house Skrevet 7. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2002 snart 15 ja, men du kan like forbanna være en 14iss, siden det er en mental væremåte ikke noen alder Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 7. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2002 Quote: Den 2002-06-07 09:03, Mr.Hassan skrev:Hei sjanten!Har mange tomme cd cover du kan få av meg...Har organisert cdér i permer.. beklager, det ville vært sløsing av covre. -de ville blitt ødelagt alle som en innenfor et par dager. men når jeg flytter ut... :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2002 Idrettsdag i dag ja.. Nå hiver jeg med snart på sykkeln. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 7. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2002 Quote: Den 2002-06-07 11:28, sosohal skrev:Idrettsdag i dag ja.. Nå hiver jeg med snart på sykkeln. på pedal stativet? usj, da blir man jo svett da :smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2002 Wheee Spania ligger under 0-1 mot Paraguay. :smile: Etterpå er det til byen for å se Argentina - England. Go Argentina!!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2002 Quote: SirHartge skrev (2002-06-07 12:03):Wheee Spania ligger under 0-1 mot Paraguay. :smile: Etterpå er det til byen for å se Argentina - England.Go Argentina!!! Var vel selvmål...tapert egetlig...=P Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 7. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2002 HEi Sjanten! Sløsing og sløsing. Er ligger bare i esker og poster og støver ned hos meg. Btw,håper å få kjørt karusell med Kongen i helga :wink: Helst karusellen der ein sitter inne i ei kule og blir dratt av store strikker 60 meter opp i lufta. :wink: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 7. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2002 Quote: Den 2002-06-07 14:56, Mr.Hassan skrev:HEi Sjanten!Sløsing og sløsing.Er ligger bare i esker og poster og støver ned hos meg.Btw,håper å få kjørt karusell med Kongen i helga :wink:Helst karusellen der ein sitter inne i ei kule og blir dratt av store strikker 60 meter opp i lufta. :wink: hvem kongen? :wink: og hvis det er Kongen... tror du HMK liker seg i høyden? :razz: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2002 jeg sitter nå å kutter i kassa/kofferten ... mangler bare HW nå.. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 7. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2002 Quote: Den 2002-06-07 17:56, Kebab GUD skrev:jeg sitter nå å kutter i kassa/kofferten ... mangler bare HW nå.. hvilken type hardware er det snakk om ? var det her det transmeta/C3-greiene dine kom inn? :smile: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2002 nei nei .. jeg snakker om kansje en liten T-Bred og et Soyo MoBo .. osv osv ... Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 7. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2002 Quote: Den 2002-06-07 18:01, Kebab GUD skrev:nei nei .. jeg snakker om kansje en liten T-Bred og et Soyo MoBo .. osv osv ... snakk, snakk, snakk. det er alt det er :razz: neida, jeg erter jeg. men jeg tar gjerne KPC som en gave fra deg til meg :razz: jeg vil helst ha athlon 3400+ og Radeon 10000, ca 1GB DDR-RAM til å begynne med (er det ikke PC2700 som er så stort nå?). i tillegg vil jeg ha 1000mbit ethernetcontroller, et _kvalitetslydkort_ (á la Asus eller AOpen eller hvem det var med radiorør :wink: ) todelt tastatur (en del til hvert armlene) og f.x. dual optical. av HD vil jeg ha et par 160GB (+) med min 8MB diskcache og et par SCSI-disker á la barracuda (king size, seff). vi kan diskutere detaljer over tlf (jeg dekker kostnadene), irc eller mail. venter på positiv tilbakemelding! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2002 Quote: Den 2002-06-07 20:03, sjanten skrev:jeg vil helst ha athlon 3400+ må nok vente litt da... og jeg må jo sjekke om jeg får til å bygge denne før jeg kan bygge for andre :smile: heldigvis går allt bra så langt :smile: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 7. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2002 jeg tenkte jeg kunne få den første utgaven, etter at du har fiksa alle 'bugs' i arkitekturen :wink: *hint* *hint* (hinta jeg for mye nå? :wink: ) fant forresten winamp-pluginen i dag :smile: endelig Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 7. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2002 Litt fysikk.. Satte noen liter med iskaldt vann over en vifte, som for øvrig blåser i min retning. Jeg kan nå fortelle at jeg har klart få ned temperaturen fra 31, til 28 (kald luft er som kjent tyngre enn varm luft (duh)). Ha en fin sommer kveld :smile: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 7. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2002 Quote: Den 2002-06-07 21:32, snesoey skrev:Litt fysikk..Satte noen liter med iskaldt vann over en vifte, som for øvrig blåser i min retning. Jeg kan nå fortelle at jeg har klart få ned temperaturen fra 31, til 28 (kald luft er som kjent tyngre enn varm luft (duh)).Ha en fin sommer kveld :smile: konklusjon? bedre å ha isbiter i taket med ei vifte i :wink: (tunnel: vifte øverst, blåser på isbiter, blåser på vannfilter, blåser på deg) Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 7. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2002 Quote: konklusjon?bedre å ha isbiter i taket med ei vifte i :wink: (tunnel: vifte øverst, blåser på isbiter, blåser på vannfilter, blåser på deg) Ikke greit å bo i Bergen nå nei :smile: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 7. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2002 åsså bergen da! :wink: ) er bare _så_ glad bergensdialekt ikke gjør seg så bra på nettet Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2002 nå snakkerrrrrrrrrr jeg berrrrrrrgensk dialekt .. dette errrrrrrrr gøy ... KPC errrrr enda nærrrmerrrre å bli ferrrrrdig :smile: Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 7. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2002 Quote: Den 2002-06-07 21:48, Kebab GUD skrev:nå snakkerrrrrrrrrr jeg berrrrrrrgensk dialekt ..dette errrrrrrrr gøy ...KPC errrrr enda nærrrmerrrre å bli ferrrrrdig :smile: :smile: Har du hør folk fra Oslo? De e ikkje fra Oslo, de e fra Osjhlo :smile: [ Denne Melding var redigert av: snesoey på 2002-06-07 21:55 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg