Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]


intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-05-27 11:13, Killer_DT skrev:

jeg skal klare 50mld idag!


 

slett meldingene hans! han kunne fint gjort det under off topic/testposter! :mad:

 

hartge! hjelp oss _litt_! :sad:

 

-og med et slikt formål han hadde! :eek:

 

nei, nå må jeg roe meg! tråden vår forsøkt lagt i ruiner!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-27 00:14, olsen skrev:

Quote:


sosohal skrev (2002-05-26 22:58):

/me gjorde en blemme på IRC, dermed er han ikke å finne der de nærmeste 75 år.


 

HEHE... hva mener du? bannet fra undernet/efnet?

Jeg limte inn en gigantisk logg på en kanal jeg var op på. Det var en spille-kanal, og det kunne se ut som om jeg logga svarene...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-27 12:56, sosohal skrev:

Quote:


Den 2002-05-27 00:14, olsen skrev:

Quote:


sosohal skrev (2002-05-26 22:58):

/me gjorde en blemme på IRC, dermed er han ikke å finne der de nærmeste 75 år.


 

HEHE... hva mener du? bannet fra undernet/efnet?

Jeg limte inn en gigantisk logg på en kanal jeg var op på. Det var en spille-kanal, og det kunne se ut som om jeg logga svarene...

 

 

kanskje ikke det smarteste? hvem kicka deg? fikk du forklart hvorfor? hvorfor limte du inn den loggen?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-27 14:25, sjanten skrev:

Quote:


Den 2002-05-27 12:56, sosohal skrev:

Quote:


Den 2002-05-27 00:14, olsen skrev:

Quote:


sosohal skrev (2002-05-26 22:58):

/me gjorde en blemme på IRC, dermed er han ikke å finne der de nærmeste 75 år.


 

HEHE... hva mener du? bannet fra undernet/efnet?

Jeg limte inn en gigantisk logg på en kanal jeg var op på. Det var en spille-kanal, og det kunne se ut som om jeg logga svarene...

 

 

kanskje ikke det smarteste? hvem kicka deg? fikk du forklart hvorfor? hvorfor limte du inn den loggen?

Nei. Jeg stakk selv. Har ikke trengt å forklare meg. Jeg satt og venta på at fasiten sku komme opp, så da sitter jeg alltid og markerer en hel masse skrift, av en eller annen grunn trykka jeg ctrl+c ubevisst i samme slengen. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-27 14:49, sosohal skrev:

Nei. Jeg stakk selv. Har ikke trengt å forklare meg. Jeg satt og venta på at fasiten sku komme opp, så da sitter jeg alltid og markerer en hel masse skrift, av en eller annen grunn trykka jeg ctrl+c ubevisst i samme slengen. :smile:


 

merkelig... sitter og og markerer teksten jeg leser (dvs sånn ca; tekst som er rett før, der hvor jeg leser eller rett etter :roll: )

 

ingen andre i familien som holder det ut! :lol:

Lenke til kommentar

Hei!

har opplevd litt feil copy paste sjølv siden eg begynte å bruke irc. (95/96)Men,meiner ikkje det er "min" feil...Eg merker ein tekst og trykker ctrl+c for der etter og trykke ctrl+v i det vinduet eg vil ha pasta teksten.Men,den gamle teksten eg copy castar kommer opp.. ;(

Elles Sirhartge så står det i beskrivelse av kategorien søppel :

 

Usmakelig, irrelevant materiale som dere ikke klarer å holde for dere selv.

 

Så egentlig så kan moderatorane ikkje stenge folk ute fra forumet om dei poster i søppel kategorien og holder seg innen for retningslinjene.?

 

Sirthage din tulling..:wink:

(venter spent på reaksjonen..)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-27 15:06, Mr.Hassan skrev:

Sirthage din tulling..:wink:

(venter spent på reaksjonen..)



 

ikke i denne tråden! :razz: )

 

denne tråden burde ligge under /off topic/annet/

og killer-DT burde ha posta under /off topic/testposter (for der er det aldri noen som ser :roll: )

 

hva gjør folket på nå? selv sitter jeg og browser forumet, venter på at det skal gå definitivt tom for nye interessante meldinger, slik at jeg kan begynne å lese på C++, slik at jeg kanskje gidder å lese til dansk muntlig eksamen som er i overimorgen! :roll:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-27 17:07, sjanten skrev:

huff... søstra mi skal låne dvd-spilleren min... i går klarte hu å sette volumet på TV-en til max!
:roll:


det er jo gøy da .. kommer hjemm etter en slitom dag å setter på tven og så står volumen på max . :grin: :grin: :grin:

 

haru fått sett Star Wars Episode 2? (regner med det da..)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...