danilovic Skrevet 18. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2002 Ruben graver en grav. Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 19. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2002 innlegg slettet (Dette innlegget er "moddet" vekk av SirHartge`s spesialscript spesielt laget for Z^N ) Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 19. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2002 Kan noen vennligst slette DoD 2 fra min hdd, ta fra meg modemet så jeg ikke kan laste det ned igjen eller spille online, i det hele tatt AAARRRGGGHHH!!! Jeg kan jo pokkern meg ikke slutte å spille dette #%*#¤&/%¤ spillet! Jeg har jo andre ting jeg skulle ha gjort... :razz: Lenke til kommentar
Valldemar Skrevet 19. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2002 Den neste som skriver en Post etter denne godtar følgende vilkår: Kroner 5000,- FemTusenKroner Med 1 måneds betalings frist. Skal settes inn på Kontonummer 64731051117 Alle andre donasjoner settes pris på. Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 19. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2002 Quote: On 2002-02-19 10:43, Valldemar skrev:Den neste som skriver en Post etter denne godtar følgende vilkår:Kroner 5000,- FemTusenKroner Med 1 måneds betalings frist. Skal settes inn på Kontonummer 64731051117Alle andre donasjoner settes pris på. *Bah* Lenke til kommentar
Milla Skrevet 19. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2002 Quote: On 2002-02-19 10:43, Valldemar skrev:Den neste som skriver en Post etter denne godtar følgende vilkår:Kroner 5000,- FemTusenKroner Med 1 måneds betalings frist. Skal settes inn på Kontonummer 64731051117Alle andre donasjoner settes pris på. Vil bare gjøre oppmerksom på at kontonummeret var feil... :smile: Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 19. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2002 Hvis jeg ikke betaler, hva skal du få gjort med det da? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2002 *Løpe til posten og betale* *Kaste seg over fonen og betale derfra* *Bruke telegiro* *Bruke nettbank* Man kan aldri være sikker. Pasta og suppe og en lommelykt + en avis. Lenke til kommentar
Valldemar Skrevet 19. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2002 Hmm. Venter i spenning på penger. Nei Milla, Kontonummer var ikke feil. Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 20. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2002 se post over konto "nummer" (off the beast) og ingen kan selge og kjøpe uten ved det nummer og nummeret er 666 (hehehe Valldemar eller var det "vold",-demon ) (page 33, post 666) De/den neste som poster her vil bli dømt til ett evig helvette :evil: , ja jeg mener alvor :evil: Sjekk ut mine antall poster (666) :evil: Så du/dere som måtte våge og poste en post etter meg Skal jeg ta med meg til helvette og brenne deg/dere der i den evige helvettesilden :evil: Tenk over det, tørr du ta sjansen ? DETTE ER INGEN SPØK :evil: JEG ER DEN FØRSTE OG DEN SISTE :evil: :evil: NO AND FOREWER :evil: Best regards from satan , the one and only og husk mitt nick er Z-A-N = ZATAN når man staver det :evil: [ Denne Melding var redigert av: ZAN på 2002-02-20 02:39 ] Lenke til kommentar
Valldemar Skrevet 20. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2002 FOLKENS!!! HAN KØDDER IKKE!! DETTE HAR SKLIDD HELT UT.. FOR GUDS SKYLD IKKE SVAR PÅ POSTEN HANS! Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 20. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2002 burn in hell vold",-demon (jeg tente lighteren nå) NO U ARE MY DEMON tenker det ikke gjorde såå vond (vald/vold) eller var jeg litt voldelig, hirr hirr jaja anyway , i graven er jeg alltid satan (ZAN) i himmelen er jeg "jesus" (the second coming) og her er mine hjemmesider ! http://jesuschrist.org.il/ IL = Israel Så dette domenet er det offsielle jesuschrist domenet i Israel , ja jeg eier dem alle :smile: DOMENER I iSRAEL HEAVEN.ORG.IL HEAVENS.ORG.IL JERUSALEMS.ORG.IL JESUSCHRIST.ORG.IL JESUSCHRISTS.ORG.IL JESUS-CHRIST.ORG.IL JESUS-CHRISTS.ORG.IL MESSIAH.ORG.IL iNTERNASJONALE DOMAINS JERUSALEMS.COM JERUSALEMS.NET JESUCHRISTI.NET JESU-KRISTI.COM JESUKRISTI.COM JESU-KRISTI.NET JESUKRISTI.NET JESU-KRISTI.ORG JESUKRISTI.ORG JESUS-CHRISTI.ORG JESUS-CHRISTS.COM JESUS-CHRISTS.NET JESUSCHRISTS.NET JESUSCHRISTS.ORG JESUS-CHRISTUS.NET JESUSCHRISTUS.NET JESUS-CRISTO.NET JESUS-CRISTO.ORG LORD-JESUS-CHRIST.COM LORD-JESUS-CHRIST.NET JESUS-CHRISTS.ORG JESUS-KRISTUS.ORG JESUS-KRISTUS.NET JESUSKRISTUS.ORG JESUSKRISTUS.NET JERUSALEMS.ORG JESU-CHRISTI.NET THE-MESSIAH.ORG THE-MESSIAH.NET så husk nå er melding/post 666 over og jeg har poster melding nr 667 the hard war"e" is over :smile: I WON and i WILL BE BACK !!! (PS: til dere alle englebarna dere kan fortsette og poste her nå, og til deg valdemar,du være Engel nå :smile: Men husk nå på det dere , jeg er virkelig den første og siste (alpha og omega :cool: og jeg trenger ikke tro , jeg vet , ja tenk på det , "de" kunne bare skapt min fred og min rettferdighet på denne jorden , så skulle jeg fortalt "dem" alt om alt. nå blir det bare "gulrøtter" over og ut for siste gang fra ZAN. (bytter nick nå :smile: ja det kan dere vel skjønne, liker anonymitet... og data er jo min "hobby" når jeg ikke frelser verden da :smile: [ Denne Melding var redigert av: ZAN på 2002-02-20 03:52 ] Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 20. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2002 Quote: On 2002-02-20 02:44, ZAN skrev:burn in hell vold",-demon (jeg tente lighteren nå)NO U ARE MY DEMON tenker det ikke gjorde såå vond (vald/vold)eller var jeg litt voldelig, hirr hirrjaja anyway , i graven er jeg alltid satan (ZAN)i himmelen er jeg "jesus"(the second coming)og her er mine hjemmesider !http://jesuschrist.org.il/IL = IsraelSå dette domenet er det offsielle jesuschrist domenet i Israel , ja jeg eier dem alle :smile:DOMENER I iSRAELHEAVEN.ORG.ILHEAVENS.ORG.ILJERUSALEMS.ORG.ILJESUSCHRIST.ORG.ILJESUSCHRISTS.ORG.ILJESUS-CHRIST.ORG.ILJESUS-CHRISTS.ORG.ILMESSIAH.ORG.ILiNTERNASJONALE DOMAINSJERUSALEMS.COMJERUSALEMS.NETJESUCHRISTI.NETJESU-KRISTI.COMJESUKRISTI.COMJESU-KRISTI.NETJESUKRISTI.NETJESU-KRISTI.ORGJESUKRISTI.ORGJESUS-CHRISTI.ORGJESUS-CHRISTS.COMJESUS-CHRISTS.NETJESUSCHRISTS.NETJESUSCHRISTS.ORGJESUS-CHRISTUS.NETJESUSCHRISTUS.NETJESUS-CRISTO.NETJESUS-CRISTO.ORGLORD-JESUS-CHRIST.COMLORD-JESUS-CHRIST.NETJESUS-CHRISTS.ORGJESUS-KRISTUS.ORGJESUS-KRISTUS.NET JESUSKRISTUS.ORGJESUSKRISTUS.NETJERUSALEMS.ORGJESU-CHRISTI.NETTHE-MESSIAH.ORGTHE-MESSIAH.NETså husk nå er melding/post 666 over og jeg har poster melding nr 667the hard war"e" is over :smile:I WON andi WILL BE BACK !!!(PS: til dere alle englebarna dere kan fortsette og poste her nå, og til deg valdemar,du være Engel nå :smile:Men husk nå på det dere , jeg er virkelig den første og siste (alpha og omega :cool: og jeg trenger ikke tro , jeg vet , ja tenk på det , "de" kunne bare skapt min fred og min rettferdighet på denne jorden , så skulle jeg fortalt "dem" alt om alt.nå blir det bare "gulrøtter"over og ut for siste gang fra ZAN.(bytter nick nå :smile: ja det kan dere vel skjønne, liker anonymitet...og data er jo min "hobby" når jeg ikke frelser verden da :smile:<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: ZAN på 2002-02-20 03:52 ]</font> der ser dere.... ikke bare jeg som har fritidsproblemer Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2002 HEi og hå! Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 20. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2002 ferdig så snart? har du ingen visdomsord? Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 20. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2002 Visdomsord? Hva skal man med det? Hå og hei Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 20. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2002 du vet, f.eks, som en genial person sa for lenge siden, for kort tid siden, sier nå og kommer til å si i morgen: "microsoft suger" Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 20. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2002 GRRR! Takket være Fise-Sverige, røyk jeg på oddsen. Også sa han oppe på Narvesen at jeg ikke burde tippa på Drammen i håndballen, men det vant. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 21. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2002 Quote: On 2002-02-20 21:27, sosohal skrev:GRRR! Takket være Fise-Sverige, røyk jeg på oddsen. Også sa han oppe på Narvesen at jeg ikke burde tippa på Drammen i håndballen, men det vant. tipping er for arbeidsuføre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg