Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]


intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-06 02:36, SirHartge skrev:

Quote:


Den 2002-06-05 11:17, sosohal skrev:



/ban SPAM6000



 

Done:D

 

/me full, men dette klarte jeg..

 

 

Supert! : D nå mangler det bare å finne ut hvem det var bak det nicket, for jeg har en 'mistanke' om at det nicket hadde dødd uansett, siden målet med nicket er oppnådd :roll: :sad:

Lenke til kommentar

Hei!

Følger ikkje så veldig mykje med på fotball men,det er noko som irriterer meg.Og det er:

Det virker som ein uskreven regel at når ein fotballspiller skal kaste fotballen fra sidelinja så stjeler dei som regel noen skritt (ikkje kofferttenkning).Og at det er uskreven lov fram til 1 meter eksta.

------------

Eg meiner at når ein fotball går ut på sidelinja så skal ein kaste ballen fra der ballen går ut.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-06 16:20, B|Real skrev:

Quote:


sjanten skrev (2002-06-06 14:35):

håper alle newkids stikker nå :sad:


Hæ? Meine ka?

 

 

jeg har tidligere definert 'newkids'.

 

newkids: Vi har hatt flere personer som var 'nyregistrerte' (0-ca 200poster) som kommer f.x. hit til SO og begynner å plapre om "IDIOTER!!!! FOR EN IDIOTISK POST FOR Å ØKE ANTALL POSTS!!!!!" disse er tilnærmet _altid_ mellom 0-200 (når du tenker mest på antall posts). jeg har en 'mistanke' om at vi på 500< ikke bryr oss en dyt om antall posts (jeg måtte få beskjed om post 666, og jeg fikk beskjed på ca 995, slik jeg fikk forberedt meg til 1k)

 

newkids er _ikke_ alle nye, men det er de forbanna fjortissene som skal VEKK! De skal så langt vekk at at man ikke hadde sett dem med HUBBLE engang! :mad: !

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-06 19:44, sjanten skrev:

noen tips til hvordan man kan få en familie til å _ikke_ ødelegge CD/CD-cover som ligger ved siden av pc'en? :sad:
:cry:


Du kan jo prøve å legge coverne et annet sted å se om det hjelper eller så kan du kreve 50 kr per cover de knekker

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-06 19:44, sjanten skrev:

hmm.. skyfritt, det blåser, men det er skyfritt. :smile: -24 grader!
:eek:

noen tips til hvordan man kan få en familie til å _ikke_ ødelegge CD/CD-cover som ligger ved siden av pc'en? :sad:
:cry:


få de til å skrive en kontrakt hvor det står at du skal få 100000 for hver cd/cd-cover :smile:

Lenke til kommentar

dream on.. hvorfor skulle de signere noe? :roll:

 

selvsagt burde _jeg_ tenke meg bedre om enn å ha et cd-cover ved siden av tastaturet! selvsagt! :roll:

 

og jeg har prøvd å legge det andre steder, men når man bare skal inn i stua for å se noe ekstra/opp på rommet for å hente noe og tv'en stopper en... hva kan en gjøre? :cry:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-06 02:36, SirHartge skrev:

Quote:


Den 2002-06-05 11:17, sosohal skrev:



/ban SPAM6000



 

Done:D

 

/me full, men dette klarte jeg..

 

Hurra!

 

Btw, slutt å bruke ordet fjortis hvis dere vil være litt piano mot sosohal. :smile: /me føler seg litt støtt av slikt. :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


sosohal skrev (2002-06-06 23:31):

Btw, slutt å bruke ordet fjortis hvis dere vil være litt piano mot sosohal. :smile: /me føler seg litt støtt av slikt. :wink:


 

Eneste grunnen til å føle seg støtt er hvis du faktisk er fjortis. Men det er absolutt ingen grunn til å føle seg støtt bare fordi du er 14. Fjortis har ingen tilng med alder og alt med oppførsel å gjøre. En fjortis er en (gjerne gutt) i ungdomskole-alder som prøver å være overdrevent kul. Noe som nesten alltid slår ut feil. Fjortiser optrer også helst i grupper. En person som kan virke helt normal når man møter han alene kan fort opta fjortis-egenskaper idet han er sammen med gjevnaldrende.

 

Sosohal, uten at jeg har mått deg persomlig, vil jeg si at det intrykket jeg har av det så langt så er du ingen fjortis. Så du har ingen grunn til å føle deg støtt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...