grunnen til at 4G er et problem for F1-sjåførene er at det kommer fra siden, og dermed slynges hodet ut. 4G rett ned er ikke så kritisk. normale mennesker uten trening får blackout ved ca 4,5G. skoleflyet tåler +5,3G :wink: .

 

det er nok uaktuelt å sende den danske kromp'en i krig MEN han har oppnådd respekt for å ha gjennomført en så hard utdanning, spesielt med tanke på at ingen kan smiske når det er så farlig.

 

Quote:


Den 2002-06-10 13:33, fondus skrev:

ikke nok med det, men jeg prøvde å fjerne driten. jeg uninstalla programet, sletta mappa, fjerna den som oppstart i msconfig.exe OG kobla fra nettverkserveren da jeg starta maskina. ennå er det fordømte programet her. tror det legger seg i minnet ved restart og starter opp som det første når windows starter.. om trent som et VIRUS. altså er programet ulovelig fordi det er virus og må fjernes. har jeg rett eller :razz:


 

du har rett.

 

HVIS det er du som eier maskinene og programmet har installert seg uten din viten/godkjennelse. :razz:

 

med andre ord: hvis skolens bestyrelse (som trolig ikke kan data) synes det er OK så er det OK :roll: :sad:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-10 15:15, Mr.Hassan skrev:

Hei Sjanten!

Ok.Så når eg kommer til Danmark i sommar så tar du meg med på ein tur? :wink:



 

i flyet? vel, jeg har ikke passasjertillatelse, jeg er fremdeles bare elev (men jeg flyr solo).

 

selvsagt kan jeg ordne deg en tur med en instruktør eller noen som har tillatelse :smile:

Lenke til kommentar

Hei!

Gir Kebab_gud eit lite puff på oppfordringa av Sjanten... :wink:

 

Hei Sjanten!

Ok.Da så.Men,spørs vel egentlig om eg rekker det da.Eg må være tilbake i Norge nesten med ein gang. (blir nok bare ein svipp tur innom Danmark;( )

Må ha ein 5dagers eksamen.(ein førebuingsdel,gjennomføringsdel og ein evalueringsdel..)

 

Hei Sirhartge!

Kor blir det av screenshotet?

Eller er Sirhartge ute å nyter det "fine" været?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-11 09:13, Mr.Hassan skrev:

Hei!

Gir Kebab_gud eit lite puff på oppfordringa av Sjanten... :wink:


Hei Sjanten!

Ok.Da så.Men,spørs vel egentlig om eg rekker det da.Eg må være tilbake i Norge nesten med ein gang. (blir nok bare ein svipp tur innom Danmark;( )

Må ha ein 5dagers eksamen.(ein førebuingsdel,gjennomføringsdel og ein evalueringsdel..)


Hei Sirhartge!

Kor blir det av screenshotet?

Eller er Sirhartge ute å nyter det "fine" været?


 

lykke til; hvilket fag?

 

hartge har 'glemt' screenshots :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...